MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z Royal Mail

 

Postów: 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

rodak2018

Post #1 Ocena: 0

2018-04-24 18:11:54 (6 lat temu)

rodak2018

Posty: 3

Mężczyzna

Z nami od: 24-04-2018

Skąd: Berkshire

Witam wszystkich Mam duży problem .
otóż około 3 tygodni temu wymieniałem prawo jazdy na Angielskie ( pierwszy raz) wykupiłem specjalne ubezpieczenie aby wszystko dostać z powrotem ( do DVLA trzeba wysłać Polskie Prawojazdy oraz dowód osobisty). Wynajmuje pokój mieszkam z Polakami.
Więc po około 1,5 tygodnia dostałem Prawo Jazdy , na drugi dzień przyszło mi również CPC ponieważ jestem kierowcą zawodowym.Gdy wróciłem z Pracy wszystko leżało ładnie na stole .
Ale nie przyszedł mi Dowód osobisty który był w paczce Ubezpieczonej. . Jak wchodzę w Track Number na stronie Royal Mail wyskakuje mi że paczka doszła w dniu kiedy dostałem CPC jest przekręcone moje nazwisko i jakieś bazgroły.
Co moge w takiej sytuacji zrobić .
1 Nikt z domowników twierdzi ze nie odbierał tej koperty
2 Royal Mail niechce nic zrobić ponieważ paczka została dostarczona pod adres wskazany na wniosku .
3 Policja umorzyła sprawę bo nie mają dowodów ze ktoś odebrał ją za mnie .

Dlaczego Listonosz Dał komuś kopertę przeznaczoną dla mnie ?
Dlaczego nie sprawdził tożsamości ?
Czy mogę to gdzieś zgłosić ? Wnioskować o jakieś odszkodowanie od Royal Mail ?
domyślam sie ze dowodu osobistego juz nie odzyskam .

Proszę o pomoc . Góry dziękuje

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Adacymru

Post #2 Ocena: 0

2018-04-24 18:23:10 (6 lat temu)

Adacymru

Posty: n/a

Konto usunięte

Jestes pewny, ze dowod zostal wyslany przez DVLA? Jak ubezpieczyles przesylke, to reklamacje skladaj: Royal Mail complaints