MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Przekręty - ostrzeżenia

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 11 z 30 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 10 | 11 | 12 ... 28 | 29 | 30 ] - Skocz do strony

Str 11 z 30

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

mlody_leszczyk

Post #1 Ocena: 0

2012-09-18 10:05:46 (13 lat temu)

mlody_leszczyk

Posty: 1460

Mężczyzna

Z nami od: 03-06-2010

Skąd: Luton

Cytat:

2012-09-18 09:55:24, perfekcja napisał(a):
Thnx za zapowiedz Dwunasty;-)

No wiec "reweniu" przyslalo mi maila:

Unclaimed Tax Refund Notification





You are Recieving this Notification Because you are yet to claim your tax refund which has accrued up to 239.41 GBP,
This is the last and Final notice we will be sending regarding this issue. you are advised to respond Swiftly to this mail
so as to facilitate the process within 72hours of receiving the information Submitted.

On files dated 07/31/2012, The following Banks are processed within 48hrs of recieving your information due to the system link up.
Br> Cahoot

Co-operative Bank Plc

Halifax Plc

HSBC Bank Plc

Lloyds TSB Bank Plc

Nationwide Building Society

NatWest Bank

Santander Bank

other banks are required to allow up 72hrs.


You are require to Submit the tax refund request using the reference below

https://online.inlandrevenue.gov.uk/application?namespace=re&origin


Please Note : If the Account provide is incorrect or inactive your refund would be forfeited and also

For Security reason we will record ( IP Address, Time and Date ) Delibrate wrong input will be criminally persued




Yours Sincerely

HM Revenue & Customs



Kiedys moja pani to dostala, a tu wujek nam pokazal odpowiedz po wklejeniu tego e-maila.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

perfekcja

Post #2 Ocena: 0

2012-09-18 11:38:44 (13 lat temu)

perfekcja

Posty: 1260

Kobieta

Z nami od: 17-05-2008

Skąd: UK

Ze to bulszit to od razu wiedzialam jak tylko otworzylam, ale mniemam, ze sa tacy, co by mogli kliknac w ten link, bo oczywiscie zielony znaczek HMRC tez tam byl dla "uwiarygodnienia". Dlatego to wstawilam.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stfun84

Post #3 Ocena: 0

2012-10-11 10:24:10 (13 lat temu)

stfun84

Posty: 124

Mężczyzna

Z nami od: 01-01-1970

Skąd: Londyn

Wczoraj w godzinach urzedowych dzwoni telefon, patrze "Private Number" a ze czekam na wazne polaczenie to odbieram. W sluchawce milym glosem przedstawia sie pani (po glosie okolo 22-25 lat) - nie zlapalem jej imienia ani firmy, z ktorej dzwonila. Nastepnie mila pani mowi, ze dzwoni w sprawie wypadku, w kotrym przed chwila uczestniczylem.. Spokojnie odpowiadam: przepraszam ale nie mialem zadnego wypadku..cisza - spojrzalem na wyswietlacz - polaczenie zostalo zakonczone.

Po godzinie ten sam telefon i ta sama pani (po glosie mozna bylo poznac). Mowie jej, ze juz do mnie dzwonila przed paroma chwilami..znowu cisza - polaczenie zakonczone.. Co to bylo?
"..wśród zgiełku i pośpiechu spokojnie idź, pamiętaj jaki pokój może w ciszy być.."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

user105

Post #4 Ocena: 0

2012-10-11 12:00:09 (13 lat temu)

user105

Posty: 254

Z nami od: 25-05-2007

Mialem pare takich telefonow, pytanie -odpowiedz, rozmowa przerwana - ani dziekuje przepraszam czy pocaluj mnie w d...e.
Do czasu jak kiedys jeden pan spytal o householder , odpowiedzialem "ammmm..." i na to wlaczyl sie jego chyba supervisor i mnie tak zjechal hinduskim angielskim ze szkoda gadac zebym nie przedluzal rozmowy itd! Nawet chamowi nie zdazylem odpowiedziec bo sie rozlaczyl.
Od tego czasu przeduuuuuzam rozmowe jak tylko moge.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #5 Ocena: 0

2012-10-11 13:36:48 (13 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2012-10-11 10:24:10, stfun84 napisał(a):
. Co to bylo?


Strzał w ciemno.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

perfekcja

Post #6 Ocena: 0

2012-10-29 16:34:00 (13 lat temu)

perfekcja

Posty: 1260

Kobieta

Z nami od: 17-05-2008

Skąd: UK

oni mnie chyba lubia....



Dear Valued NatWest Customer,

Just to let you know that we noticed unusual activities
on your online account during our regular update today.
It is either your details have been changed or incomplete.

As a result of the technical issues detected your
online account has been temporarily suspended. You are
therefore required to verify your details to regain access
to online service. Please click the link below in order to regain
instant access.

Click here to regain access

We are sorry for the inconvenience this may have caused.

Thanks,
National Westminster Bank Plc.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

espe-7

Post #7 Ocena: 0

2012-10-29 17:14:06 (13 lat temu)

espe-7

Posty: 2421

Kobieta

Z nami od: 04-06-2010

Skąd: Londyn

Cytat:

2012-10-11 12:00:09, user105 napisał(a):
Mialem pare takich telefonow, pytanie -odpowiedz, rozmowa przerwana - ani dziekuje przepraszam czy pocaluj mnie w d...e.
Do czasu jak kiedys jeden pan spytal o householder , odpowiedzialem "ammmm..." i na to wlaczyl sie jego chyba supervisor i mnie tak zjechal hinduskim angielskim ze szkoda gadac zebym nie przedluzal rozmowy itd! Nawet chamowi nie zdazylem odpowiedziec bo sie rozlaczyl.
Od tego czasu przeduuuuuzam rozmowe jak tylko moge.


Pare dni temu glosno bylo o czlowieku, ktory wystawil firmie wydzwaniajacej do niego odnosnie PPI, rachunek za stracony czas. Powiedzial im, ze kazda minuta rozmowy z nim bedzie ich kosztowac 10 funtow. Oni oczywiscie wydzwaniali dalej, wiec on nagrywal wszysktie rozmowy a na koniec miesiaca wystawil im rachunek na ok 400 funtow. Kiedy go zignorowali, podal sprawe do Small Claims Court. Zaplacili zanim doszlo do rozprawy :-]

Moze dlatego sie teraz spiesza? :-]

[ Ostatnio edytowany przez: espe-7 29-10-2012 17:14 ]

"Lovers of air travel find it exhilarating to hang poised between the illusion of immortality and the fact of death." Alexander Chase

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2012-10-29 17:40:02 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2012-10-29 19:51:19 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #10 Ocena: 0

2012-11-30 13:55:12 (12 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2012-11-30 13:18:25, asiunia_d1 napisał(a):
Czytałam o przekrętach jakie pojawiają się przy wynajmowaniu mieszkan. Sama otrzymała z gumtree maila od duchownego co po kosztach chce wynająć świetną chatkę! Na szczęście nie nabrałam się-teraz dostałam takiego maila i nie wiem co o nim myśleć...
Hello ,

This is my contact number 0702.... and Viewing my property is not a problem but you have to prove that you can afford the rent before you can view my property.I was discussing with my Solicitor about the idea on how i will be so sure that i will not just waste my time to arrange a viewing for you and He advised that we can work out something via COINSTAR Money Transfer.He said that COINSTAR Money Transfer can actually hold the money as an evidence, He gave me an option on what we can do since you have the funds at hand which will be explained below:

PROCEDURE:

1) Transfer the the amount £1,200 (1 month rent and security deposit) to your friend in United Kingdom.
Your Name (as Sender) to your Friend (as Receiver) in United Kingdom .

2) Scan & Send a copy of the COINSTAR Money Transfer receipt as a proof of the transaction or mail me the transaction details. (The money is safe as it is only your Friend that can pick the money Up .after My solicitor have confirm that the money is with the COINSTAR,I will arrange a Viewing for you

3) Then, we will meet for viewing.

4) If you decide to take the property, we will go to any local COINSTAR Money Transfer office close to my property and pick up the money and pay me. (You don't need to come with cash to view, after viewing we will go together, your friend will pick the money Up and then you can pay the rent to me.

5) Keys will be handed over to you after signing the contracts.

I am pretty sure that the transaction at COINSTAR Money Transfer office will require some charges, i will definitely refund the COINSTAR Money Transfer charges back to you upon viewing .

I only want to be sure that i am not going to waste my time this time around and i think with this condition, both of us can be sure we are not wasting our time.

Let me know if you are okay with this so that we can proceed. Thanks so much while i will be waiting to read from you and i am looking forward to meet you and be great friends eventually.

NB: PLS DO NOT MAKE PAYMENT TO ME OR IN MY NAME, WHAT I NEED IS JUST AN EVIDENCE THAT YOU HAVE THE CASH TO PAY ONCE YOU HAVE VIEWED.


Cytat:

2012-11-30 13:38:59, Lucy_J napisał(a):
oszust:

ten sam email:

http://www.scamwarners.com/forum/viewtopic.php?f=39&t=48981


Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 11 z 30 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 10 | 11 | 12 ... 28 | 29 | 30 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,