MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z założeniem konta w banku

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 7 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 5 | 6 | 7 ] - Skocz do strony

Postów: 64

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Janek89

Post #1 Ocena: 0

2016-10-06 08:16:00 (8 lat temu)

Janek89

Posty: 2

Mężczyzna

Z nami od: 06-10-2016

Skąd: Londyn

W Londynie jestem od paru dni, wczoraj byłem w banku lloyds aby założyć konto ale chcieli ode mnie potwierdzenie zamieszkania. Nie dostałem jeszcze żadnego rachunku za media także nie mam jak im pokazać, mieszkam u kuzyna także nie mam umowy poza tym bank życzy sobie jakąś specjalną umowe na wynajem. Umowy o prace nie mam ,nie potrzebuje. Jestem freelancerem(programista), przyjechałem do UK żeby zrobić kilka projektów(zajmie mi to jakis rok, może troszkę dłużej) ale bez konta w banku nikt mi nie będzie chciał płacić. Czy wiecie może gdzie moge podjechać żeby założyli mi konto od ręki? Nie musi być Londyn. Chyba że konto na dowód to już przeszłość

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

AgentOrange

Post #2 Ocena: 0

2016-10-06 09:14:18 (8 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Musisz mieć potwierdzenie adresu. Niech kuzn doda Cię do council tax - podatku gminnego. To nic nie kosztuje.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

wojta1

Post #3 Ocena: 0

2016-10-06 20:46:14 (8 lat temu)

wojta1

Posty: 202

Mężczyzna

Z nami od: 01-02-2009