Nie sledze tego watku dokladnie, ale odszkodowanie za to samo z dwoch roznych zrodel za to samo moze byc uznane za przestepstwo.
Str 3 z 4 |
|
---|---|
AgentOrange | Post #1 Ocena: 0 2018-09-24 10:33:15 (6 lat temu) |
Z nami od: 17-05-2015 Skąd: Twickenham |
Cytat: Rentalcars zwrócił mi ok. 80 euro za ubezpieczenie, które u nich wykupiłam. Dziś zgłaszam się do banku w ramach money chargeback.
Nie sledze tego watku dokladnie, ale odszkodowanie za to samo z dwoch roznych zrodel za to samo moze byc uznane za przestepstwo. |
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2018-09-24 10:44:05 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Przeciez nie napisala, ze zwraca sie do banku o zwrot tego samego. Ja rozumiem to jako wystapienie o zwrot pozostalych, nadprogramowych kosztow, ktorych nie udalo odzyskac sie od wypozyczalni.
Carpe diem.
|
morisroe | Post #3 Ocena: 0 2018-10-13 07:06:07 (6 lat temu) |
Z nami od: 30-10-2010 Skąd: Londyn |
"Strzeliłem sobie sam w kolano"
You are not covered for any claim in respect of the excess if a third party is responsible for the damage to the rental vehicle and,as a result,the car rental company will be or have reimbursement the excess amount to you To jeden z podpunktów polisy,jednym słowem polisa bezużyteczna Szkoda wyceniona na pełny excess £1100 Kosztowna nauczka |
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2018-10-13 07:43:42 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Nie rozumiem problemu? Skoro osoba trzecia jest odpowiedzialna za szkode i nie poniesiesz kosztow, to wtedy polisa nie wyplaca. Jesli obciazaja Ciebie, bo nie da sie odzyskac od osoby trzeciej, to powinni zaplacic.
Carpe diem.
|
morisroe | Post #5 Ocena: 0 2018-10-13 08:48:39 (6 lat temu) |
Z nami od: 30-10-2010 Skąd: Londyn |
Cytat: 2018-10-13 07:43:42, Richmond napisał(a): Nie rozumiem problemu? Skoro osoba trzecia jest odpowiedzialna za szkode i nie poniesiesz kosztow, to wtedy polisa nie wyplaca. Jesli obciazaja Ciebie, bo nie da sie odzyskac od osoby trzeciej, to powinni zaplacic. |
|
|
Richmond | Post #6 Ocena: 0 2018-10-13 09:17:17 (6 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Ubezpieczenie nie zaplaci, jesli odpowiedzialna jest osoba trzecia i wypozyczalnia odda lub oddala excess. Mowiac krotko, ubezpieczenie nie zaplaci jesli dostaniesz zwrot excess z wypozyczalni.
Jesli sprawca jest nieznany, to ubezpieczalnia wystawi Ci fakture na szkode, a Ty zglosisz sie do ubezpieczenia. Carpe diem.
|
morisroe | Post #7 Ocena: 0 2018-12-10 16:34:17 (5 lat temu) |
Z nami od: 30-10-2010 Skąd: Londyn |
Odswiezam temat
Ciągle jeszcze wymieniam maile z ubezpieczycielem ale wszystko wskazuje że będzie happy ending I wypłacą mi excess.Okaze się w tym tygodniu Następna sprawa Chcę wypożyczyć samochód w Polsce także przez budget na długi okres 18 dni i tu ciekawostka strona brytyjska cena za wynajem to £455 a strona polska to 1745zl czyli różnica znaczącą nawet jeśli uwzględnienie cashback 10% przez booking na stronie brytyjskiej to i tak jestem do przodu na stronie polskiej Moje pytanie jest natomiast odnośnie car hire excess jeśli kupię przez stronę polską to czy mogę użyć brytyjskiego car hire excess ,czy umowa będzie w dwóch językach jak to jest w przypadku jak się robi booking na stronie brytyjskiej?Ktoś ma jakieś doświadczenie? |
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2018-12-11 07:45:32 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Nie bedzie problemu, w wielu krajach dostajesz dokumenty tylko w lokalnym jezyku. Zreszta mozesz poprosic wypozyczalnie, zeby dali Ci wersje angielska.
Carpe diem.
|
Kasia_red | Post #9 Ocena: 0 2018-12-11 08:12:43 (5 lat temu) |
Z nami od: 10-07-2009 Skąd: Londyn |
Korzystając z tego, że wątek jest odświeżony, chciałabym napisać, co się u mnie dalej zadziało. Więc dostałam zwrot środków za ubezpieczenie z Rentalcars - choć na tym mi nie zależało, ponieważ to była niższa kwota. Wypożyczalnia - z nią nie udało mi się nawiązać kontaktu - ani telefonicznie (za każdym razem jak się przedstawiałam, odrzucali połączenie), ani mailowo - zero odzewu. Bank - też lekka porażka. Odniosłam wrażenie, że - przynajmniej w tym oddziale, w którym składałam wniosek - pierwszy raz mają do czynienia z money chargeback. Bank ustosunkował się do mojej prośby tak, że skoro dostałam zwrot z Rentalcars (w piśmie pomylili to z Budget), uważają, że oni wywiązali się ze wszystkiego. Przy czym korespondencja z bankiem wygląda tak, że zadaję pytanie, po miesiącu (równe 30 dni) dostaję odpowiedź. Nie było sensu tego kontynuować. W sumie wypożyczalnia zwróciła mi kaucję po dwóch miesiącach, a następnie wszystkie ściągnięte kwoty po 200 euro, poza kwotą ubezpieczenia.
Reasumując - zamiast 200 euro (wypożyczenie + ubezpieczenie), wydałam na samochód 120 euro (wypożyczenie) + jakieś 200 euro (ubezpieczenie). Po drodze z karty mi ściągnęli 450 euro + trzy razy po 200. Bez słowa wyjaśnienia. Nie chce mi się szarpać z Budgetem, bo w sumie podpisałam umowę, którą mi podsunęli. I mimo że zostałam wprowadzona w błąd co do tego, co jest na umowie, to z kimkolwiek bym nie rozmawiała (bank, europejskie instytucje konsumenckie, zrzeszenie włoskich wypożyczalni samochodów, prawnik), to słyszę, że skoro podpisałam, to się zgodziłam na warunki. Teraz minęło trochę czasu, emocje opadły i tylko jak będę miała wolną chwilę, to wystawię negatywną opinię wypożyczalni, dotyczącą wprowadzania klientów w błąd. Bo samo auto było super, 2000 km przebiegu i pachniało jeszcze nowością. Teraz lecę na parę dni do Jordanii i też będę wynajmować auto, ale Budget będę omijać szeroką drogą. Never. Cytat: 2018-09-24 10:33:15, AgentOrange napisał(a): Cytat: Rentalcars zwrócił mi ok. 80 euro za ubezpieczenie, które u nich wykupiłam. Dziś zgłaszam się do banku w ramach money chargeback.
Nie sledze tego watku dokladnie, ale odszkodowanie za to samo z dwoch roznych zrodel za to samo moze byc uznane za przestepstwo. Rentalcars dopuszcza taką sytuacje, że jeśli wykupisz u nich ubezpieczenie, ale jednak na miejscu zdecydujesz się na inne ubezpieczenie, to po powrocie zwraca środki (trzeba się o to zwrócić). Oczywiście czyms zupełnie innym jest uzyskiwanie odszkodowania - można tylko z jednego źródła. Nie wchodź w dyskusję z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem
|
morisroe | Post #10 Ocena: 0 2018-12-11 10:12:18 (5 lat temu) |
Z nami od: 30-10-2010 Skąd: Londyn |
Cytat: 2018-12-11 07:45:32, Richmond napisał(a): Nie bedzie problemu, w wielu krajach dostajesz dokumenty tylko w lokalnym jezyku. Zreszta mozesz poprosic wypozyczalnie, zeby dali Ci wersjw angielska. |