MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Budget car rental wawa

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

Str 3 z 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

AgentOrange

Post #1 Ocena: 0

2018-09-24 10:33:15 (6 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Cytat:
Rentalcars zwrócił mi ok. 80 euro za ubezpieczenie, które u nich wykupiłam. Dziś zgłaszam się do banku w ramach money chargeback.


Nie sledze tego watku dokladnie, ale odszkodowanie za to samo z dwoch roznych zrodel za to samo moze byc uznane za przestepstwo.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2018-09-24 10:44:05 (6 lat temu)

Richmond

Posty: 28851

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Przeciez nie napisala, ze zwraca sie do banku o zwrot tego samego. Ja rozumiem to jako wystapienie o zwrot pozostalych, nadprogramowych kosztow, ktorych nie udalo odzyskac sie od wypozyczalni.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

morisroe

Post #3 Ocena: 0

2018-10-13 07:06:07 (6 lat temu)

morisroe

Posty: 299

Mężczyzna

Z nami od: 30-10-2010

Skąd: Londyn

"Strzeliłem sobie sam w kolano"
You are not covered for any claim in respect of the excess if a third party is responsible for the damage to the rental vehicle and,as a result,the car rental company will be or have reimbursement the excess amount to you

To jeden z podpunktów polisy,jednym słowem polisa bezużyteczna
Szkoda wyceniona na pełny excess £1100
Kosztowna nauczka

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2018-10-13 07:43:42 (6 lat temu)

Richmond

Posty: 28851

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie rozumiem problemu? Skoro osoba trzecia jest odpowiedzialna za szkode i nie poniesiesz kosztow, to wtedy polisa nie wyplaca. Jesli obciazaja Ciebie, bo nie da sie odzyskac od osoby trzeciej, to powinni zaplacic.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

morisroe

Post #5 Ocena: 0

2018-10-13 08:48:39 (6 lat temu)

morisroe

Posty: 299

Mężczyzna

Z nami od: 30-10-2010

Skąd: Londyn

Cytat:

2018-10-13 07:43:42, Richmond napisał(a):
Nie rozumiem problemu? Skoro osoba trzecia jest odpowiedzialna za szkode i nie poniesiesz kosztow, to wtedy polisa nie wyplaca. Jesli obciazaja Ciebie, bo nie da sie odzyskac od osoby trzeciej, to powinni zaplacic.
Hej Richmond czyli źle to zrozumialem? Osoba trzecia jest odpowiedzialna ale nie wiadomo kto to jest.Czyli nie zrobiłem błędu pisząc że ktoś zarysował samochód a nie ja sam w claim?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #6 Ocena: 0

2018-10-13 09:17:17 (6 lat temu)

Richmond

Posty: 28851

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ubezpieczenie nie zaplaci, jesli odpowiedzialna jest osoba trzecia i wypozyczalnia odda lub oddala excess. Mowiac krotko, ubezpieczenie nie zaplaci jesli dostaniesz zwrot excess z wypozyczalni.

Jesli sprawca jest nieznany, to ubezpieczalnia wystawi Ci fakture na szkode, a Ty zglosisz sie do ubezpieczenia.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

morisroe

Post #7 Ocena: 0

2018-12-10 16:34:17 (5 lat temu)

morisroe

Posty: 299

Mężczyzna

Z nami od: 30-10-2010

Skąd: Londyn

Odswiezam temat
Ciągle jeszcze wymieniam maile z ubezpieczycielem ale wszystko wskazuje że będzie happy ending I wypłacą mi excess.Okaze się w tym tygodniu
Następna sprawa
Chcę wypożyczyć samochód w Polsce także przez budget na długi okres 18 dni i tu ciekawostka strona brytyjska cena za wynajem to £455 a strona polska to 1745zl czyli różnica znaczącą nawet jeśli uwzględnienie cashback 10% przez booking na stronie brytyjskiej to i tak jestem do przodu na stronie polskiej
Moje pytanie jest natomiast odnośnie car hire excess jeśli kupię przez stronę polską to czy mogę użyć brytyjskiego car hire excess ,czy umowa będzie w dwóch językach jak to jest w przypadku jak się robi booking na stronie brytyjskiej?Ktoś ma jakieś doświadczenie?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2018-12-11 07:45:32 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 28851

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie bedzie problemu, w wielu krajach dostajesz dokumenty tylko w lokalnym jezyku. Zreszta mozesz poprosic wypozyczalnie, zeby dali Ci wersje angielska.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kasia_red

Post #9 Ocena: 0

2018-12-11 08:12:43 (5 lat temu)

Kasia_red

Posty: 3813

Kobieta

Z nami od: 10-07-2009

Skąd: Londyn

Korzystając z tego, że wątek jest odświeżony, chciałabym napisać, co się u mnie dalej zadziało. Więc dostałam zwrot środków za ubezpieczenie z Rentalcars - choć na tym mi nie zależało, ponieważ to była niższa kwota. Wypożyczalnia - z nią nie udało mi się nawiązać kontaktu - ani telefonicznie (za każdym razem jak się przedstawiałam, odrzucali połączenie), ani mailowo - zero odzewu. Bank - też lekka porażka. Odniosłam wrażenie, że - przynajmniej w tym oddziale, w którym składałam wniosek - pierwszy raz mają do czynienia z money chargeback. Bank ustosunkował się do mojej prośby tak, że skoro dostałam zwrot z Rentalcars (w piśmie pomylili to z Budget), uważają, że oni wywiązali się ze wszystkiego. Przy czym korespondencja z bankiem wygląda tak, że zadaję pytanie, po miesiącu (równe 30 dni) dostaję odpowiedź. Nie było sensu tego kontynuować. W sumie wypożyczalnia zwróciła mi kaucję po dwóch miesiącach, a następnie wszystkie ściągnięte kwoty po 200 euro, poza kwotą ubezpieczenia.

Reasumując - zamiast 200 euro (wypożyczenie + ubezpieczenie), wydałam na samochód 120 euro (wypożyczenie) + jakieś 200 euro (ubezpieczenie). Po drodze z karty mi ściągnęli 450 euro + trzy razy po 200. Bez słowa wyjaśnienia.

Nie chce mi się szarpać z Budgetem, bo w sumie podpisałam umowę, którą mi podsunęli. I mimo że zostałam wprowadzona w błąd co do tego, co jest na umowie, to z kimkolwiek bym nie rozmawiała (bank, europejskie instytucje konsumenckie, zrzeszenie włoskich wypożyczalni samochodów, prawnik), to słyszę, że skoro podpisałam, to się zgodziłam na warunki. Teraz minęło trochę czasu, emocje opadły i tylko jak będę miała wolną chwilę, to wystawię negatywną opinię wypożyczalni, dotyczącą wprowadzania klientów w błąd. Bo samo auto było super, 2000 km przebiegu i pachniało jeszcze nowością.

Teraz lecę na parę dni do Jordanii i też będę wynajmować auto, ale Budget będę omijać szeroką drogą. Never.

Cytat:

2018-09-24 10:33:15, AgentOrange napisał(a):
Cytat:
Rentalcars zwrócił mi ok. 80 euro za ubezpieczenie, które u nich wykupiłam. Dziś zgłaszam się do banku w ramach money chargeback.


Nie sledze tego watku dokladnie, ale odszkodowanie za to samo z dwoch roznych zrodel za to samo moze byc uznane za przestepstwo.


Rentalcars dopuszcza taką sytuacje, że jeśli wykupisz u nich ubezpieczenie, ale jednak na miejscu zdecydujesz się na inne ubezpieczenie, to po powrocie zwraca środki (trzeba się o to zwrócić).

Oczywiście czyms zupełnie innym jest uzyskiwanie odszkodowania - można tylko z jednego źródła.
Nie wchodź w dyskusję z idiotą, najpierw sprowadzi cię do swojego poziomu, a później pokona doświadczeniem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

morisroe

Post #10 Ocena: 0

2018-12-11 10:12:18 (5 lat temu)

morisroe

Posty: 299

Mężczyzna

Z nami od: 30-10-2010

Skąd: Londyn

Cytat:

2018-12-11 07:45:32, Richmond napisał(a):
Nie bedzie problemu, w wielu krajach dostajesz dokumenty tylko w lokalnym jezyku. Zreszta mozesz poprosic wypozyczalnie, zeby dali Ci wersjw angielska.
Hej Richmond dzięki za odpowiedź czyli śmiało mogę kupić car hire excess brytyjski i wypożyczyć samochód z polskiej strony i w razie ,,W" potrzebuje tylko umowę po angielsku?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 4 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,