Postów: 10 |
|
---|---|
jakubsky | Post #1 Ocena: 0 2019-06-04 19:41:15 (5 lat temu) |
Z nami od: 08-05-2019 Skąd: Kenilworth |
Właśnie miałem stłuczke. Kobieta wjechała mi w tył, sama przyznała że to z jej winy. Po wpisaniu wszystkich danych zgłosiłem to do ubezpieczyciela online. Ona także, zadzwoniła po czym jej ubezpieczyciel dzwonił do mnie że chcą dac kasę i naprawić. Jeśli chce na to przystac to czy mogę teraz anulować zgłoszenie u mojego ubezpieczyciela?
|
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2019-06-04 19:45:27 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
U swojego ubezpieczyciela zmieniasz claim na information only i mowisz im, ze korzystasz z ubezpieczenia winnej strony.
Carpe diem.
|
Maverick_foreve | Post #3 Ocena: 0 2019-06-04 19:46:54 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2019-06-04 19:41:15, jakubsky napisał(a): Właśnie miałem stłuczke. Kobieta wjechała mi w tył, sama przyznała że to z jej winy. Po wpisaniu wszystkich danych zgłosiłem to do ubezpieczyciela online. Ona także, zadzwoniła po czym jej ubezpieczyciel dzwonił do mnie że chcą dac kasę i naprawić. Jeśli chce na to przystac to czy mogę teraz anulować zgłoszenie u mojego ubezpieczyciela? Już zgłosiłeś i procedury się nie da się cofnąć. |
Maverick_foreve | Post #4 Ocena: 0 2019-06-04 19:57:25 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2019-06-04 19:45:27, Richmond napisał(a): U swojego ubezpieczyciela zmieniasz claim na information only i mowisz im, ze korzystasz z ubezpieczenia winnej strony. Ale procedura już ruszyła bo wystąpił o claim. System zanotuje to jako Claim i w następnym roku ubezpieczenie podrożeje. Oczywiście zależy to od tego w jakiej firmie i jaką polisę się posiada. |
jakubsky | Post #5 Ocena: 0 2019-06-04 20:13:41 (5 lat temu) |
Z nami od: 08-05-2019 Skąd: Kenilworth |
Od kolejnego roku ? Nie miesiąca ?
|
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2019-06-04 20:28:38 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jak nie nastapily jeszcze zadne ruchy ze strony ubezpieczyciela (dali samochod zastepczy, zamowili rzeczoznawce), to spokojnie mozna to zmienic na information only. Napisal w pierwszy poscie "wlasnie" czyli stluczka dopiero miala miejsce i poinformowal ubezpieczyciela online, nie ma mowy o zadnych dalszych krokach. Zadzwon do nich i powiedz, ze nie chcesz robic claim przez nich.
Polise kupujesz na rok, to tylko platnosc jest rozlozona na raty. Carpe diem.
|
Maverick_foreve | Post #7 Ocena: 0 2019-06-04 20:33:57 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2019-06-04 20:28:38, Richmond napisał(a): Jak nie nastapily jeszcze zadne ruchy ze strony ubezpieczyciela (dali samochod zastepczy, zamowili rzeczoznawce), to spokojnie mozna to zmienic na information only. Napisal w pierwszy poscie "wlasnie" czyli stluczka dopiero miala miejsce i poinformowal ubezpieczyciela online, nie ma mowy o zadnych dalszych krokach. Zadzwon do nich i powiedz, ze nie chcesz robic claim przez nich. Polise kupujesz na rok, to tylko platnosc jest rozlozona na raty. "Właśnie miałem stłuczkę" robi dużą różnicę, tak jak opcje ubezpieczenia. |
jakubsky | Post #8 Ocena: 0 2019-06-04 20:35:58 (5 lat temu) |
Z nami od: 08-05-2019 Skąd: Kenilworth |
Mam nadzieję. A co z excess, bo mam 500 f czy będę musiał to płacić jeśli zmienię że info czy coś ? Mimo że to też z winy tej kobiety. Sorki że tak pytam ale długo nie siedzę w UK i nie do końca jeszcze wszystko wiem
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2019-06-04 20:38:39 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Korzystajac z ubezpieczenia drugiej strony nie interesuje Cie excess, oni placa za calosc.
Excess wchodzi w gre, gdy robisz roszczenie przez swoja firme i nie ma od kogo odzyskac pieniedzy za szkode. Jak zrobisz zgloszenie we wlasnej firmie i jest sprawca, to moga Ci pierwotnie potracic excess, a potem oddac. Zmiana zgloszenia z claim na information nie ma nic wspolnego z excess. Carpe diem.
|
vlade | Post #10 Ocena: 0 2019-06-04 22:50:16 (5 lat temu) |
Z nami od: 01-04-2006 |
Nie jestem pewien czy dobrze zrozumiałem. Jeśli kobieta się przyznała to czemu zrobiłeś claim na swoje ubezpieczenie. Zgłosić ok, ale claim idzie z jej ubezpieczenia, tak na logikę. Druga sprawa zakładam że nie masz legal assistance bo w takim przypadku to by załatwili wszystko za ciebie. Na przyszły raz proponowałbym zadzwonić zawsze, przynajmniej ktoś ci doradzi jeśli nie jesteś doświadczony w tym temacie. Po to help line są. Mnie jak koleś klepnol to się jeszcze próbował wymigać. Moja ubezpieczenia zrobiła naprawę, pokrywając wszystkie koszty. W tym czasie sprawa się toczyła pomiędzy ubezpieczelniami. Powiedzieli że jak się druga strona nie przyzna to pójdzie z mojego ubezpieczenia. Zakończylo się pozytywnie i nic odemnie nie ściągneli, i NCB nietknięty. Oczywiście dla zasady się wypierali bo tylko mogli zyskać ze swojej pozycji.
Ja bym się sklanial ku temu co powiedział Maverick. Zacząłeś procedurę ktoś czas już na to poświęcił i za jego czas trzeba zapłacić. Chyba że Ci się fuksem uda bo system mają powolny i wciąż w kolejce czeka, więc może Ci się uda zrobić to co Richmond radzi. Ale weź telefon i dzwon od ręki w takich przypadkach, myślę że ubezpieczalnia tego forum nie czyta i sami od siebie tego nie zmienia. |