MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Rzecznik Praw Konsumenta - namiary

 

Postów: 6

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Argosman

Post #1 Ocena: 0

2011-02-28 15:37:58 (13 lat temu)

Argosman

Posty: 479

Mężczyzna

Z nami od: 07-09-2010

Skąd: Basildon

Witam,
Gdzieś, w jednym temacie poruszony był temat kontaktu z Recznikiem Praw Konsumenta tutaj w UK, ale temat mi umknął i nie pamiętam gdzie był.
Mam problem paradoksalnie z przedmiotami kupionymi w Argosie (sic!). Wykupiłem full replacement cover, ale nie chcą mi wymienić. Oferują mi jakieś bzdurne rozwiązania, których nie mogę zaakceptować.
Jeśli ktoś ma namiar, to byłbym wdzięczny.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

forumuser

Post #2 Ocena: 0

2011-02-28 16:54:46 (13 lat temu)

forumuser

Posty: 2767

Mężczyzna

Z nami od: 31-12-2008

http://www.consumerdirect.gov.uk/contact
o to chodzi?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

forumuser

Post #3 Ocena: 0

2011-02-28 16:55:52 (13 lat temu)

forumuser

Posty: 2767

Mężczyzna

Z nami od: 31-12-2008

lub to?
http://www.adviceguide.org.uk/index/your_rights/civil_rights/how_to_use_an_ombudsman.htm

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2011-02-28 17:00:06 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Argosman

Post #5 Ocena: 0

2011-02-28 20:35:13 (13 lat temu)

Argosman

Posty: 479

Mężczyzna

Z nami od: 07-09-2010

Skąd: Basildon

Wielkie dzięki, spróbuję wszystkiego.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

brookaciki12

Post #6 Ocena: 0

2014-10-03 12:22:56 (10 lat temu)

brookaciki12

Posty: 1085

Kobieta

Z nami od: 26-07-2011

Skąd: D

Ja na szybko mam pytanie i prosze o pomoc, otoz w skrocie. Mam telelefon ktory od jakiegos czasu szfankuje, odsylalam go dwa razy i dwa razy wrocil do mnie "naprawiony", wczoraj kurier mi go przyniosl z listem ze naprawili i zostal sprawdzony i dziala, dzis to samo. Szlag mnie trafia bo musze tam dzwonic jeszcze raz i znow zapewne kaza mi odeslac i "naprawia", juz ostatnio jak rozmawialam z panem z s... nie ukrywalam ze nie jestem pocieszona, ja moglabym im go odsylac milion razy ale chodzi o to ze przez tydzien znow bez telefonu znow na zastepczym bez waznych aplikacji itp. Jaja sobie robia normalnie a ja trace znow czas i nerwy. W kazdym razie chodzi mi o to ze dzis bede tam znow dzwonila i chce by potraktowali mnie tym razem powaznie, na co badz kogo moge sie powolac (ewentualnie pozniej skontaktowac) by moze tym razem zalatwic to raz a dobrze?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Adacymru

Post #7 Ocena: 0

2014-10-03 19:31:08 (10 lat temu)

Adacymru

Posty: n/a

Konto usunięte

Jak zadzwonisz, rozmawiaj z managerem, popros o kontakt z dzilek skarg, potwierdz pisemnie.
Ada

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,