
Ps. szukałem informacji o tym systemie 3d secure (w lloyds nazywa się to ClickSafe), ale nigdzie nie znalazłem informacji jak uzyskać ten kod (?), szukałem też numeru na polską infolinię w Lloyds, ale również bez rezultatu...
|
Postów: 9 |
|
---|---|
kelebeb | Post #1 Ocena: 0 2014-01-24 23:58:56 (11 lat temu) |
Z nami od: 24-01-2014 Skąd: sandiacre |
Witam, próbowałem dziś przesłać pieniądze z konta w Lloyds Bank na polskie konto, poprzez serwis funcik, niestety wystąpił następujący problem: po kliknięciu w przelew i wypełnieniu danych dotyczących karty, wyskoczyło mi zabezpieczenie z banku, w którym ponownie musiałem wpisać swoje dane z karty. Niestety, po wpisaniu wszystkich informacji, strona się przeładowała i wyświetlił się komunikat: "Transakcja nie została zrealizowana, brak autoryzacji przez bank". W informacjach było podane: nieprawidłowy kod CVV2 (którego napewno nie pomyliłem)/nieautoryzowana przez bank/odrzucona przez system 3D Secure. Jedyne co mogłem źle wpisać, to przy wypełnianiu tego dodatkowego formularza w polu name (with title) wpisałem imię i nazwisko poprzedzone "Mr"... Niestety nie mam szans tego sprawdzić bo przy kolejnych próbach przelewu wyświetla mi się tylko komunikat, że trwa proces autoryzacji przez Lloyds, po czym pojawia się komunikat nieudanej transakcji, także nie mam możliwości ponownego wpisania danych w tym dodatkowym formularzu. Mam nadzieję, że mi pomożecie
![]() Ps. szukałem informacji o tym systemie 3d secure (w lloyds nazywa się to ClickSafe), ale nigdzie nie znalazłem informacji jak uzyskać ten kod (?), szukałem też numeru na polską infolinię w Lloyds, ale również bez rezultatu... |
Dwunasty | Post #2 Ocena: 0 2014-01-25 00:05:39 (11 lat temu) |
Konto usunięte |
Może rozpoznało ip z polski...i dla bezpieczeństwa zablokowało transfer na podejrzaną stronkę...
|
kalamutka | Post #3 Ocena: 0 2014-01-25 05:53:26 (11 lat temu) |
Z nami od: 15-03-2012 Skąd: york |
Miałam to samo będąc akurat na urlopie w Polsce,zablokowali Ci kartę,musisz zadzwonić do banku,odpowiedzieć na dużo pytań i odblokuja
![]() |
krakn | Post #4 Ocena: 0 2014-01-25 06:57:56 (11 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
Dokładnie, coś im się nie spodobała transakcja, być może mieli jakieś oszustwa z nią związane.
Mnie kiedyś zablokowali kartę gdy chciałem zapłacić za reklamę, okazało się że jeden ze znanych polonijnych portali w uk ma obsługę płatności na Cyprze. To samo było gdy chciałem pierwszy raz zapłacić kartą przez internet za Cyfre+ Trzeba było potwierdzić że to nie scam. Przelewasz między swoimi kontami? Użyj PayPal. do każdego konta utwórz konto na PayPal z innego konta email. Gdy już Wszystko zrobisz i skonfigurujesz przesylasz pieniądze między kontami PayPal jako Gifts,! wtedy idzie bez opłat. Potem tylko zaznaczysz aby pieniążki zostały przelane na konto bankowe i juz. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
tomaszzet | Post #5 Ocena: 0 2014-01-25 09:46:25 (11 lat temu) |
Z nami od: 09-05-2010 Skąd: South Yorkshire |
Gdy ja cos skopie przy wprowadzaniu platnosci i wyskoczy blad, to automat z banku po chwili dzwoni do mnie z pytaniami.
Polityczny inaczej. Czytam w radiu bajki dla dzieci.
|
|
|
kelebeb | Post #6 Ocena: 0 2014-01-25 11:14:55 (11 lat temu) |
Z nami od: 24-01-2014 Skąd: sandiacre |
A znacie może numer na polską infolinię do Lloyds (o ile jeszcze taka istnieje)? Bo obawiam się że mój angielski może nie być na tyle zaawansowany, żebym się z nimi wsytarczająco dogadał...
|
kalamutka | Post #7 Ocena: 0 2014-01-25 12:56:51 (11 lat temu) |
Z nami od: 15-03-2012 Skąd: york |
Nie ma już,tylko angielski numer,ale możesz iść do oddziału banku.
[ Ostatnio edytowany przez: kalamutka 25-01-2014 12:58 ] |
kelebeb | Post #8 Ocena: 0 2014-01-25 15:07:03 (11 lat temu) |
Z nami od: 24-01-2014 Skąd: sandiacre |
Tylko że jest taki problem że teraz jestem w Polsce
![]() |
kalamutka | Post #9 Ocena: 0 2014-01-25 15:40:11 (11 lat temu) |
Z nami od: 15-03-2012 Skąd: york |
No to tylko infolinia pozostaje
|
wojta1 | Post #10 Ocena: 0 2014-01-25 15:49:21 (11 lat temu) |
Z nami od: 01-02-2009 |
jak robiles to z polskiego komputera to tak moze byc. tez tak mialem. Musialem to odblokowac na infolini.Konsultantka powiedziala mi ze blokują wszystkie przelewy wykonane z zagranicznego komputera powyzej 300f (barclays)
|
|