Str 2 z 4 |
|
---|---|
mocarella | Post #1 Ocena: 0 2011-04-14 11:40:59 (14 lat temu) |
Z nami od: 04-06-2009 Skąd: UK |
zapytaj sie czy maja tlumacza.
|
wojtii | Post #2 Ocena: 0 2011-04-14 11:53:29 (14 lat temu) |
Z nami od: 02-05-2008 Skąd: Brzeg dolny/Cleator Moor |
Cytat: 2011-04-14 11:40:30, Dangerous__girl napisał(a): sa polskie infolinie lloydsa 0800 55 69 55 69 albo ten 00448456030748 [ Ostatnio edytowany przez: <i>Dangerous__girl</i> 14-04-2011 11:41 ] 0800 55 69 55 69 nikt mi tam nie pomoże ponieważ nie ma mozliwosci zweryfikkowania moich danych. Konto jest zamkniete.:-Y 00448456030748 to to samo co 0800 55 69 55 69 |
adamhh | Post #3 Ocena: 0 2011-04-14 12:16:53 (14 lat temu) |
Z nami od: 14-04-2011 Skąd: Inverness |
Wyslalem Ci wiadomosc na PW
|
wojtii | Post #4 Ocena: 0 2011-04-26 16:13:13 (14 lat temu) |
Z nami od: 02-05-2008 Skąd: Brzeg dolny/Cleator Moor |
Cytat: 2011-04-14 10:21:58, wojtii napisał(a): Od 3 lat jestem w PL. Po tym okresie czasu otrzymałem wypłate CHB na konto w banku Lloyds TSB. Zmieniłem korespondencyjnie poczta tradycyjną adres, na polski na który została wysłana do mnie nowa karta VISA debit wraz z pinem. Pozniej zostala zablokowana jak i konto, ale dostep poprzez www do konta był nadal. Minął tydzien zanim zdarzylem cokolwiek wyjaśnić i nagle ![]() Pytanie jest takie. Czy komuś coś podobnego się juz zdarzylo ? Czy jest to mozliwe ? Konto classic wiec bez opłat. Byl przyznany over drive na 50 GBP ale nie korzystalem z tego bedac w PL. Co najgorsze nie władam dobrze ang. bo najszybciej byloby zadzwonic i wszystko wyjasnic. Ktoś może mi w jakikolwiek sposób pomóc ? P.S. jedyne pismo, ktore przed chwilą wyjąłem ze skrzynki jest takiej treści: ![]() Co najlepsze nikt nie podnosi słuchawki pod nr tel. podanym w tym piśmie. A dnia dzisiejszego otrzymuje takie o to pisma: ![]() ![]() [ Ostatnio edytowany przez: wojtii 26-04-2011 16:16 ] |
wwwENGLANDpl | Post #5 Ocena: 0 2011-04-26 19:12:27 (14 lat temu) |
Z nami od: 17-03-2010 Skąd: Stratford-upon-Avon |
Powyższe pismo z 11-go kwietnia nie ma nic wspólnego z wypowiedzeniem konta. Jest to informacja wysyłana do wszystkich klientów o tzw. bankowym funduszu gwarancyjnym. Z Twojego wyciagu wynika, ze nie używałeś konta od dawna. Od październiku 2010 byłeś na małym minusie. Ponieważ jestś w Polsce, a konta nie używałeś i jest ono bezpłatne, to bank je zamknął. Być może dotał również informacje o tym, że nie należy Ci się już CHB, bo dokonał zwrotu.
|
|
|
andypolo | Post #6 Ocena: 0 2011-04-26 21:05:02 (14 lat temu) |
Z nami od: 27-03-2010 Skąd: C-L-S |
Cytat: 2011-04-14 11:32:14, wojtii napisał(a): Cytat: 2011-04-14 10:33:56, godfather78 napisał(a): nowa karta, czy nie powinienes uzyc jej pierwszy raz w bankomacie?? rzeczywiscie bez telefonowania sie nie obejdzie [ Ostatnio edytowany przez: <i>godfather78</i> 14-04-2011 10:41 ] Zaraz po jej otrzymaniu zostala zablokowana jak i dostep do konta. Więc po co bank mi ją przesłał ? Skąd wiesz, że kartę Ci zablokowali jeśli jej nie aktywowałeś. A aktywować możesz chyba tylko w bankomacie Lloydsa. |
wojtii | Post #7 Ocena: 0 2011-04-27 18:01:00 (14 lat temu) |
Z nami od: 02-05-2008 Skąd: Brzeg dolny/Cleator Moor |
Cytat: 2011-04-26 19:12:27, wwwENGLANDpl napisał(a): Powyższe pismo z 11-go kwietnia nie ma nic wspólnego z wypowiedzeniem konta. Jest to informacja wysyłana do wszystkich klientów o tzw. bankowym funduszu gwarancyjnym. Z Twojego wyciagu wynika, ze nie używałeś konta od dawna. Od październiku 2010 byłeś na małym minusie. Ponieważ jestś w Polsce, a konta nie używałeś i jest ono bezpłatne, to bank je zamknął. Być może dotał również informacje o tym, że nie należy Ci się już CHB, bo dokonał zwrotu. Na wstępie dziekuję bardzo "wwwENGLANDpl" za wyjasnienia co dotyczy pierwszego pisma i jakiekolwiek opinie o kolejnym. A dzisiaj otrzymałem oto takie pisemko: ![]() ![]() |
mala24 | Post #8 Ocena: 0 2011-04-27 18:49:53 (14 lat temu) |
Z nami od: 12-01-2009 Skąd: uk |
pisze ze dziekuja za tel
![]() ![]() |
wojtii | Post #9 Ocena: 0 2011-04-27 19:30:49 (14 lat temu) |
Z nami od: 02-05-2008 Skąd: Brzeg dolny/Cleator Moor |
Coraz większa "kołomyja" sie robi i coraz to wieksze nieporozumienia w tej sprawie.
Najpierw CHB - na przyznanie czekałem 3 lata i bedac juz w PL wypełniałem jeszcze co jakis czas tone formularzy, etc. Do osób piszacych na forum - CHB został mi przyznany za okres mojej pracy na terenie U.K. wiec (pobierałem czekajac 3 lata na to) go prawnie. Wszystkie sprawy w PL w tamtym okresie były dograne (moja zona w PL nie pobierała świadczeń rodzinnych za tamten okres) 24 lutego 2011 wplynął na moje konto w Lloyds TSB wyczekany przelew CHB. 7 kwietnia "paid out" co widać na zalaczonym wyciagu z mojego konta ktory przeslali mi na PL adres. Pozniej otrzymuje karte VISA Debit wraz z pinem. Nie zdazylem aktywowac nowej karty a tu 11 kawietnia, br. CLOSED ACCOUNT ![]() Czy ja mam teraz szukać tych pieniedzy w CHMRC ? CO za pech ze wpływ na konto byl w czasie kiedy to karta skonczyła waznosc czyli w marcu 2011r. Nigdy bym tez nie przypuszczał, że srodki te będą tak pózno i tyle im to zajmie - 3 lata. |
AntonRock | Post #10 Ocena: 0 2011-04-27 22:45:24 (14 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 27-04-2011 Skąd: exeter |
To ze karta stracila waznosc niemialo wplywu na to ze ci konto zamkneli..tylko to ze widocznie Revenue postanowilo odebrac ci zasilek ,gdyz wrociles do polski(gdybanie) i co pociagnelo za soba niefart gdyz jak widac na zamieszczonych fotkach po tym jak Revenue odebralo ci z nadwyzka to co ci dali ,automatycznie weszles na debet 65pensow(?) i tak wlasnie sie zaczela ta twoja trauma gdyz miales konto "classic" (darmowe do puki do puty sa wplacane na niego funty lub pozostaje z saldem dodatnim a tu ci sie debet przytrafil i kiszka..ale widze ze ci ten debet stoi w miejscu i cale szczescie bo kary za nieplanowany debecik sa drastyczne
![]() ![]() ![]() |