MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z przesłaniem pieniędzy z Lloyds do Polski przez funcik

 

Postów: 9

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

kelebeb

Post #1 Ocena: 0

2014-01-24 23:58:56 (11 lat temu)

kelebeb

Posty: 3

Mężczyzna

Z nami od: 24-01-2014

Skąd: sandiacre

Witam, próbowałem dziś przesłać pieniądze z konta w Lloyds Bank na polskie konto, poprzez serwis funcik, niestety wystąpił następujący problem: po kliknięciu w przelew i wypełnieniu danych dotyczących karty, wyskoczyło mi zabezpieczenie z banku, w którym ponownie musiałem wpisać swoje dane z karty. Niestety, po wpisaniu wszystkich informacji, strona się przeładowała i wyświetlił się komunikat: "Transakcja nie została zrealizowana, brak autoryzacji przez bank". W informacjach było podane: nieprawidłowy kod CVV2 (którego napewno nie pomyliłem)/nieautoryzowana przez bank/odrzucona przez system 3D Secure. Jedyne co mogłem źle wpisać, to przy wypełnianiu tego dodatkowego formularza w polu name (with title) wpisałem imię i nazwisko poprzedzone "Mr"... Niestety nie mam szans tego sprawdzić bo przy kolejnych próbach przelewu wyświetla mi się tylko komunikat, że trwa proces autoryzacji przez Lloyds, po czym pojawia się komunikat nieudanej transakcji, także nie mam możliwości ponownego wpisania danych w tym dodatkowym formularzu. Mam nadzieję, że mi pomożecie :)
Ps. szukałem informacji o tym systemie 3d secure (w lloyds nazywa się to ClickSafe), ale nigdzie nie znalazłem informacji jak uzyskać ten kod (?), szukałem też numeru na polską infolinię w Lloyds, ale również bez rezultatu...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #2 Ocena: 0

2014-01-25 00:05:39 (11 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Może rozpoznało ip z polski...i dla bezpieczeństwa zablokowało transfer na podejrzaną stronkę...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kalamutka

Post #3 Ocena: 0

2014-01-25 05:53:26 (11 lat temu)

kalamutka

Posty: 319

Kobieta

Z nami od: 15-03-2012

Skąd: york

Miałam to samo będąc akurat na urlopie w Polsce,zablokowali Ci kartę,musisz zadzwonić do banku,odpowiedzieć na dużo pytań i odblokuja:)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #4 Ocena: 0

2014-01-25 06:57:56 (11 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

Dokładnie, coś im się nie spodobała transakcja, być może mieli jakieś oszustwa z nią związane.
Mnie kiedyś zablokowali kartę gdy chciałem zapłacić za reklamę, okazało się że jeden ze znanych polonijnych portali w uk ma obsługę płatności na Cyprze.
To samo było gdy chciałem pierwszy raz zapłacić kartą przez internet za Cyfre+

Trzeba było potwierdzić że to nie scam.

Przelewasz między swoimi kontami?

Użyj PayPal.
do każdego konta utwórz konto na PayPal z innego konta email.

Gdy już Wszystko zrobisz i skonfigurujesz przesylasz pieniądze między kontami PayPal

jako Gifts,! wtedy idzie bez opłat.


Potem tylko zaznaczysz aby pieniążki zostały przelane na konto bankowe i juz.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

tomaszzet

Post #5 Ocena: 0

2014-01-25 09:46:25 (11 lat temu)

tomaszzet

Posty: 7976

Mężczyzna

Z nami od: 09-05-2010

Skąd: South Yorkshire

Gdy ja cos skopie przy wprowadzaniu platnosci i wyskoczy blad, to automat z banku po chwili dzwoni do mnie z pytaniami.
Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kelebeb

Post #6 Ocena: 0

2014-01-25 11:14:55 (11 lat temu)

kelebeb

Posty: 3

Mężczyzna

Z nami od: 24-01-2014

Skąd: sandiacre

A znacie może numer na polską infolinię do Lloyds (o ile jeszcze taka istnieje)? Bo obawiam się że mój angielski może nie być na tyle zaawansowany, żebym się z nimi wsytarczająco dogadał...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kalamutka

Post #7 Ocena: 0

2014-01-25 12:56:51 (11 lat temu)

kalamutka

Posty: 319

Kobieta

Z nami od: 15-03-2012

Skąd: york

Nie ma już,tylko angielski numer,ale możesz iść do oddziału banku.

[ Ostatnio edytowany przez: kalamutka 25-01-2014 12:58 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kelebeb

Post #8 Ocena: 0

2014-01-25 15:07:03 (11 lat temu)

kelebeb

Posty: 3

Mężczyzna

Z nami od: 24-01-2014

Skąd: sandiacre

Tylko że jest taki problem że teraz jestem w Polsce :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kalamutka

Post #9 Ocena: 0

2014-01-25 15:40:11 (11 lat temu)

kalamutka

Posty: 319

Kobieta

Z nami od: 15-03-2012

Skąd: york

No to tylko infolinia pozostaje

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

wojta1

Post #10 Ocena: 0

2014-01-25 15:49:21 (11 lat temu)

wojta1

Posty: 202

Mężczyzna

Z nami od: 01-02-2009

jak robiles to z polskiego komputera to tak moze byc. tez tak mialem. Musialem to odblokowac na infolini.Konsultantka powiedziala mi ze blokują wszystkie przelewy wykonane z zagranicznego komputera powyzej 300f (barclays)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,