MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Bank nie chce mi przyznać karty kredytowej, kredytu i innych produktow finansowych.

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 83 z 93 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 82 | 83 | 84 ... 91 | 92 | 93 ] - Skocz do strony

Str 83 z 93

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

sabriel

Post #1 Ocena: 0

2017-03-02 19:13:39 (7 lat temu)

sabriel

Posty: n/a

Konto usunięte

ja jestem nowa w temacie kart kredytowych wogole a w UK zwlaszcza. Mialam kiedys w PL ale zlikwidowalam bo nie korzystalam.

Pytania mam takie:
- czy jak mam cc I lezy w szufladzie, nie korzystam z nije - to logiczne ze nic nie splacam/place itp itd?

- czy za wydanie cc sie placi?

- czy jak sie likwiduje karte to czy sie placi?

- czy jak np. zrobie zakupy w zaplace za nie cc to czy ponosze jakas oplate za uzycie cc? jakas oplata manipuacyjna?

-ile mogemiec max. limitu przyznanego na karcie?

-czy ktos z cc probowal uzberac na depozyt np. na mieszkanie w PL?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

greg1990

Post #2 Ocena: 0

2017-03-02 21:23:23 (7 lat temu)

greg1990

Posty: 475

Mężczyzna

Z nami od: 04-03-2014

Skąd: Stoke On Trent

Cytat:

Podzielisz sie pomyslamijak zaczac?Tezmam to w planie lecz problem z uzbieraniem kapitalu. Z kart chcesz na depozyt zbieraci splacac karty z wynajmu?


Zaczynaj od kart kredytowych i stale je spłacaj, są Polacy którzy np na karcie Barclays i np lloyds mają po 20 tysięcy funtów.
A więc kupno nieruchomości, remont z karty kredytowej no i sprzedaż po czym spłata karty kredytowej.

Jeśli się nie wyrobisz w czasie zawsze pierwszą kartą można spłacić drugą. Jeśli jesteś początkujący w temacie polecam kanał na youtube "fridomiacy" obecnie Global Investor Club.