Str 2 z 5 |
|
---|---|
kroliczek432 | Post #1 Ocena: 0 2013-06-28 10:42:13 (12 lat temu) |
Z nami od: 05-07-2009 Skąd: manchester |
Zahaczylam NatWesta po drodze i niestety nie moge nic zrobic.
Po pierwsze, musze isc do swojego oddzialu, gdzie zakladalam konto, po drugie mam dalej czekac, a to juz jest 5h!!! |
morisroe | Post #2 Ocena: 0 2013-06-28 11:00:38 (12 lat temu) |
Z nami od: 30-10-2010 Skąd: Londyn |
Nie chce zle wrozyc,lecz z tego co ostatnio ogladalem w programie ,,watchdog,, ciezko Ci bedzie odzyskac pieniadze nie ma takiego prawa ktore nakazuje zwrocic pieniadze ktore odebral odbiorca jesli on nie zrobi tego woluntarnie ogladnij sobie watchdog oststni lub przedostatni odcinek tego ezonu bbc1
|
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2013-06-28 11:03:39 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Kazanie isc klientowi, do oddzialu, gdzie zalozyl konto jest smieszne. A co jakbys zalozyla konto na drugim koncu kraju. Przeciez maja centralny system komputerowy, a nie dla kazdego oddzialu oddzielnie.
Carpe diem.
|
agarudii | Post #4 Ocena: 0 2013-06-28 11:13:13 (12 lat temu) |
Z nami od: 30-08-2011 Skąd: trolford ;-) |
Ja tez kiedys komus przelalam pieniadze
![]() ![]() [ Ostatnio edytowany przez: agarudii 28-06-2013 11:14 ] Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy.
|
jojomaster | Post #5 Ocena: 0 2013-06-28 11:20:35 (12 lat temu) |
Z nami od: 18-07-2007 Skąd: luton |
ja sie ucze nr-u konta na pamiec najpierw, potem przelewam
![]() |
|
|
kalamutka | Post #6 Ocena: 0 2013-06-28 11:37:45 (12 lat temu) |
Z nami od: 15-03-2012 Skąd: york |
no ja jak pracowałam w banku jeszcze w Polsce wpłaciłam na nie to konto co trzeba, klientka podpisała dokument z potwierdzeniem, na dzień następny wpada do banku fioletowa(nie dziwie się) że wpłaciłam nie na to konto co trzeba, dzwonie do centrali co robić a oni do mnie klientka podpisała papier jej problem(???)dzwonie do dyrekcji, w pierwszej kolejności zostałam opieprzona potem ta sama gadka co centrala.Załatwiłam sprawę dzwoniąc do osoby na której konto wpłaciłam z prośbą o cofnięcie przelewu (trafiłam na dobrego człowieka)ze strony banku wygląda to tak potwierdziłaś przelew Twoja sprawa,ale ja bym chyba nie mogła spojrzeć klientowi w oczy
|
espe-7 | Post #7 Ocena: 0 2013-06-28 11:47:26 (12 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2010 Skąd: Londyn |
Cytat: 2013-06-28 11:37:45, kalamutka napisał(a): no ja jak pracowałam w banku jeszcze w Polsce wpłaciłam na nie to konto co trzeba, klientka podpisała dokument z potwierdzeniem, na dzień następny wpada do banku fioletowa(nie dziwie się) że wpłaciłam nie na to konto co trzeba, dzwonie do centrali co robić a oni do mnie klientka podpisała papier jej problem(???)dzwonie do dyrekcji, w pierwszej kolejności zostałam opieprzona potem ta sama gadka co centrala.Załatwiłam sprawę dzwoniąc do osoby na której konto wpłaciłam z prośbą o cofnięcie przelewu (trafiłam na dobrego człowieka)ze strony banku wygląda to tak potwierdziłaś przelew Twoja sprawa,ale ja bym chyba nie mogła spojrzeć klientowi w oczy ![]() Szacunek! "Lovers of air travel find it exhilarating to hang poised between the illusion of immortality and the fact of death." Alexander Chase
|
kroliczek432 | Post #8 Ocena: 0 2013-06-28 11:50:03 (12 lat temu) |
Z nami od: 05-07-2009 Skąd: manchester |
Cytat: 2013-06-28 11:13:13, agarudii napisał(a): Ja tez kiedys komus przelalam pieniadze ![]() ![]() [ Ostatnio edytowany przez: <i>agarudii</i> 28-06-2013 11:14 ] Aga, Ty mnie nawet nie draznij... Przelalam prawie 7 tys. nawet nie pomyslalam , zeby cos przelac na probe, na przyszlosc bede pamietac. Z NatWestem odkad pamietam zawsze mialam jakies problemy, czasami drobiazgi, ale zawsze cos. Nawet znienawidzony przez wiekszosc ludzi Lloyds nie robi z niczym problemow. |
Dwunasty | Post #9 Ocena: 0 2013-06-28 12:39:21 (12 lat temu) |
Konto usunięte |
Sprawdziłem. Niestety to nie na moje konto poszło.
Musiałaś przelać na konto z takim samym sort codem...trafić w aktywne to musiałby być naprawdę pech. Ciekawe jest to ze jak mnie ostatni ktoś przelewał forsę a podałem zły numer to wpłacający nie był wstanie dokonać przelewu. I nawet mu w to wierzylem ![]() A Ty nie masz pinentry czytnika do przelewów? |
kalamutka | Post #10 Ocena: 0 2013-06-28 13:02:33 (12 lat temu) |
Z nami od: 15-03-2012 Skąd: york |
Cytat: 2013-06-28 11:50:03, kroliczek432 napisał(a): Cytat: 2013-06-28 11:13:13, agarudii napisał(a): Ja tez kiedys komus przelalam pieniadze ![]() ![]() [ Ostatnio edytowany przez: <i>agarudii</i> 28-06-2013 11:14 ] Aga, Ty mnie nawet nie draznij... Przelalam prawie 7 tys. nawet nie pomyslalam , zeby cos przelac na probe, na przyszlosc bede pamietac. Z NatWestem odkad pamietam zawsze mialam jakies problemy, czasami drobiazgi, ale zawsze cos. Nawet znienawidzony przez wiekszosc ludzi Lloyds nie robi z niczym problemow. przelałaś do tego samego banku czy innego?dane odbiorcy wpisałaś poprawne?pomyliłaś cały numer czy tylko jedna cyfrę? |