MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z otwarciem konta firmowego

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

Postów: 24

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Pretorian

Post #1 Ocena: 0

2014-02-21 09:47:39 (10 lat temu)

Pretorian

Posty: n/a

Konto usunięte

Witajcie,
mam problem z otwarciem konta firmowego (konto osobiste założyłem w tym tygodniu).

Prowadzę firmę Ltd. i wszystkie zarobione do tej pory pieniądze znajdują się na koncie wirtualnym, które nie mogę wypłacić ponieważ nie posiadam konta firmowego.

Udałem się do Lloyda i pokazałem im następujące dokumenty, na których widnieje mój adres domowy:
- list z job center plus z moim numerem NI
- dokument z companies house
- faktury zakupowe od innych firm na których widnieje mój adres domowy (przychodzą paczki do mnie)
- oczywiście certyfikat o założeniu firmy

Niestety innych dokumentów nie posiadam. Rachunki mam wliczone w cene wynajmu. Telefon na doładowanie. Własne środki już się powoli kończą.

Mam umówioną wizytę w Barclays na początku marca ale obawiam się, że będzie tak samo jak z Lloydem, że nie zaakceptują moich dokumentów na potwierdzenie adresu.

Jaki dokument mógłbym im przedstawić na potwierdzenie mojego adresu?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #2 Ocena: 0

2014-02-21 09:51:37 (10 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2014-02-21 09:47:39, Pretorian napisał(a):



Dwa pierwsze powinny w zupełności wystarczyć jako potwierdzenie adresu. Możesz do tego dołączyć wyciąg z banku lub list z odmową otwarcia konta.
Na pewno powodem odmowy w Loydsie był brak potwierdzenia adresu?
Jakiegoś listu z urzędu skarbowego nie masz?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Pretorian

Post #3 Ocena: 0

2014-02-21 10:01:52 (10 lat temu)

Pretorian

Posty: n/a

Konto usunięte

Dziękuję za odpowiedź.

Tak to było powodem. Może to zależy od oddziału?

To samo mówi moja księgowa, że powinny wystarczyć.

Wogóle niemiłą sytuację miałem z tym Lloydem, ponieważ o otwarcie konta osobistego aplikowałem online i potem miałem udać się do oddziału aby dostarczyć wszystkie dokumenty. Zrobiłem to i po około tygodniu dostałem wiadomość sms, że ... mam dostarczyć dokumenty.
Udałem się kolejny raz aby wytłumaczyć tą sytuację i konto założyli mi od ręki.

Niestety żadnego listu z urzędu nie mam.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #4 Ocena: 0

2014-02-21 10:08:56 (10 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

W Barclays lub Nat West powinni otworzyć od razu. W tym drugim na spotkanie czekałem 2h(rano poszedłem o 1 konto otwarte). Nie mają terminów kilkutygodniowych.

Mnie się wydaje że problemem jest iż nie masz dokumentów z adresem na firmę ... Jak rozumiem wirtualne konto jest na np. "Firma YYY" i taka nazwa ma być na koncie biznesowym. Ty w banku dałeś NIN ze swoim nazwiskiem i tylko jeden list na firmę. To może być problem.
Nie możesz z wirtualnego konta zapłacić np. za towar?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2014-02-21 10:19:26 (10 lat temu)

Richmond

Posty: 28860

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2014-02-21 10:01:52, Pretorian napisał(a):
Dziękuję za odpowiedź.

Tak to było powodem. Może to zależy od oddziału?

To samo mówi moja księgowa, że powinny wystarczyć.

Wogóle niemiłą sytuację miałem z tym Lloydem, ponieważ o otwarcie konta osobistego aplikowałem online i potem miałem udać się do oddziału aby dostarczyć wszystkie dokumenty. Zrobiłem to i po około tygodniu dostałem wiadomość sms, że ... mam dostarczyć dokumenty.
Udałem się kolejny raz aby wytłumaczyć tą sytuację i konto założyli mi od ręki.

Niestety żadnego listu z urzędu nie mam.

Bujalam sie 2 miesiace z Lloydsem, zeby otworzyc konto biznesowe. Zgubili czesc dokumentow, mimo ze byly wyslane w jednej kopercie i caly drugi list.

Ja wybralam wniosek online i potem musialam im tylko doslac potwierdzenie podzialu udzialowcow, bo bylo inne w Companies House i inne w rzeczywistosci. Poniewaz to bylo konto switch, to chcieli tez wyciagi z mojego istniejacego konta firmowego.

Sprobuj w innym banku, szkoda czasu i nerwow na Lloyds. Logowanie do Lloyds Business jest tylko z "kalulatorkiem", co jest wedlug mnie wyjatkowo utrudniajace zycie.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Pretorian

Post #6 Ocena: 0

2014-02-21 10:27:57 (10 lat temu)

Pretorian

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2014-02-21 10:08:56, Dwunasty napisał(a):
Mnie się wydaje że problemem jest iż nie masz dokumentów z adresem na firmę ... Jak rozumiem wirtualne konto jest na np. "Firma YYY" i taka nazwa ma być na koncie biznesowym. Ty w banku dałeś NIN ze swoim nazwiskiem i tylko jeden list na firmę. To może być problem.
Nie możesz z wirtualnego konta zapłacić np. za towar?


Dokumenty jakie mam na firmę to:
- certyfikat z companies house
- dokument ile procent udziałów posiadam jako dyrektor
- faktury na dane firmowe, na których widnieje także adres dostawy, czyli mój prywatny adres
- faktury od mojej księgowej (oczywiście na dane firmowe)

Handluję na Amazon jeżeli to rozjaśni sprawę. I wszystkie środki znajdują się u ich na koncie, dopóki nie podam konta firmowego.

[ Ostatnio edytowany przez: Pretorian 21-02-2014 11:10 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #7 Ocena: 0

2014-02-21 10:29:30 (10 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

No to chyba po prostu problemem jest ten bank. Podejdź to pierwszego lepszego innego banku i sprawdź.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Pretorian

Post #8 Ocena: 0

2014-02-21 15:26:50 (10 lat temu)

Pretorian

Posty: n/a

Konto usunięte

Dziękuję, tak zrobię. 4 marca mam się wstawić na rozmowe do Barclays więc podzielę się informacją czy udało mi się otworzyć konto.

Pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Cezar99

Post #9 Ocena: 0

2014-02-21 19:57:58 (10 lat temu)

Cezar99

Posty: 458

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2013

Skąd: out and about

Ksiegowy to powinien za Ciebie zrobic .W koncu mu za to placisz. Mi zalozyl w HSBC. Dziala normalnie.
Today is the oldest you have ever been and the youngest you will ever be so enjoy the day as best as you can

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #10 Ocena: 0

2014-02-21 20:33:02 (10 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Mnie w Loyds założyli śmieszne konto.
Było to tak z 8 lat temu.

Potrzebowałem zrobić zakup na firmę, a dokładnie dwie transakcje za około 23000 funtów więc pomyślałem że lepiej to już przepuścić przez konto firmowe.

Miałem już konto prywatne, zupełnie nienagannie prowadzone, do tego żadnych długów, ani problemów, przydzielone darmowe debety, których nienaruszałem itd. A działalność w UK już prowadziłem chyba 2 lub 3 lata.


I pani mi założyła jakieś takie konto FIRMOWE, gdzie jedyny sposób na wypłacenie pieniędzy było u nich!
Chciałem tylko kartę płatniczą, żeby nie jechać z reklamówką pieniędzy.

Mówię idiotce że przecież właśnie wpłaciłem nie takie drobne pieniądze i będę je potrzebował żeby zrobić zakup.

A ona mi mówi żeby wtedy przyszedł i sobie wypłacił !

WQ sie kazałem im wypłacić natychmiast, zabrałem kase. I szybciej zamknołem konto niż je otwarłem.

Kilka lat później otwarłem w Barclays, dostałem swojego "doradce"

Który nie miał dla mnie nigdy czasu, który tak mi doradził profil konta żebym ponosił jak największe koszty.

Powiem ci tyle, ze jeżeli masz przepływ pieniędzy głównie elektroniczny, to mów im że głównie gotówka na konto.
Będziesz miał darmowe przelewy przychodzące, a tylko wpłaty gotówkowe i czeki będą płatne.

ale generalnie konto działa i tyle.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Strona 1 z 3 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,