MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zerwanie kontraktu Vodafone

 

Postów: 4

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

adammateusz

Post #1 Ocena: 0

2016-01-05 22:37:03 (9 lat temu)

adammateusz

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 05-01-2016

Skąd: Aberystwyth

Zawarłem kontrakt miesięczny z vodafone, z którego zdecydowałem się zrezygnować po upływie 2 tygodni. Zamykałem go w placówce vodafone, gościu powiedział że sprawa jest załatwiona, zmienił mi ten numer na wersję ''pay as you go'', później jednak były problemy z tym numerem, nikt nie mógł się na niego dodzwonić dlatego go wyrzuciłem. Po kilku miesiącach okazało się, że kontrakt jednak nie wygasł - Vodafone dalej pobierał mi miesięcznie 24£;! Zorientowałem się po kilku miesiach, gdy LLoyds obciążył mnie wysoka opłata za overdraft. Musiałem powrócić specjalnie do UK aby w placówce Lloydsa załatwić ta sprawę, powiedzieli że zwrócę mi tą wysoką opłatę za overdrawn jeżeli poświadczę że to była pomyłka że strony Vodafone. Co się tyczy Vodafone, kontaktowałem się z nimi kilka dni temu przez ich live chat i oni odpisali że sprawa jest rozpatrywana. Ogólnie może ktoś się orientuje czy
1. Jakiego typu dowodu, który mogę pokazać Lloydsowi, domagać się od vodafone?
2. W jaki sposób najskuteczniej mogę odzyskać od vodafone pieniądze? Do kogo się zwrócić?
Ogólnie chciałem też przekazać ostrzeżenie o tego typu numerach kręconych przez vodafone, straciłem mnóstwo pieniędzy..

Uwaga moderatora: Temat edytowany przez moderatora AGALON.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

epsilon

Post #2 Ocena: 0

2016-01-05 22:47:00 (9 lat temu)

epsilon

Posty: 503

Kobieta

Z nami od: 29-03-2012

Skąd: samotnia

Co za okropny tytul. Mysle, ze jednak sprawa jest bardziej skomplikowana niz przedstawiasz. Cos bylo niedopilonowane i stad klopoty.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karjo1

Post #3 Ocena: 0

2016-01-05 22:47:14 (9 lat temu)

karjo1

Posty: 21214

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Pisemne potwierdzenie ze strony Vodafone o zmianach?
Do Vodafone mozesz napisac skarge, ale zerwales kontrakt po uplywie 14 dni, jesli nie masz potwierdzenia zakonczenia kontraktu/zmiany taryfy, nie zamknales konta bankowego i nie anulowales direct debit, to moze byc ciezko uzyskac cokolwiek.
Nie jest to zaden przekret, tak bywa, jak sie nie dopilnuje swoich spraw, niestety.
Przy okazji, konto bankowe mozna bylo sprawdzic wczesniej, zlozyc reklamacje na problemy z telefonem/odbiorem polaczen.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

violettaphotogr

Post #4 Ocena: 0

2016-01-05 22:51:18 (9 lat temu)

violettaphotography

Posty: 1566

Kobieta

Z nami od: 21-01-2014

Skąd: ...

Jezeli Vodafone oszukuje, to nie sadze, ze tylko Polakow.
Zadaj od Vodafone decyzji na papierze i jezeli przyznaja, ze ich blad, udaj sie z tym do banku.
#Violujemy

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Fisolka

Post #5 Ocena: 0

2016-01-05 23:18:48 (9 lat temu)

Fisolka

Posty: 748

Kobieta

Z nami od: 27-12-2010

Skąd: Londyn

Vodafone :-(
Po 7 latach bycia klientka tej firmy musze przyznac, ze to bedzie moj ostani kontrakt z ta firma. Jakosc obslugi klienta bardzo podupadla, klamstwa, sprzedawanie danych klientow firmom, ktore pobieraja ogromne oplaty za sms-y premium bez zgody klienta .... nie wiem jakie sa ich wyniki finansowe ale chyba niezbyt dobre bo sa bardzo zdesperowani w kwestii wyciagania kasy I unikania wywiazywania sie z wlasnych zobowiazan.
:-8
,,Czysta logika jest ruiną ducha ''— Antoine de Saint-Exupéry k

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWW

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,