Postów: 21 |
|
---|---|
Post #1 Ocena: 0 2008-08-25 21:41:19 (17 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #2 Ocena: 0 2008-08-25 22:02:55 (17 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
tak nie ma problemu zanieś do argosa, w okresie gwarancji można oddać lub wymienić z powodu usterki itp, a w ciągu 30 dni z powodu że się rozmyśliłeś ale w tedy musi wyglądać jak funkiel nówka z pudełkiem, bez odbitych paluchów itd.
Pieniądze zwracają w ten sam sposób jaki płaciłaś czyli w twoim wypadku na konto. ja tak robiłem z ładowarką do akumulatora, bo padło i akumulatorem do odpalania samochodu, bo za mały kupiłem. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
_Steve_ | Post #3 Ocena: 0 2008-08-25 22:28:22 (17 lat temu) |
Z nami od: 17-05-2007 Skąd: Luton |
Ja rowniez oddawalem jedna rzecz i wymienialem inna.
Kase zwracaja na konto w przeciagu 2-3 dni. Potrzebna jest ta sama karta ktora placiles i robia refund. Tak jak pisal przedmowca - oryginale opakowania musza byc. Mi nie chcieli przyjac bez worka foliowego w ktorym byl wieszak - wrocilem do domu po folie i bez problemu wymienilem |
krakn | Post #4 Ocena: 0 2008-08-25 22:31:30 (17 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
ale ona oddaje ze względów gwarancyjnych, wiec nie musi mieć pudełka, wystarczy rachunek i karta
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Post #5 Ocena: 0 2008-08-25 22:43:35 (17 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Stefcio | Post #6 Ocena: 0 2008-08-26 02:32:14 (17 lat temu) |
Z nami od: 14-06-2008 Skąd: Liverpool |
ja często robiłem zakupy przez neta i rachunki z reguły przychodziły na majla (pdf)
|
Angelus_13 | Post #7 Ocena: 0 2008-08-26 07:33:46 (17 lat temu) |
Z nami od: 25-05-2008 Skąd: UK |
wada argosa jest to, ze tak naprawde widzimy towar po zakupie, a wtedy okazuje sie, ze spodziewalismy sie czegos innego - mowa o meblach, milaem tez problem z biurkiem i wiecej u nich tego typu rzeczy nie kupie
Canon Eos 400D + BG-E3 + Sigma 24-70 + Canon 50 14 USM + Sigma 10-20 HSM + Sigma 50-500 HSM + ...
|
Post #8 Ocena: 0 2008-09-20 15:57:37 (17 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #9 Ocena: 0 2008-09-20 16:37:13 (17 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Cytat: 2008-09-20 15:57:37, sometimes napisał(a): Informuję wszystkich zainteresowanych, że we wtorek 16.09 argos zabrał ode mnie to biurko z tym zepsutym 1 elementem i 2-3 dni później dostałem refund na kartę, ba nawet jest opis w tej transakcji: ZWROT TOWARU ARGOS..... Ciekawe kto tak wpisał to po polsku, może jakiś automat przetłumaczył. Dziękuję wszystkim za pomoc przy biurku. ![]() ![]() eeetam, pewnie polak siedział i zobaczył polskie nazwisko, wcale mnie nie dziwi, ja już jak wchodzę gdzieś do firmy, szkoły biurowca, to po krótkiej gatce pytam czy nie pracuje tu czasem jakiś polak żeby po ludzku pogadać, rzadko się zdarza by nie było BA! nawet kilku ![]() ![]() ![]() Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
vitek | Post #10 Ocena: 0 2008-09-20 18:36:51 (17 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 19-06-2007 Skąd: Yorkshire |
Cytat: 2008-09-20 15:57:37, sometimes napisał(a): ba nawet jest opis w tej transakcji: ZWROT TOWARU ARGOS..... Ciekawe kto tak wpisał to po polsku, może jakiś automat przetłumaczył. Owszem, automat. Transakcje mają swoje kody dajmy na to zwrot to kod 10 i tak podał argos do visy a komputer w twoim polskim banku zamienił to na opis słowny. Niestety ponieważ masz kartę zagraniczną to nieco tracisz na tej transakcji na skutek różnicy kursu kupna i sprzedaży ale to już inny temat The Mythbuster
|