MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Barclays - zamknięcie konta

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 11

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Maii_TR

Post #1 Ocena: 0

2016-01-01 18:39:29 (10 lat temu)

Maii_TR

Posty: 4

Kobieta

Z nami od: 01-01-2016

Skąd: Chatham

Drodzy,

Mam pewien problem z kontem w Barclaysie. Jakis czas temu wyslalam do banku list wraz z prosba o zamkniecie konta. Dolaczylam do listu przecieta karte oraz pinsentry. Pomimo tego, ze poprosilam ich o listowne potwierdzenie zamkniecia konta, nie dostalam takiej odpowiedzi. Konto bylo (chyba) darmowe - nigdy nie pobierali mi za nic oplat. Chcialam je jednak zamknac, bo nigdy nie wiadomo kiedy cos sie zmieni i nie chcialabym byc w przyszlosci zaskoczona.

Z racji tego, ze nie dostalam zadnej odpowiedzi, zadzwonilam dzisiaj na infolinie do banku. Poproszono mnie o podanie sort codea, ktorego juz nie mam, poniewaz karte odeslalam poczta (nie zapisalam zadnych danych dot. karty). Pan na infolinii stwierdzil, ze skoro nie mam sort codea, nie jestem upowazniona do uzyskania zadnych informacji. No i teraz jestem w kropce. Czy ktos byl kiedys w podobnej sytuacji? Macie pomysl jak moge to zalatwic, jak uzyskac od banku informacje czy aby na pewno zamknal moje konto? Aktualnie jestem na miejscu w Polsce i nie wybieram sie do UK. Generalnie ciezko mi sie z nimi uzerac na infolinii, bo az tak dobrze po angielsku nie mowie :( Help!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2016-01-01 19:03:55 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29584

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Powinni zweryfikowac Cie po Twoich danych. Jakby Ci karte ukradli i bylabys na wakacjach, to tez nie mialabys ze soba numeru konta, a problem musialby byc rozwiazany.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

tomaszzet

Post #3 Ocena: 0

2016-01-01 19:15:38 (10 lat temu)

tomaszzet

Posty: 7976

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Skąd: South Yorkshire

Jakos musza rozeznac o które konto chodzi, Dlatego o numer pytali. Nastepne w kolejnosci bylyby pytania bezpieczenstwa.

Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Maii_TR

Post #4 Ocena: 0

2016-01-01 19:28:24 (10 lat temu)

Maii_TR

Posty: 4

Kobieta

Z nami od: 01-01-2016

Skąd: Chatham

Nie wiem juz totalnie co robic ... Pan na infolinii nie zapytal nawet o moje nazwisko.

Chcialam im wyslac skan dowodu na maila, ale upieraja sie, ze nie jest to dla nich potwierdzenie mojej osoby. Konto zakladalam ponad rok temu, nie jestem pewna czy pytali mnie o jakies haslo bezpieczenstwa :(

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2016-01-01 19:55:03 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29584

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie ma innego wyjscia, jak dzwonic ponownie i upierac sie, zeby to potwierdzili czy konto jest zamkniete na podstawie Twoich danych osobowych.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2016-01-01 20:05:31 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Szkoda że nie masz nr konta, tak było by prosciej.

Podejrzewam że po prostu facet słysząc że nie mówisz po angielsku to mu się nie chciało grzebać w dość trudnej i niepewnej sprawie. Tym bardzoej że ci ludzie nie są pracownikami w banku tylko muszą działać wg tego co mają na monitorze.
Kiedyś się wkurzyłem i kazałem pani w obsłudze się z nimi dogadywać.
Aż później żałowałem, bo kobieta była w ciąży i z nerwów rzucała długopisami po kantorku. dosłownie, w głupiej sprawie wykonała chyba ze 3 razy telefon, bo tamten po 2 stronie jak zapętlony powtarzał te same pytania...
A ta już mu prawie fakami poleciała że chyba głupi jest przecież minutę wcześniej dostałeś informację ze własnie tego nie mamy...
AAaa i jeszcze podawał nr telefonu na jaki ma dzwonic.... tyle że to był numer na jaki ona właśnie dzwoniła *ROFL*

do tego wkurzała się ze łączy ją z obsługą w Indiach i nie idzie się z nimi dogadać.

Dopiero zadzwoniła gdzieś indziej i w sumie to ja już sam się dogadałem po co przyszedłem.


A tak normalna procedura to właśnie nr konta, imie nazwisko, adres, ustalone hasło, jezeli nie ma hasła, dalsze ustalenia, nr telefonu podany banku, imiona rodziców, nazwisko matki.

Choć też zdarzyło mi się ze po 2 pytaniu gdy powiedziałem że nie wiem, albo się pomyliłem Pani z obsługi powiedziała sorry nie mogę zaakceptować weryfikacji, proszę zadzwonić później.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Maii_TR

Post #7 Ocena: 0

2016-01-01 20:33:47 (10 lat temu)

Maii_TR

Posty: 4

Kobieta

Z nami od: 01-01-2016

Skąd: Chatham

Dzieki za wskazowki!

Udalo mi znalezc moj numer konta + sort code. Musialam jeszcze dzwonic 2x, bo najpierw trafilam na jakiegos hindusa, ktory generalnie nie byl zainteresowany pomoca, natomiast potem dodzwonilam sie chyba do angielki, poprosila mnie o powyzsze dane + nazwisko rodowe matki i potwierdzila, ze nie moze znalezc zadnego konta. Wiec chyba moge spac spokojnie, nawet bez zadnego pisemnego potwierdzenia :)

Swoja droga to ciekawe, ze sa w stanie znalezc moj profil po starym numerze konta, potwierdzic wiarygodnosc po nazwisku rodowym jednego z rodzicow i zweryfikowac czy mam przypisane jakies konto. Wychodzi chyba na to, ze bank potem przechowuje nasze dane.

Dzieki jeszcze raz za pomoc.

[ Ostatnio edytowany przez: Maii_TR 01-01-2016 20:39 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2016-01-01 20:53:53 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29584

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Przechowuja Twoje dane, zebys mogla wystapic o stare wyciagi i w razie jakis innych kontroli. Sadzilas, ze kasuja wszystkie informacje z systemu, po zamknieciu konta?
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #9 Ocena: 0

2016-01-01 20:58:27 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Oczywiście że przechowuje i to chyba nawet 100 lat w formie uproszczonej, tzn nie ma każdej operacji, ale są zapisane miesięczne i roczne podsumowania.
A ileś tam lat są zapisane wszystkie statmenty.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Maii_TR

Post #10 Ocena: 0

2016-01-01 21:21:33 (10 lat temu)

Maii_TR

Posty: 4

Kobieta

Z nami od: 01-01-2016

Skąd: Chatham

Nie wiem czemu, ale po prostu wydawalo mi sie, ze przechowuja jakies tam podstawowe dane typu imie + nazwisko, a nie dane dot. rodzicow, etc. No, ale to pewnie celem tej calej identyfikacji.

Dobrze wiedziec na przyszlosc :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,