MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Przykłady dyskryminacji w UK

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 10

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

greengentleman

Post #1 Ocena: 0

2017-03-08 19:42:53 (7 lat temu)

greengentleman

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 08-03-2017

Skąd: Manc

Witam! Jestem studentem i aktualnie pracuje nad ksiażką, która w przedstawia w sposób humorystyczny i prześmiewczy sytuacje, z którymi borykają się imigrancji w UK. W związku tym, bardzo byłbym wdzięczny za jakiekolwiek przykłady realnych zdarzeń, w których uczestniczyliscie lub byliście świadkami - mogą być to pytania zadawane wam przez innych ludzi dot. Polski itd lub ksenofobiczne postawy, dyskryminacja. Z góry dziękuje!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #2 Ocena: +1

2017-03-08 20:09:35 (7 lat temu)

Wielim

Posty: 7568

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

Kiedys w Tesco odmowili mi sprzedazy alkoholu w postaci butelki wodki gdy szedlem do kolegi bo powiedzieli , ze jestem pijany !!! To jawna dyskryminacja , dlaczego trzezwi moga kupywac alkohol do woli a nietrzezwi nie?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #3 Ocena: 0

2017-03-08 20:12:50 (7 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Mnie w Asdzie od referendum za każdym razem pytają czy chce pomocy przy pakowaniu toreb.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #4 Ocena: 0

2017-03-08 20:53:25 (7 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Mnie nie pozwalają siadać w samolocie w tych dużych fotelach na początku gdzie jest dużo miejsca na nogi, muszę zawsze wciskać w te na samym końcu.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

SweetLiar

Post #5 Ocena: 0

2017-03-08 21:23:51 (7 lat temu)