Str 3 z 7 |
|
---|---|
slim84 | Post #1 Ocena: 0 2011-02-06 21:33:28 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2011 Skąd: londyn |
Predzej podejzewam ze arabus ktory mnie obslugiwał przy zakladaniu konta cos pomylil... bo chyba znam nazwiska swojej rodziny!
|
forumuser | Post #2 Ocena: 0 2011-02-06 21:34:47 (14 lat temu) |
Z nami od: 31-12-2008 |
ale kolega dzwonił jako Ty?
|
slim84 | Post #3 Ocena: 0 2011-02-06 21:35:54 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2011 Skąd: londyn |
tak jako ja
|
forumuser | Post #4 Ocena: 0 2011-02-06 21:36:24 (14 lat temu) |
Z nami od: 31-12-2008 |
to miłej rozmowy życzę
![]() |
slim84 | Post #5 Ocena: 0 2011-02-06 21:37:26 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2011 Skąd: londyn |
Cytat: 2011-02-06 21:36:24, forumuser napisał(a): to miłej rozmowy życzę ![]() co masz na mysli? |
|
|
Adacymru | Post #6 Ocena: 0 2011-02-06 21:38:45 (14 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2011-02-06 21:33:28, slim84 napisał(a): Predzej podejzewam ze arabus ktory mnie obslugiwał przy zakladaniu konta cos pomylil... bo chyba znam nazwiska swojej rodziny! A czytac nie umiesz? Bo zawsze kaza sprawdzic dane, i potwierdzic, to ty chyba potwierdziles co bylo napisane, i nie sprawdziles, albo nie zauwazyles.
Ada
|
forumuser | Post #7 Ocena: 0 2011-02-06 21:39:14 (14 lat temu) |
Z nami od: 31-12-2008 |
to mam na myśli
Cytat: 2011-02-06 21:30:06, forumuser napisał(a): i wymyśl co odpowiesz jak spytają się czy się z nimi kontaktowałeś telefonicznie no chyba, że powiesz, iż kolega dzwonił jako Ty ![]() pozdrawiam i daj znać jak poszło pozdrawiam |
slim84 | Post #8 Ocena: 0 2011-02-06 21:42:32 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2011 Skąd: londyn |
to co powiedziec ze kumpel dzwonil czy nie?
I jak to bedzie ze nowa karte wysla ? czy tamtą przywróca? |
krakn | Post #9 Ocena: 0 2011-02-06 21:50:00 (14 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
masz zablokowane konto na wypadek oszustwa identyfikacji.
Zadzwoń sam, choć podejrzewam że u ciebie cieniutko z językiem skoro się wysługujesz kolegą. Ale Bank nigdy nie będzie rozmawiał nawet z twoją żoną o twoim koncie. Jedyna możliwość to w takim wypadku by był ktoś z tobą kto mówi po angielsku, najpierw zostaniesz poproszony o osobiste podanie swoich danych identyfikacyjnych i nie moze tego zrobić za ciebie nikt inny. dopiero jak przejedziesz tą rozmowę możesz powiedzieć że nie rozumiesz i że przekazujesz rozmowę tłumaczowi. No chyba że już tak masz namieszane w banku że zarządzają osobistego przyjazdu. zabierz ze sobą dokumenty, nie powinno to trwać dłużej niż 10 minut. W tym momencie to raczej masz konto zablokowane tak że nie przelejesz, a nawet jak byś wystawił czek to zostanie odrzucony, po prostu zabezpieczanie przed oszustwem. Co byś powiedział gdyby twój współlokator odebrał detale banku i sobie wybrał / przelał pieniądze? Aha jak już będziesz załatwiał sprawy w banku, albo podaj im nowy adres w Polsce albo zamknij konto, bo jak będą się poniewierały wydruki z banku to na twoje konto może ktoś narobić niezłego smrodu. raczej już nie odblokują karty. wydają nową, ale również odblokują ci konto i będziesz mógł sobie przelać pieniądze albo wybrać jak już będziesz tutaj. Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
forumuser | Post #10 Ocena: 0 2011-02-06 21:51:29 (14 lat temu) |
Z nami od: 31-12-2008 |
opcja 1
dzień dobry, zablokowaliście mi kartę, chciałem was oszukać bo kolega dzwonił ale już was lubię i dajcie mi tą kasę opcja 2 dzień dobry co jest kutwa, blokujecie mi kartę? nigdy się z wami nie kontaktowałem a ten muslim co mnie rejterował ma przesrane i koledze powiedz, iż może mieć problemy i fraud department na karku ![]() |