MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Nowa w UK - prośba o praktyczne porady

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

Str 3 z 5

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2017-08-20 10:57:26 (2 lata temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Możesz wziąć sam kontrakt tzw. SIM ONLY już od 10f. na miesiąc bez nie potrzebnych dodatkowych kosztów za nadpłacanie sztucznych kosztów za telefon na raty.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #2 Ocena: 0

2017-08-20 11:23:59 (2 lata temu)

Wielim

Posty: 5342

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

poszukaj na stronie Carphone Warehouse , maja fajne telefony w niskich abonamentach w roznych sieciach , do tego czesto rozmowy bez limitu i inetrent kilka GB

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Ania92

Post #3 Ocena: 0

2017-08-20 12:56:05 (2 lata temu)

Ania92

Posty: 18

Kobieta

Z nami od: 19-08-2017

Skąd: New Malden

Dzięki @Wielim za wskazówkę, właśnie sprawdzam i znalazłam fajną ofertę only sim za 7GBP https://www.carphonewarehouse.com/id/sim-only-deals.html?intcmp=LP_SIMO_SBB_VIEWALL_ID_230317 Powiedzcie mi proszę - bo w długości kontraktu widzę przy jednych ofertach 12 months a przy innych (jak ta powyżej) 1 months - o co chodzi z tym 1 months? To znaczy, że kontrakt jest zawierany na 1 miesiąc z cyklicznym przedłużaniem czy po prostu na czas nieokreślony z 1 miesięcznym wypowiedzeniem? Czy może jeszcze co innego?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2017-08-20 12:56:36 (2 lata temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

omg a ci dalej...
Zeby wziac telefon w Carphone Warehouse musisz byc w UK 3 lata, a nie 2.5 miesiaca
TUTAJ jak ktos by chcial poczytac.
Sim only pewnie przejdzie ale nie telefon
edit: tak- mozesz zrezygnowac z miesiecznym wyprzedzeniem jak masz 1 month contract- ale bedzie to pelny miesiac rozliczeniowy a nie kalendarzowy

[ Ostatnio edytowany przez: ludzik50 20-08-2017 12:59 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #5 Ocena: 0

2017-08-20 13:08:44 (2 lata temu)

Posty: n/a

Kobieta

Konto usunięte

Cytat:

2017-08-20 12:56:36, ludzik50 napisał(a):
omg a ci dalej...
Zeby wziac telefon w Carphone Warehouse musisz byc w UK 3 lata, a nie 2.5 miesiaca


Three (3) podobno maja mniejsze wymagania jesli chodzi o dlugosc pobytu? Kolezanka brala u nich kontrakt ale nie moge sie dokopac w sieci ile trzeba tu pracowac...

---
No coz, poniewaz w sieci nie widze informacji wiec zadzwonilam na infolinie operatora 3 i dowiedzialam sie ze w przypadku osob nowych w UK, decyzje o przyznaniu kontraktu podejmuje jakis przelozony i ze moj rozmowca nie moze mi na pewno niczego obiecac.
Mam propozycje, sprawdz za jakis czas swoj ranking za darmo na jednej ze stron podajacych historie kredytowa - tylko pamietaj sie wypisac pozniej zeby nie zaczeli Cie obciazac kosztami takiej uslugi po uplywie okresu probnego.
Pamietaj ze, jak ktos juz tu powiedzial, jesli ktos odrzuci Twoje podanie o kontrakt natury finansowej, nawet o kontrakt telefoniczny, to pogarsza sie na jakis czas Twoja historia kredytowa.
Zarejestrowanie sie na spisie wyborcow takze podnosi historie kredytowa, ale troche dlugo trwa zanim przeprocesuja taka rejestracje.

[ Ostatnio edytowany przez: KatyD 20-08-2017 13:37 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #6 Ocena: 0

2017-08-20 15:06:46 (2 lata temu)

AgentOrange

Posty: 2262

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Cytat:

2) comiesięczna faktura za abonament = rachunek, który mogę w razie potrzeby wykorzystać jako proof of address.


Ale to nie będzie proof of address. Tylko woda, prąd, gaz, council tax.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #7 Ocena: 0

2017-08-20 21:55:26 (2 lata temu)

Richmond

Posty: 22438

Kobieta

Moderator

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Dokladnie, rachunek za telefon komorkowy nie liczy sie do potwierdzenia adresu. Wiekszosc lub wszystkie instytucje maja to wykluczenie.

Jak nie ma rachunkow na dana osobe, to najlepiej zapisac sie do wyborow, to bedzie ladny slad w historii kredytowej. Landlord nie ma obowiazku dopisac czy zglosic podnajmujacego do council tax, wiec rachunki praktycznie odpadaja.

Wymiana prawa jazdy na angielskie, to bardzo dobre potwierdzenie adresu, dziala wszedzie. Za pierwszym razem trzeba wyslac dowod albo paszport i zaplacic za to, zmiany adresu w przyszlosci sa za darmo.

Jedyny produkt kredytowy, ktory warto rozwazyc to karta kredytowa, ale jeszcze zawczesnie na to. Uzywac i splacac w calosci co miesiac. Nie bedzie kosztow dodatkowych.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Ania92

Post #8 Ocena: 0

2017-08-26 10:34:49 (2 lata temu)

Ania92

Posty: 18

Kobieta

Z nami od: 19-08-2017

Skąd: New Malden

Hej wszystkim. Kilka dni temu wypełniłam formularz rejestracji na stronie spisu wyborców. Ile mniej więcej czeka się na zarejestrowanie i czy dostanę jakieś potwierdzenie? (np list wysłany na mój adres użyty do rejestracji, itp)

Pozdrawiam,

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2017-08-26 11:02:30 (2 lata temu)

Posty: n/a

Kobieta

Konto usunięte

Cytat:

2017-08-26 10:34:49, Ania92 napisał(a):
Hej wszystkim. Kilka dni temu wypełniłam formularz rejestracji na stronie spisu wyborców. Ile mniej więcej czeka się na zarejestrowanie i czy dostanę jakieś potwierdzenie? (np list wysłany na mój adres użyty do rejestracji, itp)

Pozdrawiam,


List powinien dojsc stosunkowo szybko - moze do dwoch tygodni, aczkolwiek zanim informacja pojawi sie na Twojej zdolnosci kredytowej to troche dluzej... A wiec owszem, powinnas dostac list a jesli nie dostaniesz to dzwon :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #10 Ocena: 0

2017-08-26 20:40:04 (2 lata temu)

Richmond

Posty: 22438

Kobieta

Moderator

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Kingston - dostaniesz list, ale nie czekaj z zapartym tchem, bo oni jakos nigdy sie nie spiesza w tym urzedzie.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 5 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Tylko £16.70 za paczkę UK-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

Tanie promy Anglia- Francja

Najtańsza linia promowa UK-Francja! Kliknij żeby sprawdź ceny...

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,