MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

« poprzednia strona

Strona 3 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Str 3 z 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

xxxemi

Post #1 Ocena: 0

2016-01-14 21:31:08 (10 lat temu)

xxxemi

Posty: 714

Kobieta

Z nami od: 28-12-2011

Skąd: kto wie?

Tak, jest to visa.A co to dokładnie jest chargeback Richmond? Przepraszam ale pierwszy raz to slowo spotykam? Na jakiej zasadzie to działa? Ja tez uważam ze robią to celowo..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2016-01-14 21:50:42 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29611

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Odwrocenie transakcji.

http://www.which.co.uk/consumer-rights/problem/how-do-i-use-chargeback

http://www.moneysavingexpert.com/shopping/visa-mastercard-chargeback

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

xxxemi

Post #3 Ocena: 0

2016-01-14 21:53:45 (10 lat temu)

xxxemi

Posty: 714

Kobieta

Z nami od: 28-12-2011

Skąd: kto wie?

Już znalazłam Richmond,dziekuję Ci bardzo;-) Mam nadzieję,że to cos da.
A jeżeli to nic nie da,to myślicie,że Trading Standard ma sens? A gdzie oprócz tego moge szukać pomocy?Jakas inna opcja?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2016-01-14 21:57:30 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29611

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

To powinno byc najbardziej skuteczne, bo sprzedawca nie bedzie mogl za bardzo protestowac.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

xxxemi

Post #5 Ocena: 0

2016-01-14 22:04:55 (10 lat temu)

xxxemi

Posty: 714

Kobieta

Z nami od: 28-12-2011

Skąd: kto wie?

Ok,spróbuję.I dam znać czy pomogło.
Dziękuję za podpowiedz. Człowiek całe życie się jednak uczy ;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

xxxemi

Post #6 Ocena: 0

2016-01-19 09:30:31 (10 lat temu)

xxxemi

Posty: 714

Kobieta

Z nami od: 28-12-2011

Skąd: kto wie?

Otóż moja "przygoda" z tą firmą się już zakończyła.Zaraz po otrzymaniu mail-a z trading standard department z poradą jakie kroki powinnam podjąć sama żeby rozwiązać ta sytuację.Najpierw poproszono mnie żebym dowiedziała się czy są członkiem ADR dispute resolution scheme,żeby próbować przez nich rozmawiać.Więc wysłałam mail-a z takim zapytaniem. I 10 minut póżniej dostaje telefon od manager-a tej firmy z przeprosinami,że sprawdzili jeszcze raz moja sytuację i okazało się ,że pieniądze które ponoc przelali,odbiły z rachunku bankowego.Nie wiem czy to prawda czy nie,czy tylko taka ściema.Zapewnił mnie,że do końca nastepnego tygodnia otrzymam mój zwrot.Ale pieniądze były juz na następny dzień na koncie ;-) I nie wiem,czy przestraszyli się że zgłosiłam sprawę czy tez może rzeczywiście nastąpił pechowy zbieg okoliczności.
Ale nic.Nie ważne.Pieniądze wróciły.
A Tobie Richmond dziękuje za uwagę a propos chargeback. Dobrze wiedzieć na przyszłość.Jednak człowiek uczy się całe życie ;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Richmond

Post #7 Ocena: 0

2016-01-19 10:18:29 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 29611

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Czyli standard, wodzili Cie za nos, dopoki nie poczuli zagrozenia.

Mialam kiedys tak z firma od ktorej kupilam telefon. Mieli 30 dni na zwrot pieniedzy i nie kwapili sie, zalozylam dispute w PayPal i oddali ostatniego mozliwego dnia przed tym jak PayPal zmusilby ich do tego.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 3 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,