MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polak闚 w UK

Przegl康aj tematy

Problem z za這瞠niem konta w banku

nast瘼na strona » | ostatnia »

Strona 1 z 6 - [ przejd do strony: 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 ] - Skocz do strony

Post闚: 58

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Janek89

Post #1 Ocena: 0

2016-10-06 08:16:00 (rok temu)

Janek89

M篹czyzna

Z nami od: 06-10-2016

Sk康: Londyn

W Londynie jestem od paru dni, wczoraj by貫m w banku lloyds aby za這篡 konto ale chcieli ode mnie potwierdzenie zamieszkania. Nie dosta貫m jeszcze 瘸dnego rachunku za media tak瞠 nie mam jak im pokaza, mieszkam u kuzyna tak瞠 nie mam umowy poza tym bank 篡czy sobie jak捷 specjaln umowe na wynajem. Umowy o prace nie mam ,nie potrzebuje. Jestem freelancerem(programista), przyjecha貫m do UK 瞠by zrobi kilka projekt闚(zajmie mi to jakis rok, mo瞠 troszk d逝瞠j) ale bez konta w banku nikt mi nie b璠zie chcia p豉ci. Czy wiecie mo瞠 gdzie moge podjecha 瞠by za這篡li mi konto od r瘯i? Nie musi by Londyn. Chyba 瞠 konto na dow鏚 to ju przesz這嗆

Do g鏎y stronyOffline

Cytuj wypowied Odpowiedz

AgentOrange

Post #2 Ocena: 0

2016-10-06 09:14:18 (rok temu)

AgentOrange

M篹czyzna

Z nami od: 17-05-2015

Sk康: Twickenham

Musisz mie potwierdzenie adresu. Niech kuzn doda Ci do council tax - podatku gminnego. To nic nie kosztuje.

Do g鏎y stronyOffline

Cytuj wypowied Odpowiedz

wojta1

Post #3 Ocena: 0

2016-10-06 20:46:14 (rok temu)

wojta1

M篹czyzna

Z nami od: 01-02-2009

wejdz na strone lloydsa i zloz aplikacje o konto standard najprawdopodobniej dostaniesz odmowe ale zaproponuj ci konto basic ono ma tam pewne ograniczenia ale na start jest dobre.jak sie zgodzisz na to konto to musisz tylko sie udac do banku z dowodem osobistym albo paszportem do skserowania i po tym za ok tydzien dostaniesz poczt karte pin i dokumenty .nie musisz miec potwierdzenia adresu. przerabialem to juz w tym roku dwa razy

Do g鏎y stronyOffline

Cytuj wypowied Odpowiedz