2023-12-30 19:02:11, daavid napisał(a):
Przykładowe rondo: <a href="https://www.google.com/maps/@52.5540812,-2.0222624,18z?entry=ttu" target="_blank" target="_new">https://www.google.com/maps/@52.5540812,-2.0222624,18z?entry=ttu</a>
I teraz zagadnienie. Jadę Trause Ln i mam zamiar jechać w High Bullen, drugi zjazd. Powinienem ustawić się na prawym pasie, mieć właczony prawy kierunkowskaz i po minięciu pierwszego zjazdu zjechać na lewy pas i oczywiście przełączyć kierunkowskaz. Wypadam pierwszym zjazdem. I teraz każdy instruktor powie też, że można zacząć wjeżdzać prawym pasem i "accidentally" nie zmienić pasa i wyjechać na prawym pasie, ale trzeba mieć jakiś powód do tego. Moim zdaniem drugie rozwiązanie jest znacznie łatwiejsze i bezpieczniejsze.
Generalnie w mojej wypowiedzi nie chodziło o to czy ktoś to robi kodeksowi czy nie. Chodziło o to, że każdy używa innego "klucza" a jeździec z boku nigdy nie ma pojęcia na jakiego wariata trafi. Choćby 10 proc jeździło książkowo to pozostali mają 10 różnych metod. I to jest największy problem. To już lepszym rozwiązaniem byłoby gdyby ich nikt nie uzywal. A tak właśnie trzeba jeździć jakby ich nikt nie stosowal. Książkowo jak ma być to ja wiem i po polsku i po angielsku, a praktykę jak na amatora też mam. 2 mln km to nie jest z niedzielnych wyjazdów za miasto.
[ Ostatnio edytowany przez: Gwontownik 30-12-2023 22:07 ]