Str 21 z 30 |
|
---|---|
clockwork_orang | Post #1 Ocena: 0 2014-09-02 16:05:59 (11 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
uwaga na nowa zabawke Apple, szczegolnie jej nowa nakladke pozwalajaca widziec w podczerwieni...
|
Post #2 Ocena: 0 2014-09-02 20:16:18 (11 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
clockwork_orang | Post #3 Ocena: 0 2014-09-08 14:39:08 (11 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
heh, malo co dalem sie nabrac na takiego maila -> ORDER CONFIRMATION
o ile sam mail jest nieszkodliwy, o tyle zalacznik juz tak - w moim przypadku Opera zablokowala go |
ie2ox4-b | Post #4 Ocena: 0 2014-10-23 08:47:03 (11 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 27-05-2014 Skąd: Oxford |
Z samego rana na komórkę dostałem takie info, wysyłał jawny numer, ale czy prawdziwy? tzn wiem że można podmienić nr, widać coś innego.
"Lloyds Bank has noticed your Debit card ending XXXX was recently used on 23-10-2014 00:02:36, at XXXX BROADWAY CITIBAN0059091 for Ł XXXX.XX. Please confirm if this transaction was made by you by replying Yes or No." boldem jest zmienione przeze mnie. Na "CITIBAN" - zwróciłem uwagę. Coś tu brak. Odpowiedzieć że o tej porze spałem? [ Ostatnio edytowany przez: ie2ox4-b 23-10-2014 08:48 ] |
Richmond | Post #5 Ocena: 0 2014-10-23 08:53:20 (11 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Zalogowac sie do banku i sprawdzic pending transaction, zadzwonic do banku samemu i dowiedziec sie co sie dzieje. Jesli faktycznie karta byla uzyta, to zglosic fraud.
Lloyds mial kiedys automatyczne telefony proszace, zeby sie z nimi skontaktowac. Nie wiem czy praktykuja to dalej, bo wrzucilam numer na liste odrzucanych. Carpe diem.
|
|
|
ie2ox4-b | Post #6 Ocena: 0 2014-10-23 10:08:47 (11 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 27-05-2014 Skąd: Oxford |
Już załatwiłem. Właśnie wróciłem po okazaniu się że jestem w Oxfordzie i mam kartę ze sobą. Ktoś używał ją w Nowym Yorku. Podejrzewam że jakiś automat to robił, bo były cztery razy te same kwoty. Potwierdziłem ostatnie transakcje, te z NY anulowano. Nowa karta w ciągu tygodnia, pieniądze chyba w ciągu 2 tyg.
Ten sms chyba był prawdziwy, nie pytałem. Teraz zajrzałem na konto internetowe to widać tylko kwotę dostępną i informacja ż jest sprawdzany stan. [ Ostatnio edytowany przez: ie2ox4-b 23-10-2014 10:13 ] |
ie2ox4-b | Post #7 Ocena: 0 2014-10-23 20:59:42 (11 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 27-05-2014 Skąd: Oxford |
W tym kraju najbardziej demokratycznym z demokratycznych pobierają opłatę w wysokości 2+2.99% (F)
|
clockwork_orang | Post #8 Ocena: 0 2014-10-23 21:02:11 (11 lat temu) |
Z nami od: 28-06-2007 |
hmm, a to zdarli £4.99 czy te rowne 5%?
|
ie2ox4-b | Post #9 Ocena: 0 2014-10-24 00:28:17 (11 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 27-05-2014 Skąd: Oxford |
Od każdej operacji pobierali 2 funty + 2.99%. Operacji było 4. Wyliczysz ile zdarli?
|
krakn | Post #10 Ocena: +2 2014-10-26 13:04:27 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Uwaga. Ponownie pojawiła się "świąteczna" firma przewozowa, zresztą podejrzewam że nie jedna.
Ale o tą co mi chodzi trans portuje tylko w swieta. Problem w tym że pod adresem ktory się podaje, i jest zarejestrowany w Company Check jest zarejestrowana firma która nic nie wie o takiej akcji i nie ma z tym nic wspólnego. Nie ma takiej firmy z uprawnieniami do przewozu osób. Gwoli przypomnienia, już wiele lat temu była firma która po "uczciwych" cenach oferowała przewóz na święta. wyjazd z Elingu z pod kościoła. Ale tuż przed świetami kontaktowali się z klientami, że mają tak dużo chętnych z dużą ilością bagażu że będą odbierać walizki, wcześniej, żeby wygodnie podróżować, a oni dzięki temu będą wstanie przewieźć sprawnie wszytskich ze wszystkimi prezentami. Za tą usługę policzyli kolejne TYLKO 20 funtów. Problem w tym że autokar nigdy się nie pojawił, prezenty przepadły, a ludzie dzień przed wigilią ustawili się w kolejce w pobliskim biurze podróży na Actonie. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|