MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z Barclays Bank

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 11

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

AgnusUK

Post #1 Ocena: 0

2013-03-11 23:08:42 (12 lat temu)

AgnusUK

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 21-01-2011

Skąd: Londyn

Zrobiliśmy z moją panią transfer online z jej konta w Barclays na moje w innym banku. Robiliśmy to wiele razy i zawsze było OK. Jednak tym razem pieniądze zniknęły. Nie doszły na moje konto. Następnego dnia udaliśmy się do banku, ja dla potwierdzenia wziąłem ze swojego banku wyciąg ostatnich transakcji. Gruby pan za biurkiem stwierdził że nic na to nie może poradzić, że może źle coś było wpisane. O pomyłce nie ma mowy bo wiadomo że transakcje potwierdza się dodatkowo bankowym kalkulatorem. Zresztą na wyciągu jak wół jest napisane że pieniądze zostały wysłane do mnie ale nie dotarły. Pan zadzwonił gdzieś tam potem powiedział że zgłosił sprawę wyżej i należy czekać. Ktoś oddzwoni (hehe, skąd ja to znam).Minął tydzień i nikt nie raczył się odezwać. Najgorsze jest to że nie wiadomo gdzie to zgłosić i do kogo. Ciekawe czy ktoś się już z czymś takim spotkał? Dodam jeszcze że kiedyś miałem konto w Barclays ale dwa lata temu zamknęli mi owe konto bez żadnego powodu. Kiedy zapytałem dlaczego konto zostało mi zamknięte nie uzyskałem żadnej konkretnej odpowiedzi. Pani powiedziała mi że pewnie coś im się nie spodobało i tyle.*DONT_KNOW*

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2013-03-11 23:42:59 (12 lat temu)

Richmond

Posty: 29549

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Skontaktuj sie rowniez z drugim bankiem i porozmawiaj z nimi, niech oni tez szukaja tych pieniedzy. Jesli uzyles tych samych danych zapisanych w systemie, to nie moze byc moze o pomylce z Twojej strony. System dal ciala.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

elemelek

Post #3 Ocena: 0

2013-03-12 06:46:07 (12 lat temu)

elemelek

Posty: 1029

Mężczyzna

Z nami od: 30-09-2010

Skąd: UK

Dokładnie jak miałeś zapamiętane dane na stronce, to nie ma szans, że był Twój błąd. Jeżeli bedą się wykręcać, przyciśnij ich. Ja miałem kiedyś też z nimi sytuacje, że zabrali mi z konta 16f, niby jakiś "service", przycisneliśmy gościa, i zaraz oddali pieniążki + przeprosiny.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dangerous__girl

Post #4 Ocena: 0

2013-05-06 23:17:30 (12 lat temu)

Dangerous__girl

Posty: 1760

Kobieta

Z nami od: 13-02-2011

Skąd: London

Help me!
Powiedzcie co zrobic? Dzis w nocy tj 7 maja, za jakies 40 min pobiora mi pieniadze z konta za kredyt, a ja nie mam kasy na koncie, maz w pracy wroci rano, z kredytowki przelac nie moge. Nie wiem co zrobic, lepiej zamknac DD i jutro wplacic kase w banku, wiem ze jest taka mozliwosc, czy lepiej zostawic jak jest, i moze akurat pobiora, tylko kare w banku 8f zaplace? brakuje mi jakies 10f. na meza konto tez probuje wejsc bez karty ale nie moge. Co robic? Zupelnie mi z glowy wyleciało, juz widze jaki opiernicz jutro dostane:-[

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dwunasty

Post #5 Ocena: 0

2013-05-06 23:21:08 (12 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Juz za późno na skasowanie DD. I tak naliczą kare. Ile Ci brakuje?

Masz pw.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Dangerous__girl

Post #6 Ocena: 0

2013-05-06 23:24:24 (12 lat temu)

Dangerous__girl

Posty: 1760

Kobieta

Z nami od: 13-02-2011

Skąd: London

No jakies 10 czy 12f... no nic co bedzie to bedzie, jutro z samego rana wbiegne do barclaysa na kolanach:-8

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #7 Ocena: 0

2013-05-06 23:25:23 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

może jak jednak skasuje teraz DD to nie pobiorą... warto spróbować
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Dwunasty

Post #8 Ocena: 0

2013-05-06 23:25:56 (12 lat temu)

Dwunasty

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2013-05-06 23:24:24, Dangerous__girl napisał(a):
No jakies 10 czy 12f... no nic co bedzie to bedzie, jutro z samego rana wbiegne do barclaysa na kolanach:-8


Kare jeśli to pierwszy raz mogą anulować, tym bardziej jak powiesz Bank Holiday itp. Ale kredyt cofną.

Cytat:

2013-05-06 23:25:23, krakn napisał(a):
może jak jednak skasuje teraz DD to nie pobiorą... warto spróbować


Nie warto. W Barclays musisz skasować przed 17 poprzedniego dnia.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

kopysia19

Post #9 Ocena: 0

2013-09-22 18:18:33 (12 lat temu)

kopysia19

Posty: 20

Kobieta

Z nami od: 15-05-2013

Skąd: Telford

Witajcie mam taki problem otóż przyjechali do mnie znajomi z Pl założyli konto w barclays dostali niebieską kartą bez znaczka visa debit!
Kupili samochód i teraz nie mogą go ubezpieczyć bo nie mają możliwości płacenia kartą ani na zakupach ani przez internet.
Co zrobić w tej sytuacji. Czy to prawda, że dopiero po roku dostaną normalne karty?
I przez ten czas nie będą mogli nic załatwić przez internet?
Czy jest jakaś inna możliwość wykupienia ubezpieczenia samochodu?

Bardzo proszę o pomoc.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Severance_

Post #10 Ocena: 0

2013-09-22 18:26:30 (12 lat temu)

Severance_

Posty: n/a

Konto usunięte

Cytat:

2013-09-22 18:18:33, kopysia19 napisał(a):
Co zrobić w tej sytuacji.


Zadzwonić do banku (nawet teraz), i poprosić o Visa Debit.
Co prawda konto od zawsze mam w Lloyds, ale sytuację dawno temu miałam identyczną, po dwóch dniach od zgłoszenia przysłano mi właściwą kartę.
Mind your own biscuits and life will be gravy

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,