Zamieniłam te Toyte na fajniejszy samochód, który przeżył że mną dużo przygód.
Tak samo od lat bywały problemy z autami zastępczymi u różnych dealerów. Nie jest to nowa przypadłość.
Str 4172 z 5215 |
|
---|---|
Richmond | Post #1 Ocena: 0 2022-08-30 22:29:11 (3 lata temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Niekompetencja u dealerów, to nic nowego. Zawsze mówiło się, że to wymieniacze części, a nie naprawiacze. Właśnie dlatego pożegnałam się z Toyotą w 2009r, bo stwierdzili, że muszę wymienić sprężarkę od klimy za 1200 funtów, a oni łaskawie zapłacą połowę. Mimo, że tę samo usterkę naprawili poprzednio wymieniając jakiś zawór.
Zamieniłam te Toyte na fajniejszy samochód, który przeżył że mną dużo przygód. Tak samo od lat bywały problemy z autami zastępczymi u różnych dealerów. Nie jest to nowa przypadłość. Carpe diem.
|
iwona38 | Post #2 Ocena: 0 2022-08-30 22:34:31 (3 lata temu) |
Z nami od: 20-04-2007 Skąd: Anglia |
Co innego auto zastepcze u dealera a co innego jak wykupujesz specjalnie taka opcje w ubezpieczeniu. Ja mowie o ubezpieczeniu.
Nie kupuje w Amazonie.
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2022-08-30 22:54:26 (3 lata temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Na szczęście nie musiałam nigdy korzystać z auta zastępczego z ubezpieczenia. Ale z Assistance Audi podstawili bardzo szybko i większe niż chciałam. Sąsiad ma już ze 2 tygodnie zastępcze BMW, coś musiało poważnie paść w jego aucie
Carpe diem.
|
iwona38 | Post #4 Ocena: 0 2022-08-30 23:06:21 (3 lata temu) |
Z nami od: 20-04-2007 Skąd: Anglia |
Firma mojego polowka ma w ubezpieczeniu podstawienia auta w ciagu 3 godzin, taka praca. Skonczylo sie na wypozyczeniu z wypozyczalni na 3 tygodnie bo tyle trwala walka z serwisem Forda. Nie chce mi sie myslec jak wyglada wspolpraca z klientem indywidualnym a nie z wielka firma. Uprzedzam pytanie, nie wiem co to za ubezpieczyciel ale sie dowiem.
Chociaz to nie jest odosobniony przypadek, u mnie w pracy, zona menagera tez zostala na lodzie z zepsutym autem. Przypomina mi sie "Mis" - nie mamy i co pan nam zrobisz😀 Nie kupuje w Amazonie.
|
Antyszczepan | Post #5 Ocena: 0 2022-08-30 23:21:30 (3 lata temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 18-07-2022 Skąd: Essex |
Nikt mi nie powie toyoty i meecedesy sa najlepsze jezeli chodzi o silniki ale tak do 2018 roku potem zaczeli plastiki pchasz wszedzie….
Zobaczcie chociszby na takiautotrader. Mercedesy i toyotdy dieslami maja najwiecej przejechane wiekszosc cytryn i vaxhuallow by padla…a ci dalej sprzedaja… https://www.autotrader.co.uk/car-details/202208058498394?advertising-location=at_cars&postcode=Cb99ej&model=CLK&page=1&make=Mercedes-Benz&include-delivery-option=on&sort=relevance [ Ostatnio edytowany przez: Antyszczepan 30-08-2022 23:22 ] |
|
|
galadriel | Post #6 Ocena: 0 2022-08-31 18:31:55 (3 lata temu) |
Z nami od: 29-01-2009 Skąd: Lothlorien |
Inflacja daje sie we znaki, najbardziej na czasie tematy, ile placicie rachunkow i ile wydajecie na jedzenie.
Magowie byli ludźmi cywilizowanymi, o wysokiej kulturze i wykształceniu. Kiedy mimowolnie stali się rozbitkami na bezludnej wyspie, natychmiast zrozumieli, że najważniejszą rzeczą jest zrzucenie na kogoś winy.
Ostatni Kontynent, Terry Pratchett
|
cris82 | Post #7 Ocena: 0 2022-08-31 18:45:37 (3 lata temu) |
Z nami od: 16-11-2014 Skąd: . |
najlepsze ze naprawiajac na swoj koszt u jakiegos mechanika hindusa przynajmniej ja mam takiego : ) auto byloby gotowe na drugi dzien
a w tych serwisach to wyglada jakby " no nie moze byc zadarmo skoro zajmuje nam to pare tygodni" ; ) tak tylko strzelam bo ja nigdy nie mialem nowego auta ani w miare nowego : P |
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2022-08-31 19:07:39 (3 lata temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jak cos zajmuje pare tygodni, to jest to oczekiwanie na części. I od razu dodam, ze przed Covidem, kryzysem i problemem z chipami tez czasami czekało sie tygodniami. Części do dachu w Fiacie chyba 6 tygodni oczekiwania. Ramka głośnika w Audi 3 tygodnie.
Teraz co prawda mogą to być miesiące, jak do wymiany jest moduł Infotainment, itp. Carpe diem.
|
tesstickle | Post #9 Ocena: 0 2022-08-31 19:52:11 (3 lata temu) |
Z nami od: 19-01-2020 Skąd: Dolna szuflada |
Z doświadczenia.
Auto przychodzi na serwis rano. Biorą go na warsztat o godz 15. Już składają ale okazuje się że brak zaślepki plastikowej, średnica 15mm grubość 1.5mm No niestety. dziś już nie dowiozą. Zamówiona, ma być rano. Rano okazuje się że ktoś przegapił (w firmie dostarczającej części) bo nie skrolował ekranu a to była 6sta pozycja a monitor wyświetla tylko 5 pozycji. (qrfa - to jest true story) Może będzie po południu. dociera o godzinie 16. Niestety, mechanicy pracują do 17stej a na stanowisku mają inne samochody. No to na następny dzień. I w ten sposób auto dostarczone w poniedziałek rano oddane klientowi w środę około południa. Mówię prawde. [ Ostatnio edytowany przez: tesstickle 31-08-2022 19:53 ] - Jurandzie, powiedziałeś, żebym wydał wszystkie pieniądze, bo umrę w maju. A mamy wrzesień.
- Ale pieniądze wydałeś?
- Tak
- Czasem moje przepowiednie sprawdzają się tylko w połowie
|
sqlserver | Post #10 Ocena: 0 2022-08-31 21:26:25 (3 lata temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 07-01-2019 Skąd: yorkshire |
Mi w polskim serwisie marki premium na pierwszym przeglądzie posprzedarzowym młotkiem korygowało coś w pasach bezpieczeństwa. Pewnie bym nie wiedział ale pijąc kawkę w poczekalni zainteresował mnie metaliczny huk jakby młot pneumatyczny, jakie było moje zdziwienie kiedy spojrzałem przez okienko na hale i to mój samochód buja się w rytm tych odgłosów
moje wpisy to artystyczny performance, dyskutując wyrażasz zgodę na udział
w happeningu, który po przez użycie nadużycia ma skłonić do myślenia
artysta nie ponosi odpowiedzialności za nadinterpretacje głoszonych tez
|