Postów: 13 |
|
---|---|
mariuszitservic | Post #1 Ocena: 0 2011-01-21 23:49:13 (14 lat temu) |
Z nami od: 08-12-2010 Skąd: Isleworth |
Witam !
Mam pytanie, Mam konto Basic account w Santander w UK. Robilem dzis przelew i wpisalem poprawny numer konta, ale w sortcode zrobilem literowke. zamiast 11-00-01 to wpisalem 11-00-11. Pieniadze zostaly zdjete z mojego konta. W miedzy czasie sie okazalo, ze koles ktoremu wysylalem te pieniadze okazal sie totalnym i bezczelnym oszustem !!! Co dalej ? czy jest jakas szansa na odzyskanie kasy ? Wg mnie pieniadze powinny splynac z powrotem na moje konto, ale boje sie, zeby ten "kryminalista" nie otrzymal tej kasy, bo pewnie juz nigdy jej nie zobacze. Powiadomilem bank mailem, bo juz sam zamknieci, jutro pojde tam tez osobiscie. Jak myslicie - jak to sie skonczy i ile bedzie trwało ? bede wdzieczny za odpowiezi !!! |
krakn | Post #2 Ocena: 0 2011-01-21 23:53:15 (14 lat temu) |
Z nami od: 25-06-2007 Skąd: Caterham |
wrócą pieniążki, przynajmniej powinny o ile pod tym błędnym sort code nie ma takiego konta, no i jeszcze można zadzwonić do banku i wyprostować cofną operacje
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.
|
Dwunasty | Post #3 Ocena: 0 2011-01-21 23:57:38 (14 lat temu) |
Konto usunięte |
Muszą mieć infolinie 24h,zadzwoń nawet tylko żeby poinformować.
Fraud team za pewne działa tylko w dzień i do nich musisz zadzwonić od rana. Jak wpisałeś zły sort code to jest nadzieja ze przelew zostanie cofnięty automatycznie. Jeśli jednak nie jesteś pewien odbiorcy przelewu(oszust itp) zablokuj konto teraz!!! PS. Jak to się dzieje ze ludziska myślą po fakcie? |
Post #4 Ocena: 0 2011-01-22 00:03:05 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Post #5 Ocena: 0 2011-01-22 00:06:09 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
Dwunasty | Post #6 Ocena: 0 2011-01-22 00:15:22 (14 lat temu) |
Konto usunięte |
Edzia nie muszą, ale jeśli jest źle wypisane to powinny wrócić w następnym dniu rozliczeniowym. Nie wiem jak ma santander ale jeśli przelew był zrobiony dzisiaj to pieniądze może być "widać" na koncie dopiero w poniedziałek. Jeśli cofną oczywiscie.
|
Post #7 Ocena: 0 2011-01-22 00:21:43 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #8 Ocena: 0 2011-01-22 00:29:35 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Popros o cofniecie transakcji. Oba sort code naleza do banku Halifax.
Carpe diem.
|
Dwunasty | Post #9 Ocena: 0 2011-01-22 00:43:36 (14 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2011-01-22 00:21:43, edzia78 napisał(a): No to w taki razie jestem ja niedoinformowana.U mnie i meża jest tak (inne banki mamy),ze jak wpisze choc jedna nie prawidlowa liczbe ,czy literke to nie przyjmnie za nic w swiecie . No to niech lepiej szybko dzwoni jak pisales wczesniej. Nie jesteś niedoinformowana bo to wszystko zależy od sytuacji i banku.. Ja na przykład już 12 razy przelewam pieniądze do jednej znajomej ale zawsze wpisuje zły numer( celowo) bo nie chciałem(nie moglem) jeszcze oddać ![]() Pieniążki znikają a za chwile wracają a ten głupol myśli ze to wszystko wina systemu.. Żartuję oczywiscie ![]() ![]() |
Richmond | Post #10 Ocena: 0 2011-01-22 00:53:03 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Cytat: 2011-01-22 00:21:43, edzia78 napisał(a): No to w taki razie jestem ja niedoinformowana.U mnie i meża jest tak (inne banki mamy),ze jak wpisze choc jedna nie prawidlowa liczbe ,czy literke to nie przyjmnie za nic w swiecie . No to niech lepiej szybko dzwoni jak pisales wczesniej. A skad system wie, ze numer konta jest zly albo sort code? Carpe diem.
|