Posiadam konto w Lloyds'ie i dzisiaj zauwazylam ze pobrano mi z konta Ł10 z adnotacją "completesave.co.uk", moze ktos wie czego ta oplata dotyczy? Zaznacze rowniez ze 3 dni wczesniej robilam zakupy na Amazonie,moze to tez ma jakies znaczenie?

Postów: 14 |
|
---|---|
asikoreczkahp53 | Post #1 Ocena: 0 2012-10-08 21:17:29 (13 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2009 Skąd: glos |
Mam pytanie odnosnie oplat bankowych.
Posiadam konto w Lloyds'ie i dzisiaj zauwazylam ze pobrano mi z konta Ł10 z adnotacją "completesave.co.uk", moze ktos wie czego ta oplata dotyczy? Zaznacze rowniez ze 3 dni wczesniej robilam zakupy na Amazonie,moze to tez ma jakies znaczenie? ![]() |
Post #2 Ocena: 0 2012-10-08 21:20:44 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
krakn | Post #3 Ocena: 0 2012-10-08 21:23:09 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
natychmaist zgłoś to w banku,
nie wiem czy na amazonie, ale trafiłaś gdzies na rodzaj scamu, forma uczestnictwa w klubie za który płaci się składkę. robiłem ostatnio sporo zakupów na Amazonie i nie trafiłem na takie coś. ale kiedyś na vistaprint zaznaczyłem że chcę voucher i się zaczeło, nie mogłem się tego cholerstwa pozbyć. bank odsyłał mnie do firmy, a w firmie gadało się z automatem. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
krakn | Post #4 Ocena: 0 2012-10-08 21:27:02 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
wybrałas to
http://www.amazon.co.uk/gp/family/signup/welcome/ref=amb_link_171685947_2?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-B1&pf_rd_r=1YBZA0GZ9M59JB66S7YE&pf_rd_t=101&pf_rd_p=328027847&pf_rd_i=468294 ? czyli np zaznaczyłaś że chcesz darmową przesyłkę? Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
asikoreczkahp53 | Post #5 Ocena: 0 2012-10-08 21:31:50 (13 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2009 Skąd: glos |
Dziekuje bardzo za szybka odpowiedz.Wlasnie nic kompletnie nie zaznaczalam na Amazonie.Robie zakupy na ich stronie od wielu lat i zawsze tak samo postepuje przy platnosciach.Nic mi zreszta dodatkowego nie wyskoczylo abym cos mogla zaznaczyc.Normalnie zaznaczylam towar ,odeslalo mnie do platnosci, wpisalam dane karty i ot wszystko.Bylo to 3 dni temu a dzis mi sciagnelo te Ł10.
A powiedz mi jak Ci sie w koncu udalo pozbyc tego dziadostwa? |
|
|
krakn | Post #6 Ocena: 0 2012-10-08 21:37:15 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
zgłosiłem do visa że to nieautoryzwane.
karte zablokowali i na 3 dzien dostałem nową a kase oddali dzwon teraz zanim ktoś nie dopisze cię albo zrobi zakupy na twoją karte. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
asikoreczkahp53 | Post #7 Ocena: 0 2012-10-08 21:43:41 (13 lat temu) |
Z nami od: 09-02-2009 Skąd: glos |
Dziekuje bardzo za pomoc, pozdrawiam.
|
krakn | Post #8 Ocena: 0 2012-10-08 21:48:11 (13 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
nie ma problemu, nr telefonu masz podany na karcie. działa całą dobe.
Im szybciej zgłosisz tym szybciej odzyskasz kase i mniejsze spustoszenie może być. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
markus1 | Post #9 Ocena: 0 2015-02-21 11:13:24 (10 lat temu) |
Z nami od: 21-02-2015 Skąd: Leicester |
witam.
mam właśnie problem ten co piszecie tutaj. Założyłem profil przy okazji kupna biletów w Nationale Expres. Vouchery itp. Pobrano mi 15 F . Z tego co widzę to raczej wyraziłem zgodę na to. Chodź nie wiedziałem ,że to kosztuje ![]() |
michal_556644 | Post #10 Ocena: 0 2016-04-27 21:17:41 (9 lat temu) |
Z nami od: 27-04-2016 Skąd: leeds |
Dałem się złapać kilka lat temu, dopiero teraz się zorientowałem.
Rozwiązanie problemu (przynajmniej w moim przypadku) polega na zalogowaniu sie na konto https://www.completesavings.co.uk/Features/Profile/Default.rails (dane logowania powinny być na mejlu podanym przy rejestracji) i anulowaniu subskrybcji w profilu konta... Pozdrawiam "szczęśliwców" ![]() |