Cytat:
2010-03-10 22:53:34, Stan32 napisał(a):
Dobry wieczór. Jestem tutaj nowy dlatego proszę o wyrozumiałość jeśli czegoś nie zrobię tak jak należy.
Nie otwieram nowego tematu gdyż widzę że mój problem mogę tak na dobrą sprawę opisać tutaj - chociaż nie była to świadoma "kradzież". Mieszkam i pracuję w Anglii od 6 miesięcy, nie znam tutejszych realiów, jakiś czas temu przyleciała do mnie żona z rocznym synkiem. Wczoraj jak codziennie poszła do sklepu po zakupy - syn w wózku, żona wzięła koszyk na towar i robiła zakupy. Włożyła pampersy pod wózek bo do koszyka jej się nie mieściły. Przy kasie wyłożyła towar na taśmę z koszyka a o pampersach najzwyczajniej w świecie zapomniała.

Zapłaciła za zakupy i odchodząc zaczepiła ją ochrona. Żona nie zna angielskiego prawie wcale, powiedziała im że zapomniała i że zapłaci - tak też zrobiła. Ochrona jednak chciała angielski dokument lub wezwać policję, żona przestraszyła się co będzie z dzieckiem (ja byłem w pracy, telefon mam wyłączony) i dała im moją kartę z numerem nin (miała przy sobie tylko polskie prawo jazdy którego nie chcieli nawet oglądać i tą moją kartę). Nie wiem dokładnie co jej mówili - żona niezbyt wiele zrozumiała. Dzisiaj poszła znowu tam na zakupy i Ci sami ochroniarze nie wpuścili jej do sklepu. Widocznie ma zakaz. Wiecie może na jak długo ten zakaz może być i czy tyczy jest on tylko do tego jednego sklepu czy też całej sieci sklepów?? Może są jakieś standardy?? Żona jest załamana, czuje się jak jakiś bandyta - tak też została potraktowana. No i co z tym numerem nin?? Numer ten jest mój - nie zony, czy ja mogę mieć jakieś przez to problemy?? Czy oni gdzieś te dane zgłaszają?? Nie jesteśmy złodziejami, to się zdarzyło przez zwykłe niedopatrzenie żony - nie miała zamiaru niczego kraść, sama brzydzi się złodziejami. Co możemy w takiej sytuacji zrobić??