|
Postów: 6 |
|
---|---|
Argosman | Post #1 Ocena: 0 2011-02-28 15:37:58 (14 lat temu) |
Z nami od: 07-09-2010 Skąd: Basildon |
Witam,
Gdzieś, w jednym temacie poruszony był temat kontaktu z Recznikiem Praw Konsumenta tutaj w UK, ale temat mi umknął i nie pamiętam gdzie był. Mam problem paradoksalnie z przedmiotami kupionymi w Argosie (sic!). Wykupiłem full replacement cover, ale nie chcą mi wymienić. Oferują mi jakieś bzdurne rozwiązania, których nie mogę zaakceptować. Jeśli ktoś ma namiar, to byłbym wdzięczny. |
forumuser | Post #2 Ocena: 0 2011-02-28 16:54:46 (14 lat temu) |
Z nami od: 31-12-2008 |
http://www.consumerdirect.gov.uk/contact
o to chodzi? |
forumuser | Post #3 Ocena: 0 2011-02-28 16:55:52 (14 lat temu) |
Z nami od: 31-12-2008 |
|
Post #4 Ocena: 0 2011-02-28 17:00:06 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Argosman | Post #5 Ocena: 0 2011-02-28 20:35:13 (14 lat temu) |
Z nami od: 07-09-2010 Skąd: Basildon |
Wielkie dzięki, spróbuję wszystkiego.
|
|
|
brookaciki12 | Post #6 Ocena: 0 2014-10-03 12:22:56 (11 lat temu) |
Z nami od: 26-07-2011 Skąd: D |
Ja na szybko mam pytanie i prosze o pomoc, otoz w skrocie. Mam telelefon ktory od jakiegos czasu szfankuje, odsylalam go dwa razy i dwa razy wrocil do mnie "naprawiony", wczoraj kurier mi go przyniosl z listem ze naprawili i zostal sprawdzony i dziala, dzis to samo. Szlag mnie trafia bo musze tam dzwonic jeszcze raz i znow zapewne kaza mi odeslac i "naprawia", juz ostatnio jak rozmawialam z panem z s... nie ukrywalam ze nie jestem pocieszona, ja moglabym im go odsylac milion razy ale chodzi o to ze przez tydzien znow bez telefonu znow na zastepczym bez waznych aplikacji itp. Jaja sobie robia normalnie a ja trace znow czas i nerwy. W kazdym razie chodzi mi o to ze dzis bede tam znow dzwonila i chce by potraktowali mnie tym razem powaznie, na co badz kogo moge sie powolac (ewentualnie pozniej skontaktowac) by moze tym razem zalatwic to raz a dobrze?
|
Adacymru | Post #7 Ocena: 0 2014-10-03 19:31:08 (11 lat temu) |
Konto usunięte |
Jak zadzwonisz, rozmawiaj z managerem, popros o kontakt z dzilek skarg, potwierdz pisemnie.
Ada
|
|