MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 14

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

asikoreczkahp53

Post #1 Ocena: 0

2012-10-08 21:17:29 (12 lat temu)

asikoreczkahp530

Posty: 24

Kobieta

Z nami od: 09-02-2009

Skąd: glos

Mam pytanie odnosnie oplat bankowych.
Posiadam konto w Lloyds'ie i dzisiaj zauwazylam ze pobrano mi z konta Ł10 z adnotacją "completesave.co.uk", moze ktos wie czego ta oplata dotyczy? Zaznacze rowniez ze 3 dni wczesniej robilam zakupy na Amazonie,moze to tez ma jakies znaczenie? *DONT_KNOW*.Prosze o odpowiedz jesli ktos wie cos na ten temat,bardzo dziekuje.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2012-10-08 21:20:44 (12 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #3 Ocena: 0

2012-10-08 21:23:09 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

natychmaist zgłoś to w banku,
nie wiem czy na amazonie, ale trafiłaś gdzies na rodzaj scamu, forma uczestnictwa w klubie za który płaci się składkę.

robiłem ostatnio sporo zakupów na Amazonie i nie trafiłem na takie coś.

ale kiedyś na vistaprint zaznaczyłem że chcę voucher i się zaczeło, nie mogłem się tego cholerstwa pozbyć.

bank odsyłał mnie do firmy, a w firmie gadało się z automatem.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

krakn

Post #4 Ocena: 0

2012-10-08 21:27:02 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

wybrałas to
http://www.amazon.co.uk/gp/family/signup/welcome/ref=amb_link_171685947_2?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-B1&pf_rd_r=1YBZA0GZ9M59JB66S7YE&pf_rd_t=101&pf_rd_p=328027847&pf_rd_i=468294
?

czyli np zaznaczyłaś że chcesz darmową przesyłkę?
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

asikoreczkahp53

Post #5 Ocena: 0

2012-10-08 21:31:50 (12 lat temu)

asikoreczkahp530

Posty: 24

Kobieta

Z nami od: 09-02-2009

Skąd: glos

Dziekuje bardzo za szybka odpowiedz.Wlasnie nic kompletnie nie zaznaczalam na Amazonie.Robie zakupy na ich stronie od wielu lat i zawsze tak samo postepuje przy platnosciach.Nic mi zreszta dodatkowego nie wyskoczylo abym cos mogla zaznaczyc.Normalnie zaznaczylam towar ,odeslalo mnie do platnosci, wpisalam dane karty i ot wszystko.Bylo to 3 dni temu a dzis mi sciagnelo te Ł10.
A powiedz mi jak Ci sie w koncu udalo pozbyc tego dziadostwa?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2012-10-08 21:37:15 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

zgłosiłem do visa że to nieautoryzwane.

karte zablokowali i na 3 dzien dostałem nową a kase oddali


dzwon teraz zanim ktoś nie dopisze cię albo zrobi zakupy na twoją karte.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

asikoreczkahp53

Post #7 Ocena: 0

2012-10-08 21:43:41 (12 lat temu)

asikoreczkahp530

Posty: 24

Kobieta

Z nami od: 09-02-2009

Skąd: glos

Dziekuje bardzo za pomoc, pozdrawiam.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #8 Ocena: 0

2012-10-08 21:48:11 (12 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

nie ma problemu, nr telefonu masz podany na karcie. działa całą dobe.

Im szybciej zgłosisz tym szybciej odzyskasz kase i mniejsze spustoszenie może być.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

markus1

Post #9 Ocena: 0

2015-02-21 11:13:24 (9 lat temu)

markus1

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 21-02-2015

Skąd: Leicester

witam.
mam właśnie problem ten co piszecie tutaj. Założyłem profil przy okazji kupna biletów w Nationale Expres. Vouchery itp.
Pobrano mi 15 F . Z tego co widzę to raczej wyraziłem zgodę na to. Chodź nie wiedziałem ,że to kosztuje :). W banku powiedzieli mi tylko,że muszę poczekać na zaksięgowanie się środków to wtedy zobaczą. Przeglądałem stronę i zobaczyłem ,że zarejestrowałem się na ich stronie i dlatego pobierają opłaty. Była zakładka anulowania członkostwa ,więc to zrobiłem i anulowali mi to (tak wynika ze stony jak sobie przetłumaczyłem podali nr anulowania itp.) mam nadzieje,że to koniec sprawy i nie muszę blokować karty.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

michal_556644

Post #10 Ocena: 0

2016-04-27 21:17:41 (8 lat temu)

michal_556644

Posty: 1

Kobieta

Z nami od: 27-04-2016

Skąd: leeds

Dałem się złapać kilka lat temu, dopiero teraz się zorientowałem.
Rozwiązanie problemu (przynajmniej w moim przypadku) polega na zalogowaniu sie na konto https://www.completesavings.co.uk/Features/Profile/Default.rails (dane logowania powinny być na mejlu podanym przy rejestracji) i anulowaniu subskrybcji w profilu konta...
Pozdrawiam "szczęśliwców" :-?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,