MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Rachunki - ile płacimy

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 29 z 196 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 28 | 29 | 30 ... 194 | 195 | 196 ] - Skocz do strony

Str 29 z 196

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2013-02-05 20:26:41 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

pune005

Post #2 Ocena: 0

2013-02-05 22:52:33 (13 lat temu)

pune005

Posty: 86

Kobieta

Z nami od: 14-10-2011

Skąd: Lancashire

My jestesmy w Utility Warehouse od ponad roku.
Płacimy ok 100-110 funtów miesięcznie przez cały rok za prąd,gaz,internet i telefon stacjonarny. Rozliczenie za cały rok przyszło dopłata tylko 90 funtów.
W ciągu roku przeprowadziliśmy się,zanim nas przełączyli na nowe mieszkanie musielismy 6 tygodni używac gazu i prądu od innego dostawcy....za 44 dni zapłacilam 237 funtów za gaz i 45 za prąd...także za gaz wyszło według mnie dużo. Dodam ze za okres od od początku listopada tego roku do 7 grudnia,stare budownictwo 3 bed dom,ogólnie pomieszczenia duże i ciężko ogrzac :-o

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Post #3 Ocena: 0

2013-02-05 23:08:05 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #4 Ocena: 0

2013-02-06 09:18:05 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #5 Ocena: 0

2013-02-06 09:19:59 (13 lat temu)

Richmond

Posty: 29612

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

W Twojej sytuacji, to oplaca sie zostac z tym dostawca i wyjasnic sytuacje z licznikami. Jak juz to zalatwisz, uznaja, ze mialas uszkodzony licznik albo ktos kradnie prad, to mozesz pomyslec o zmianie dostawcy.

Ale wtedy, to moze nie byc koniecznie, bo Twoje rachunki beda na akceptowalnym poziomie.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2013-02-06 09:29:26 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: 0

2013-02-06 20:02:18 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2013-02-08 22:36:35 (13 lat temu)

Richmond

Posty: 29612

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Zdaje sie, ze i ja bede miala sprawe licznika do wyjasnienia. Wzielam sie wreszcie za spisywanie licznikow. Wychodzi na to, ze w dzien nie zuzylam ani 1kW pradu, a w nocy zuzywam az sie patrzy. Czyli EDF myli rozliczenie dzienne z nocnym.

A czy ktos, kto ma Economy 7, moglby sie wypowiedziec na temat dzialania tego w praktyce? Czy kaloryfery sa podlaczone do oddzielnego obwodu i tylko one maja nizsza taryfe od 12 do 7 rano czy wszystko, co jest w mieszkaniu powinno korzystac z tanszego pradu?

Dodam, ze ja nie mam juz tych kaloryferow, ale zostala mi taryfa Economy 7. Dane na liczniku ani drgna, wiec wygladaloby, jakby tylko kaloryfery byly do tego podlaczone.
Carpe diem.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #9 Ocena: 0

2013-02-08 22:40:57 (13 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

agarudii

Post #10 Ocena: 0

2013-02-08 22:46:11 (13 lat temu)

agarudii

Posty: 4781

Kobieta

Z nami od: 30-08-2011

Skąd: trolford ;-)

zalezy jak masz obwod/y zrobiony/e, ja mam tylko kaloryfery i boiler na economy 7, cala reszta drugi obwod i nie wazne, ze noc taryfa jest "dzienna"
Błogosławiony ten, co nie ma nic do powiedzenia, a pomimo to milczy.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 29 z 196 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 28 | 29 | 30 ... 194 | 195 | 196 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,