Postów: 19 |
|
---|---|
Emines | Post #1 Ocena: 0 2011-01-05 20:00:07 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-08-2009 Skąd: Londyn |
Witam. Mam prosbe o rade co robic. Placilem karta w sklepie, po kilku dniach sprawdzam stan konta online i widze ze ta sama kwote tego samego dnia przez ten sam sklep pobrano mi dwa razy. Nie wiem czy to jakas faza systemu bankowego czy koles w sklepie 2 razy pobral mi kase?
Co robic? Gdzie sie ubiegac o zwrot? Mam potwierdzenie platnosci karta (paragon) na ta kwote ale tylko na jedna operacje. Prosze o pomoc. |
forumuser | Post #2 Ocena: 0 2011-01-05 20:02:16 (14 lat temu) |
Z nami od: 31-12-2008 |
jaki bank? jaki sklep?
|
Emines | Post #3 Ocena: 0 2011-01-05 20:04:49 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-08-2009 Skąd: Londyn |
barclays, sklep - premier.
a moze to tylko jakas faza i za dzien dwa sie wyrowna? mial ktos podobna sytuacje kiedys? |
lalunay | Post #4 Ocena: 0 2011-01-05 20:05:47 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-03-2010 Skąd: Gravesend |
Najlepiej chyba zwrocic sie z tym bezposrednio do banku,pzedstawic im paragon i poprosic o wyjasnienie.Przy sciaganej kwocie powinno byc cos takiego jak numer transakcji i po tym powinni dojsc ze poszlo omylkowo dwa razy.
|
kolezanka_szkla | Post #5 Ocena: 0 2011-01-05 20:06:57 (14 lat temu) |
Z nami od: 17-12-2010 Skąd: L5 |
ja mialam taka sytuacje. poszlam do sklepu, zalatwilam. sklep skontaktowal sie z bankiem i sytuacje rozwiazali. Przyczym od razu przy zakupie wiedzielismy (ja i pan sprzedajacy), ze cos poszlo "dziwnie", wiec nie musialam nic udowadniac.
[ Ostatnio edytowany przez: kolezanka_szklanka 05-01-2011 20:08 ] "Chuda krowa, to jeszcze nie sarenka"
|
|
|
Emines | Post #6 Ocena: 0 2011-01-05 20:08:29 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-08-2009 Skąd: Londyn |
tylko w moim przypadku numer transakcji rozni sie jedna cyfra, tak jakby to byla kolejna transacja..
|
Emines | Post #7 Ocena: 0 2011-01-05 20:14:03 (14 lat temu) |
Z nami od: 20-08-2009 Skąd: Londyn |
tylko w moim przypadku numer transakcji rozni sie jedna cyfra, tak jakby to byla kolejna transacja..
|
lalunay | Post #8 Ocena: 0 2011-01-05 20:17:04 (14 lat temu) |
Z nami od: 29-03-2010 Skąd: Gravesend |
Jak kolezanka wyzej podejdz do sklepu i wytlumacz o co chodzi,moze pomoga Ci to wyjasnic.
|
Richmond | Post #9 Ocena: 0 2011-01-05 20:24:54 (14 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Przy takim samym problemie, bank powiedzial, zebym poszla do sklepu i zeby anulowali jedna transakcje. Tyle, ze ja mialam paragon, ze transakcja nie przeszla, a jednak przeszla.
Carpe diem.
|
Post #10 Ocena: 0 2011-01-05 20:35:22 (14 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|