MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

HSBC - czy jest jeszcze jakis gorszy bank ?

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 25

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

cyp3k

Post #1 Ocena: 0

2017-07-19 08:58:49 (8 lat temu)

cyp3k

Posty: 105

Mężczyzna

Z nami od: 01-01-1970

Skąd: Rochester

Czesc,

od kilku miesiecy zaczynam miec co raz wieksze "przeboje" ze swoim bankiem (HSBC).
A to 2 razy nieslusznie naliczona kara za rzekomy overdraft (ktorego nawet nie mam) - zwrocili. Klopoty z logowaniem. Zmienilem telefon, instaluje mobile banking app od nich i znikaja opcje generacji tzw jednorazowych hasel bezpieczenstwa.
Dowiaduje sie ze musze znowu zadzwonic do banku, stracic 25min na oczekiwanie na polaczenie z konsultantem. Kolejne 30min na "przymierzanie" kolejnych to hasel i memmorable questions zeby zmienic moj numer telefonu jako forme kontaktu z bankiem.

Zmiana adresu korespondencyjnego ? Zapomnij, z pozoru wystarczy generacja hasla jednorazowego przez mobile banking app - niestety, nie tym razem !
Mobile banking app nie chce znalezc aktywnego polaczenia z internetem.

W dniu wczorajszym okazalo sie ze rzekomo podalem 3 razy zle haslo (zawsze wpisywalem to samo i dzialalo). Access do konta zostal zawieszony - skontaktuj sie z bankiem.
Dzwonie o 20:10, juz po kilku chwilach o 20:45 konsultant laskawie odbiera moje polaczenie. Kaze mi sie na nowo rejestrowac w systemie bankowosci elektronicznej.

Niestety ich SQL zglasza kolejny critical error. Moje konto zostaje trwale usuniete z systemu.
Proba podania loginu konczy sie komunikatem "This username/login doesn't exist in our database".

Konsultant obiecuje oddzwonic za kilka minut, warowalem przy telefonie do 23:00... myslicie ze ktos oddzwonil ?

Tym wlasnie sposobem zostalem wykluczony z elitarnego klubu posiadaczy HSBC Advanced account.

Probowalem sie umowic przez internet na jakas wizyte w placowce i zlozyc oficjalna reklamacje oraz przeniesc konto - tylko jest maly problem. Bank ktory opiera wszystko na nowej-techonologii nie obsluguje bookingu wizyt droga internetowa.
Znowu... zadzwon pod: xxxxxxx


Czy jest w UK jakis normalny bank ?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2017-07-19 09:53:44 (8 lat temu)

Richmond

Posty: 29534

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zmien sobie bank, przy okazji wez za to kase od nowego, wiekszosc teraz oferuje 100-150 funtow za zmiane. Konto przenosi sie max w tydzien.

A do HSBC napisz oficjalna reklamacje.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tom1980live

Post #3 Ocena: 0

2017-07-19 10:06:38 (8 lat temu)

tom1980live

Posty: 29

Mężczyzna

Z nami od: 15-06-2017

Skąd: Basingstoke

Radzilbym napisac complaint. Jesli sytuacje sie bedzie powtarzac, skarga w financial ombudsman.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2017-07-19 10:14:09 (8 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

cyp3k

Post #5 Ocena: 0

2017-07-19 10:17:21 (8 lat temu)

cyp3k

Posty: 105

Mężczyzna

Z nami od: 01-01-1970

Skąd: Rochester

Complaint zloze oficjalnie na rece kogos wladnego w placowce banku.
Myslalem o Barclays, mialem u nich wydana karte firmowa i bardzo sobie chwale. Przejrzysty dostep i latwa kontrola wydatkow.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Netta6

Post #6 Ocena: 0

2017-07-19 11:35:24 (8 lat temu)

Netta6

Posty: 1599

Kobieta

Z nami od: 19-01-2006

Skąd: Bridgwater

Ja i moja rodzina na Barclays nie narzeka. Mąż miał firmowe konto w HSBC - porażka.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Lucy_J

Post #7 Ocena: 0

2017-07-19 12:37:13 (8 lat temu)

Lucy_J

Posty: 1199

Kobieta

Z nami od: 16-11-2012

Skąd: Hawarden

Mozesz zaniesc reklamacje ale oni I tak to przesla/przefaksuja do swojego complaint centre ktore jest bodajze w Coventry. Szybciej bedzie Ci to zrobic online bo i tak to wyladuje w Coventry i tak.

Dyrektor placowki nie bedzie tego rozpatrywal bo on nie jest od tego.

Ja nie narzekam a mam to samo konto co ty. Widac kwestia szczescia, ale reklamacje zloz juz teraz bo nie jestes zadowolony z obslugi jaka otrzymales.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2017-07-19 12:59:18 (8 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

hants

Post #9 Ocena: 0

2017-07-19 14:40:05 (8 lat temu)

hants

Posty: 522

Mężczyzna

Z nami od: 28-03-2006

Skąd: Solent

A ja sobie już od kilkunastu lat bardzo chwalę HSBC. Wszystko działa tak jak powinno i nigdy nie miałem z tym bankiem żadnej "wtopy".

Poza tym, nie połasili się na kasę podatników podczas pamiętnego kryzysu, a to dla nich ekstra punkt za etyczne podejście do bankowości. (Tak, tak, wiem, że gdzieś tam przeprali trochę kartelowej kasy)
Chcieć to znaczy móc!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

Kanonier30

Post #10 Ocena: 0

2017-07-19 23:05:35 (8 lat temu)

Kanonier30

Posty: n/a

Konto usunięte

Z HSBC...dzwonie i pytam, ze chcialbym sie umowic z konsultantem, aby otworzyc konto walutowe, aby zdeponowac niemala kase w dolarach lub euro. Mam w Polsce konto we frankach...

Tak to mozesz przyjsc bez umawiania sie, ale consultant jak bedzie wolny to sprawdzi twoj credit check czy sie kwalifikujesz...to nie wiem czy sie smiac czy plakac. Deponuje gruba kase, a HSBC mnie bedzie sprawdzal czy sie "kwalifikuje"... Dla mnie pelny obraz HSBC.

Umowilem sie wobec tego w Barclays i w "moim" NatWest.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,