
Przepraszam za wprowadzenie w blad.
[ Ostatnio edytowany przez: Lucy_J 09-07-2013 20:16 ]
Str 27 z 93 |
|
---|---|
Lucy_J | Post #1 Ocena: 0 2013-07-09 20:13:58 (12 lat temu) |
Z nami od: 16-11-2012 Skąd: Hawarden |
No wlasnie o to mi chodzilo czy widnieje w historii czy nie. A odsetki to swoja droga hehe
![]() Przepraszam za wprowadzenie w blad. [ Ostatnio edytowany przez: Lucy_J 09-07-2013 20:16 ] |
Post #2 Ocena: 0 2013-07-09 20:16:19 (12 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
kardam | Post #3 Ocena: 0 2013-07-09 20:34:26 (12 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Cytat: 2013-07-09 20:05:28, Richmond napisał(a): A co to znaczy, ze nie potwierdzilo weryfikacji meza na Equifax. Napisali, ze przysla list i poprosza o dodatkowe dokumenty? Poczekaj i zalatw wszystko po kolei. Maz potwierdzi swoja tozsamosc, zaloguje sie na Equifax badz Experian i sprawa sie wyjasni. I nie wystepuj chwilowo o wiecej kredytow, bo narobisz sobie tylko balaganu w searches. Wyskoczyla informacja, ze sie dane karty nie zgadzaja z pozostalymi i tyle. Nie bylo informacji, ze cos beda jeszcze weryfikowac, tylko ze jak chce uzyskac dalsze dane, to zeby zadzwonic na infolinie. Co do mnie - przez jakis czas nie bede wnioskowala o nic, bo wiem,ze moge tylko scoring pogorszyc i to niezle. Zastanawiam sie czy maz nie powinien isc do banku i poprosic o sprawdzenie wszystkich jego danych osobowych. My jestesmy w LLoyds i wymieniaja nam obecnie karty i moze to jest jednak wina kart, bo mi wymieniono, a maz ma jeszcze stara, moze ona juz jest w systemie wymieniona na nowa, a on nie dostal przesylki z nowa. Nie wiem - kombinuje w glowie jak moge szukajac przyczyny tego wszystkiego. |
Richmond | Post #4 Ocena: 0 2013-07-09 20:36:09 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Nie latwiej zadzwonic do Equifax zamiast biegac do banku i zgadywac? Dostaniesz natychmiastowa odpowiedz. Mozesz tez spawdzic na Experian.
Carpe diem.
|
kardam | Post #5 Ocena: 0 2013-07-09 21:07:36 (12 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Na Experian zweryfikowalo go
![]() ![]() ![]() Dziekuje slicznie wszystkim za pomoc Ja to jestem straszna panikara, szczegolnie jesli mialam przed oczami wizje odmowionego KH i ladowanie przez nastepne lata kolejnych tysiecy funtow obcym ludziom w mieszkanie. |
|
|
kardam | Post #6 Ocena: 0 2013-07-12 21:08:39 (12 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Znowu prosze o pomoc, bo czegos nie rozumiem.
Moj maz ma juz dostep calkowity do Experiana. Ma 955 punktow, wiec mysle, ze to calkiem dobrze. Choc oboje w tym samym czasie rejestrowalismy sie do Elector Roll u niego pokazuje, ze jest niezarejestrowany! Ale nie to mi zaprzata glowe. Ma w negatywach: 'You have no successfully settled credit account' I pokazane, ze od kiedy prowadzi konto, to stan konta jest £0 - w kazdym miesiacu! To ja sie nie dziwie, ze oni nie chcieli mu przyznac karty. powinnismy to zglosic do banku czy gdzie? |
Richmond | Post #7 Ocena: 0 2013-07-12 21:13:13 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Przy koncie biezacym pokazuje sie zero w standardzie. Pojrzewam, ze inne kwoty moglyby sie pokazac w przypadku bycia w debecie lub przekroczenia dozwolnego debetu. Zero jest dobre.
Jesli nie pokazuje sie jego rejestracja do wyborow, a otrzymaliscie oboje potwierdzenie z urzedu, to zgloscie to do Experiana, zeby sprawdzili i dodali. Tym bym sie martwila, a nie pozostalymi rzeczami, o ktorych piszesz. A settled account nie ma, bo zapewne nie bral zadnej pozyczki i nie skonczyl splaty lub nie zamknal karty kredytowej. Nie musisz sie tym przejmowac. Carpe diem.
|
kardam | Post #8 Ocena: 0 2013-07-12 21:18:01 (12 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
No wlasnie nie bral zadnej pozyczki, karty kredytowej.
A co do electror roll, to dwa razy nas rejestrowalismy (pierwszym razem jak sie wprowadzilismy na wlasne mieszkanie, drugim razem jakos kilka miesiecy temu, bo zapomnialam, ze nas juz zglaszalam ![]() |
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2013-07-12 21:22:46 (12 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Niech maz napisze/zadzwonic do Experian i niech to poprawia.
Carpe diem.
|
kardam | Post #10 Ocena: 0 2013-07-12 21:31:40 (12 lat temu) |
Z nami od: 04-07-2013 Skąd: North East |
Dzieki
![]() |