MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem z firma EDF !!!! Wysylaja ciagle rachunki

 

Postów: 7

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

pune005

Post #1 Ocena: 0

2012-04-19 21:17:31 (13 lat temu)

pune005

Posty: 86

Kobieta

Z nami od: 14-10-2011

Skąd: Lancashire

Mam problem
Zmienilismy firme dostawcza pradu i gazu od stycznia 2012 z EDF na Utility Warrehouse. Od stycznia placimy rachunki za gaz i prad firmie utility do ktorej nalezymy,w lutym tego roku firma przyslala finally bill 320 funtow ktory mam zaplacic a po tygfodniu informacje ze przykro im ze odchodzimy. Zeby bylo tego malo dzis przyslali nam rachunek za okres luty do kwiecien 2012 88 funtow do zaplaty. Nie moge sie do nich dodzwonic...nie wiem co rpobic,nie naleze do nich tylko do utility bo im place rachuinki,czy mozliwe ze maja az taki balagan???? Co zrobic w takiej sytuacji,gdzie pojsc z tym?
prosze o pomoc:-?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2012-04-19 21:33:07 (13 lat temu)

Richmond

Posty: 29584

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie wierze, ze nie mozesz dodzwonic sie do EDF. Final Bill jest do zaplaty, bo to zapewne za okres od zgloszenia zmiany dostawcy do czasu faktycznej zmiany.

A nowy rachunek to najwyrazniej nieporozumienie i musisz sie tam dodzownic i wyjasnic. Mozesz tez kontaktowac sie z nimi przez email albo wyslac list z wyjasnieniem i przypomniec im, ze wyslali Ci juz Final Bill wczesniej.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karjo1

Post #3 Ocena: 0

2012-04-19 21:39:04 (13 lat temu)

karjo1

Posty: 21339

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Niekoniecznie, EDF od jakiegos czasu ma totalny bajzel, nie moga sie polapac z klientami ;).
Sprobuj wyslac im maila <a href="https://www.edfenergy.com/products-services/for-your-home/customer-services/contactus-form.shtml" target="_blank" target="_new">https://www.edfenergy.com/products-services/for-your-home/customer-services/contactus-form.shtml</a>

Na pocieszenie, my sie uzeramy od ladnych paru miesiecy, na poczatku nie mozna bylo sie zalogowac na konto, potem sobie ubrdali przysylanie rachunkow za gaz, gdy mamy na karte prepaidowa, w koncu pobrali spora naleznosc bezzasadnie w ramach DD.
Na razie poinformaowalismy o wstrzymaniu wszelkich platnosci do czasu wyjasnienia stanu konta i wyslalismy sprawe do Energy Ombudsman.

[ Ostatnio edytowany przez: karjo1 19-04-2012 21:39 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pune005

Post #4 Ocena: 0

2012-04-19 21:54:01 (13 lat temu)

pune005

Posty: 86

Kobieta

Z nami od: 14-10-2011

Skąd: Lancashire

nazeczony dzwonil okolo 2 miesiecy temu do utility,i powiedzieli zeby sie nie martwic ze zostalismy przeniesieni bez problemu i nie wierzyc EDF ze nalezymy dalej do nich bo w systemie nie mozna istniec u dwoch dostawcow,co najlepsze finally bill jest tylko za gas...3 razy wysylali mi juz ze "przykro nam ze nas opuszczacie" po czym wystawiaja rachunek za ostatnie 2 miesiace ktore mam juz oplacone u mojego bierzacego dostawcy. Wiem ze finally bill mam uregulowac bo to kwota ktora zeczywiscie zurzylam,ale czemu dalej naliczaja mi gas? pisalismy do nich pare razy maila nikt nie odpisywal zawsze zwrotka przychodzila ze ktos w ciagu 5 dni sie z nami skontaktuje.....i tyle....co jesli nie zaplace tego rachunku teraz ktory w sumie mam uregulowany u mojego bierzacego dostawcy? przeciez nie moge zaplacic czegos podwojnie!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

karjo1

Post #5 Ocena: 0

2012-04-19 21:55:44 (13 lat temu)

karjo1

Posty: 21339

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Napisz do Ombudsman o sprawie, powiadom EDF o tym i spokojnie poczekaj, palcac rachunek koncowy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pune005

Post #6 Ocena: 0

2012-04-19 22:00:13 (13 lat temu)

pune005

Posty: 86

Kobieta

Z nami od: 14-10-2011

Skąd: Lancashire

Przepraszam ze pytam ale co to Ombudsman? Jestem 8 miesiecy w uk i niestety jestem zielona w roznych sprawach jeszcze.
Z gory bardzo dziekuje wszystkim za pomoc :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

karjo1

Post #7 Ocena: 0

2012-04-19 22:01:58 (13 lat temu)

karjo1

Posty: 21339

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Ktos w stylu rzecznika konsumentow http://www.ombudsman-services.org/make-a-complaint-energy.html

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pune005

Post #8 Ocena: 0

2012-04-19 22:11:54 (13 lat temu)

pune005

Posty: 86

Kobieta

Z nami od: 14-10-2011

Skąd: Lancashire

dziekuje za pomoc :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,