Mam pewien problem z kontem w Barclaysie. Jakis czas temu wyslalam do banku list wraz z prosba o zamkniecie konta. Dolaczylam do listu przecieta karte oraz pinsentry. Pomimo tego, ze poprosilam ich o listowne potwierdzenie zamkniecia konta, nie dostalam takiej odpowiedzi. Konto bylo (chyba) darmowe - nigdy nie pobierali mi za nic oplat. Chcialam je jednak zamknac, bo nigdy nie wiadomo kiedy cos sie zmieni i nie chcialabym byc w przyszlosci zaskoczona.
Z racji tego, ze nie dostalam zadnej odpowiedzi, zadzwonilam dzisiaj na infolinie do banku. Poproszono mnie o podanie sort codea, ktorego juz nie mam, poniewaz karte odeslalam poczta (nie zapisalam zadnych danych dot. karty). Pan na infolinii stwierdzil, ze skoro nie mam sort codea, nie jestem upowazniona do uzyskania zadnych informacji. No i teraz jestem w kropce. Czy ktos byl kiedys w podobnej sytuacji? Macie pomysl jak moge to zalatwic, jak uzyskac od banku informacje czy aby na pewno zamknal moje konto? Aktualnie jestem na miejscu w Polsce i nie wybieram sie do UK. Generalnie ciezko mi sie z nimi uzerac na infolinii, bo az tak dobrze po angielsku nie mowie
