MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Rower Szosowy pytanie do fachowcow.

 

Postów: 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

garincza

Post #1 Ocena: 0

2017-09-23 21:46:17 (7 lat temu)

garincza

Posty: 32

Mężczyzna

Z nami od: 15-08-2012

Skąd: stanley

Witam od jakiegos czasu rozgladam sie za kupnem roweru szosowego,niestety jestem troche zielony w temacie i poprosze o pomoc i rady co wybrac,rower bede uzywal w weekendy i nie beda to dlugie trasy na poczatek, ale krotkie maksymalnie do 30 mil za to z bardzo duza iloscia podjazdow,akurat tutaj gdzie mieszkam mamy teren dosc pagorkowaty,co do roweru to nowy do 850funtow solidny i wytrzymaly na pare ladnych lat,mam trzy typy na te chwile prosze o opinie:
https://www.evanscycles.com/focus-cayo-al-tiagra-2017-road-bike-EV308649

https://www.evanscycles.com/focus-cayo-al-105-2017-road-bike-EV308648

https://www.evanscycles.com/bmc-teammachine-alr01-tiagra-int-2017-road-bike-EV302257

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

FireWire

Post #2 Ocena: 0

2017-09-24 23:38:38 (7 lat temu)

FireWire

Posty: 346

Mężczyzna

Z nami od: 13-05-2016

Skąd: Inverness

Skłaniasz się ku szosie, bo już miałeś i jeździłeś? Te podjazdy to po szosie, czy w lesie, ścieżce rowerowej, żwirze?
Zasadniczo
https://www.evanscycles.com/focus-cayo-al-105-2017-road-bike-EV308648
ma ciut wyższą klasę osprzętu. Jeżeli rower masz zamiar trzymać "pod chmurką" to kup tańszy.
Poza tym pamiętaj o bardzo dobrym zapięciu i butach pod pedały spd. Dobrze dobierz wysokość ramy i sprawdź czy klamki chodzą po polsku czy odwrotnie - która klamka jak hamuje i które biegi zmienia.
Wybierasz się do UK - potrzebujesz numer UK? wyślę Ci kartę sim za darmo do PL. Kontakt PW.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

dyziowpodrozy

Post #3 Ocena: 0

2017-09-25 10:38:19 (7 lat temu)

dyziowpodrozy

Posty: 65

Mężczyzna