MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Wadliwy licznik prądu - dostawca nie chce go wymienić

 

Postów: 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

ikusny

Post #1 Ocena: 0

2019-05-24 19:30:23 (5 lat temu)

ikusny

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 23-05-2019

Skąd: Derby

Witam.

Mamy problem z licznikiem prądu, pokazuje wszystkie taryfy ale nie nabija nic.

Zostało to już zgłaszane parę miesięcy temu, dostaliśmy 2 listy , że wysłali inżyniera który to sprawdzi - nikogo oczywiście nie było... Zacząłem od paru tygodni nagrywąc wszystkie rozmowy z nimi i zapisywać maile/ wiadomości z czatu z customer service.
Ostatnia ich wersja ( żebym pewnie im dał spokój ) to , że teraz bardzo dużo mają roboty w naszej okolicy i wymienią licznik za kilka tygodni, aż ich inżynier będzie miał czas.

Chce się wyprowadzić, po zgłoszenu tego że licznik nie działa dostałem estimated rachunek na kwote prawie 400f (za okres 300+ dni )

Jestem w stanie to zapłacić, ale jeżeli oni w koncu wymienia ten licznik i ktos inny sie wprowadzi i podlicza ze srednie zuzycie wyszlo im wiecej to nie beda mnie ścigać ?

Jak to zalatwić , żeby się od nich uwolnić?

Słyszałem , że niektóre firmy umażają rachunek za czas kiedy licznik nie działał. To w końcu nie moja wina.

Czym można ich postraszyć , żeby przyśpieszyli proces ?
Chronią mnie jakieś prawa ? ( wynajmuje dom przez agencje )

Z góry dziękuje za odpowiedź.

Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2019-05-24 19:47:57 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 28857

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Napisałeś oficjalna reklamacje?
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ikusny

Post #3 Ocena: 0

2019-05-24 20:50:00 (5 lat temu)

ikusny

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 23-05-2019

Skąd: Derby

Tak.
Pisałem maila, pisałem na czacie z customer service i zglaszane zostalo do managera + dzwonilem i zglaszalem gdzie rowniez zostalem do managera przekierowany.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2019-05-25 06:19:43 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 28857

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ale to nie wyjasnia czy zostalo to oficjalnie zgloszone jako reklamacja. Na reklamacje maja obowiazek odpowiedziec w okreslonym terminie, a potem mozna to wziac wyzej. W tym przypadku zdaje sie, ze do ofgem https://www.ofgem.gov.uk
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,