MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

LLoyds Bank - Kradzież z karty Visa Debit - DHLPOST.UK - Uwaga na SMS

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 2 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Richmond

Post #1 Ocena: 0

2016-12-17 19:34:36 (9 lat temu)

Richmond

Posty: 29578

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Transakcje zawsze sa pending, chyba ze jest to wyplata z bankomatu lokalnego. Moze wisiec przez pare dni w tym stanie, nawet i tydzien. Takze nie sugeruj sie tym. Bedziesz musial poczekac pare dni, zeby dowiedziec sie czy przeszla czy zostala odrzucona.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Wielim

Post #2 Ocena: 0

2016-12-17 19:37:31 (9 lat temu)

Wielim

Posty: 7588

Mężczyzna

Z nami od: 03-09-2013

Skąd: Londyn

masz szanse na odzyskanie kasy , mialem ostatnio sytuacje z TSB (kiedys tworzyli jednosc z Lloydsem) - zamowilem cos przez internet , kwota nieduza bo okolo 30 funtow , przesylka miala przyjsc na adres kolegi i od niego mialem to odebrac przy okazji i wogole o tym zapomnialem . Owa tranzakcje policzyli mi dwa razy ale jakos dziwnie - raz 20 funtow i drugi raz 15 w ten sam dzien pobrali obydwie kwoty , ta sama firma , do dzis nie wiem czy to ta od przesylki ale raczej tak bo nikt inny nieznany nie sciagnal mi kasy z konta w calym tamtym miesiacu . Jak juz wspomnialem zapomnialem o paczce i przy sprawdzaniu statmentow online widze ze tydzien wczesnije wlasnie te kwoty mi "ktos" pobral. Dzwonie do banku , to byla niedziela , dodzwonilem sie bez problemu , odebrala dziewczyna z akcentem azjatyckim , nie zdolalem odpowiedziec na jej pytania zabezpieczajace bo wogole nie rozumialem co tam sepleni , wiec powiedziala mi ze moge sie rozlaczyc i zadzwonic jeszcze raz. Tak zrobilem , odebral Anglik , przeszedlem zabezpieczenia , powiedzialem ze ktoa nie wiem kto zabral mi kase z konto , co to ma znaczyc , jakies slabe zabezpieczenia maja , dostalem stek przeprosin i oddali mi kase w ten sam dzien , a ja dopiero po rozmowie przypomnialem sobie o paczce ... takze oszukalem bank na 30 funtow ;)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

ie2ox4-2b

Post #3 Ocena: 0

2016-12-17 21:04:07 (9 lat temu)

ie2ox4-2b

Posty: 909

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 22-08-2016

Skąd: Oxford

Mi kiedyś pobrali pieniądze z bankomatu w NY. Zrobili to przed północą i troszkę po północy. Bank oddał. Opisywałem ten przypadek.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

greg1990

Post #4 Ocena: 0

2016-12-17 21:37:17 (9 lat temu)

greg1990

Posty: 475

Mężczyzna

Z nami od: 04-03-2014

Skąd: Stoke On Trent

Dziękuje wszystkim za pomoc i dyskusję w tym temacie.
Uspokoiliście mnie trochę.
Napiszę co z tego wynikło gdy sprawa się skończy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

krakn

Post #5 Ocena: 0

2016-12-17 21:45:57 (9 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Mnie kilka razy i to gruuubo poszło, laptopy, telefony, jakieś czapeczki po 50 funtów, nie miałem pojęcia że potrafią być tak drogie jakies kufa czapeczki :>
Dopiero Apple store zadzwoniło czy aby na porawdę zamawiam te wszystkie komputery, laptopy itd. gruuubo poszło.
Ale oddali, wtedy oddawali przez ponad miesiąc. po trochu. A wcześniej kilka dni i wszytko wróciło na miejsce
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Guzior3

Post #6 Ocena: 0

2016-12-20 00:38:23 (8 lat temu)

Guzior3

Posty: 131

Mężczyzna

Z nami od: 07-05-2015

Skąd: Rugby

Też miałem kiedyś podobną sytuację w Lloyds, pojawiła się transakcja w sklepie internetowym apple na kwotę 800f, przez kilka dni status był Pending ale na całe szczęście kwota znowu stała się dostępna, oczywiście kartę zablokowałem. Gdyby transakcja przeszła to bank nie zwrócił by mi pieniążków bo przyznałem się że żona zna mój pin a nie powinna. W internecie znalazłem sporo podobnych incydentów i wszystkie dotyczyły klientów Lloyds dlatego po tej akcji zmieniłem bank.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

greg1990

Post #7 Ocena: 0

2016-12-20 21:08:53 (8 lat temu)

greg1990

Posty: 475

Mężczyzna

Z nami od: 04-03-2014

Skąd: Stoke On Trent

Witam,

Tak jak pisałem wcześniej informuję, że byłem wczoraj w LLoyds, rozmowa z menagerem, później dzwonienie do security itd, w sumie z 30minut w banku, ale wszystko jest ok, pieniądze wróciły na konto.

Bank nie oddał karty, wyśle mi nową. Pin zostaje stary.

Orientuje się ktoś czy teraz direct debity będą działać prawidłowo, skoro karta się zmieni ? Czy nic nie powinno to zaszkodzić.

Pozdrawiam.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

karjo1

Post #8 Ocena: 0

2016-12-20 21:23:45 (8 lat temu)

karjo1

Posty: 21293

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

DD jest podwiazany pod konto, nie pod karte. Bedzie wszystko dzialalo bez problemu.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2016-12-21 06:20:54 (8 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Jeżeli miałeś ustawione jakieś płatności z karty, to trzeba będzie zmienić.
Np Paypal, automatyczne opłaty parkingowe, CCZone itd itd
A jak coś jest bezpośrednio z konta to nic się nie zmienia.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Marcelo87

Post #10 Ocena: 0

2016-12-22 23:24:02 (8 lat temu)

Marcelo87

Posty: 68

Mężczyzna

Z nami od: 04-11-2011

Skąd: Leeds

Jak pieniądze gdzieś idą bezpośrednio z karty i jest nowa to zawsze trzeba dokonać zmian.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,