Znowu musze pozuerac sie z EDF, zeby zmienili mi taryfe i licznik. Co ciekawe podalam im swoje dane dawno temu, a oni ciagle przysylaja mi rachunki na Occupier.
Str 30 z 196 |
|
---|---|
Richmond | Post #1 Ocena: 0 2013-02-08 22:46:49 (13 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Znaczy mam nastepny problem. Skoro licznik ani drgnie, to znaczy ze nie mam zadnej korzysci z Economy 7, a place wiecej za prad w dzien.
Znowu musze pozuerac sie z EDF, zeby zmienili mi taryfe i licznik. Co ciekawe podalam im swoje dane dawno temu, a oni ciagle przysylaja mi rachunki na Occupier. Carpe diem.
|
Post #2 Ocena: 0 2013-02-08 22:51:08 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
wielbicielka | Post #3 Ocena: 0 2013-02-08 22:52:00 (13 lat temu) |
Z nami od: 29-04-2011 Skąd: Londyn |
Cytat: 2013-02-08 22:46:11, agarudii napisał(a): zalezy jak masz obwod/y zrobiony/e, ja mam tylko kaloryfery i boiler na economy 7, cala reszta drugi obwod i nie wazne, ze noc taryfa jest "dzienna" ja tez tak mam, to znaczy tylko kaloryfer jest pod economy 7 a reszta na drugim obwodzie |
Post #4 Ocena: 0 2013-02-08 23:18:16 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Stokrotka2012 | Post #5 Ocena: 0 2013-02-08 23:34:13 (13 lat temu) |
Z nami od: 15-12-2012 Skąd: East Midlands |
Hej,
mam nadzieje, ze szybko u Ciebie naprawia to co zostalo ewidentnie pominiete albo nie wiem jak to nazwac. Wspolczuje Wam szczerze takiego rachunku ale moze sprobuj udac sie do CAB, bo ja nie do konca jestem przekonana, ze wszyscy co teraz umywaja rece maja racje, czy oby na pewno nie mozna nikogo pociagnac do odpowiedzialnosci z ataki stan rzeczy? To nie mala kwota i moze warto powalczyc. My dostalismmy rachunek za ogrzewanie i prad BG za 3 miesiace 372 funtu, 4 beds house, 2 dzieci, pralka, suszarka codziennie, kompy, TV, mysle, ze nie jest zle. |
|
|
Roberto480 | Post #6 Ocena: 0 2013-02-09 04:44:41 (13 lat temu) |
Z nami od: 11-07-2012 Skąd: Peterborough |
U mnie nie byli juz od czterech miesiecy
mozna zadzwonic i podac stany zeby przyslali rachunek? Mam w BG |
Stokrotka2012 | Post #7 Ocena: 0 2013-02-09 04:58:51 (13 lat temu) |
Z nami od: 15-12-2012 Skąd: East Midlands |
Ja to robie on line, zaloguj sie i podaj, prawie od razu masz rachunek.
|
Roberto480 | Post #8 Ocena: 0 2013-02-09 05:51:52 (13 lat temu) |
Z nami od: 11-07-2012 Skąd: Peterborough |
Dzieki nie chce zeby sie nazbieralo i tak bedzie sporo
|
Post #9 Ocena: 0 2013-02-09 08:38:07 (13 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Richmond | Post #10 Ocena: 0 2013-02-09 09:35:38 (13 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Jesli elektryka jest zle podlaczona i grzejniki elektryczne ciagna na jednej taryfie, to mozesz pociagnac do odpowiedzialnosci wlasciciela. W koncu to jego mieszkanie i posrednio z jego winy masz tak wysokie rachunki. On moze sobie pociagnac do odpowiedzialnosci elektryka, ktory to zrobil, to jego problem.
Dlaczego masz placic za to, ze on ma zle zrobiona instalacje elektryczna. Jesli nie wezwie elektryka natychmiast i nie poprawia tego, to wyslij mu list, w ktorym napiszesz, ze pozwiesz go do sadu o zwrotu poniesionych kosztow. I tak zreszta powinnas to zrobic. Jesli on wynajmowal to mieszkanie wczesniej albo mieszkal tam sam, to musial chyba wiedziec, ze cos jest nie tak? Ktos musial sie chyba skarzyc na wysokie rachunki? Jesli dopiero kupil lokal i jestescie pierwszymi najemcami, to ma pecha (jego ryzyko podjete przy kupnie). Ale tez uwazam, ze to jego odpowiedzialnosc jako wlasciciela, bo Wy po prostu nie macie na to wplywu. Carpe diem.
|