Str 2 z 2 |
|
---|---|
mastacrx | Post #1 Ocena: 0 2011-06-21 21:04:48 (14 lat temu) |
Z nami od: 21-06-2011 Skąd: Worthing |
sami sobie winni...
|
basiura | Post #2 Ocena: 0 2011-06-21 21:10:43 (14 lat temu) |
Z nami od: 15-12-2008 Skąd: Flint |
zadzwon pod ten nr, tam jest polski tlumacz, ja dzieki ich pomocy odblokowalam swoje konto 08456030748
|
murdi007 | Post #3 Ocena: 0 2011-06-23 23:35:58 (14 lat temu) |
Z nami od: 18-06-2011 Skąd: huntingdon |
wejdz najpierw w odzyskiwanie hasla zmien je na jakies tam ktore chcesz pod koniec wyskoczy ci bodajze na czerwono tzw ref number zapisz go sobie to tak jakby twoj numer referencyjny "sprawy" dzwonisz podajesz go i dalej wypytuja cie o wszystkie pierdoly
|
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2011-06-24 08:09:56 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2011-06-21 20:47:16, agarudi napisał(a): i znow problem z bankiem lloyds , ciekawe ![]() Nie widze tu zadnych problemow z bankiem, raczej uzytkownikow, ktorzy nie wiedza jak korzystac z uslug bankowych czy uslug online. Czy jak zablokujesz sobie gdzies konto, to mowisz, ze to wina tej instytucji czy Twoja, bo zablokowales/as sobie konto i nie potrafisz sie skontaktowac z instytucja, zeby je odblokowac? Inny watek tez byly problemem z uzytkownikiem, ktory nie wiedzial jak dzialaja czeki, a nie bankiem samym w sobie. Obstawiam, ze Lloyds jest po prostu najpopularniejszy wsrod polskiej spolecznosci, bo celowal w te grupe, wiec jest najwiecej watkow na ten temat. Ale nie przypominam sobie prawdziwego problemu, poza tym z zamknieciem konta w banku, ale tam sprawa jest niejasna kto i kiedy zamknal konto. Carpe diem.
|
mastacrx | Post #5 Ocena: 0 2011-06-24 19:15:45 (14 lat temu) |
Z nami od: 21-06-2011 Skąd: Worthing |
Doszedlem do tego, ze chodzi wlasnie o ten numer, przeszedlem kilka pierwszych krokow i zatrzymuje sie na wpisaniu numeru karty, nie akceptuje go i dupa. Jutro wybieram sie do banku...
Cytat: 2011-06-24 08:09:56, Richmond napisał(a): Cytat: 2011-06-21 20:47:16, agarudi napisał(a): online. Czy jak zablokujesz sobie gdzies konto, to mowisz, ze to wina tej instytucji czy Twoja, bo zablokowales/as sobie konto i nie potrafisz sie skontaktowac z instytucja, zeby je odblokowac? Tylko dlaczego nie mozna tych danych wprowadzic na stronie lloyds'a zamiast rozmawiac z durna maszyna ktora sie wiesza, pomijajac juz jak ladnie leca funty podczas polaczenia... Nie rozumiem rowniez dlaczego nie mozna odblokowac konta w placowce banku?! Gdzie mozliwe jest fizyczne sprawdzenie torzsamosci poparte paszportem, id etc... [ Ostatnio edytowany przez: mastacrx 24-06-2011 19:21 ] |
|
|
ChrisCov | Post #6 Ocena: 0 2011-06-24 21:01:18 (14 lat temu) |
Z nami od: 18-12-2008 Skąd: Coventry, West Midlands |
Oni nie blokują konta po jednokrotnym, czy dwukrotnym wpisaniu błędnego hasła. To się musi co najmniej 3 razy zdarzyć. Niekiedy ktoś nie ma wciśniętego CapsLocka lub ma. Pamiętam, gdy zakładałem konto, to facet wpisywał moje hasło z wciśniętym CapsLockiem, o czym nie wiedziałem. Przyszedłem ponownie, opowiedziałem mu o problemie, on mnie poinformował, że zawsze ma wciśniętego CapsLocka przy hasłach i założył mi je ponownie. Ponadto mi powiedział, że przy następnej pomyłce zostaje mi już tylko infolinia.
Numery referencyjne są różnej długości, np. mój ma 9 cyfr (jeśli to ten, którego używam przy logowaniu się przez Internet). [ Ostatnio edytowany przez: ChrisCov 24-06-2011 21:02 ] A very unrealistic man who thinks his ass is like wine - the older the better
|
mastacrx | Post #7 Ocena: 0 2011-06-25 15:27:29 (14 lat temu) |
Z nami od: 21-06-2011 Skąd: Worthing |
Bylem w banku, 30 sekund i zalatwione, trafilem na konkretnego goscia.
|