MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Uwaga oszuści posługujący się Western Union!

« poprzednia strona

Strona 9 z 9 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 7 | 8 | 9 ] - Skocz do strony

Str 9 z 9

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Richmond

Post #1 Ocena: 0

2010-03-18 14:03:25 (15 lat temu)

Richmond

Posty: 29568

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

A nie zgodziles sie na przekazanie swoich danych osobowych partnerom ubezpieczalni itp? Do mnie nikt nie dzwoni z zadnymi ofertami.

A ustawa o danych osobowych oczywiscie istnieje, jak oferujesz uslugi to chyba powinienes ja znac ;)

The Data Protection Act
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2010-03-18 14:08:43 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Milusia

Post #3 Ocena: 0

2010-03-18 14:51:41 (15 lat temu)

Milusia

Posty: 1383

Kobieta

Z nami od: 07-11-2007

Skąd: Greenhithe :)

Sniper, ja co prawda nie otrzymuje zbyt wielu takich telefonow ale jesli chodzi o te z ubezpieczalni to niestety tez je ostatnio mamy. I jak dla mnie to oni dzialaja troche na slepo, na zasadzie dzwonienia do kogo popadnie, a moze akurat ktos mial wypadek lub oddal auto na zlomowisko.
Tydzien temu zadzwonili, maz odebral i facet przez telefon mu mowi, ze zostal poinformowany, ze ktos z tego adresu mial ostatnio wypadek samochodowy i czy potrzebujemy pomocy w odszkdowaniu. Maz mu na to, ze nie mial zadnego wypadku a facet do niego, ze jest mu z tego powodu bardzo przykro :-o
Maz sie wkurzyl i pojechal po tamtym ostro. Po 10 minutach taki sam telefon z tej samej firmy, tyle ze inny pracownik, i znowu ten sam tekst, ze im przykro, ze nie bylo wypadku...:-?
Dwa dni temu kolejny telefon z tej samej firmy i znowu ta sama sciema, ze ktos ich poinformowal... powiem szczerze, bylam baaaaaaaaaaardzo nieprzyjemna, pani sie obrazila i rzucila suchawka (tak mi przykro...) mam nadzieje, ze zanotowala sobie w swoim malym komputerku, zeby nie dzwonic wiecej pod ten numer bo nastepnym razem podejme bardziej konkretne kroki. Jak dla mnie to juz podchodzi pod nekanie.
jewelleryjunction co uk

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWWNumer Skype

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2010-03-18 15:08:10 (15 lat temu)

Richmond

Posty: 29568

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Ja mam wylaczony dzwonek w stacjonarnym ;) Dostalam numer po kims, do kogo ciagle ktos wydzwanial z roznych firm, wiec od razu wylaczylam dzwonek. Do mnie nikt nie dzwoni na ten numer.

Uwazajcie przy podawaniu numer telefonu przy wyszukiawaniu ubezpieczenia, potem moga dzwonic z roznych firm.

[ Ostatnio edytowany przez: Richmond 18-03-2010 15:08 ]

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Szewczo86

Post #5 Ocena: 0

2012-01-02 14:19:24 (13 lat temu)

Szewczo86

Posty: 1

Mężczyzna

Z nami od: 02-01-2012

Skąd: londyn

Hej wlasnie od kilku dni szukam mieszkania studio flatu dostalismy 2 odpowiedzi z gumtree od STeva i Adeline Bardzo mili ludzie maja do wynajecia piekne studia za male pieniadze pisze z nimi juz 5 dni przez emaila i ciagle chca zeby im wyslac potwierdzenia przez Wester union lub moneygram dzieki Twojej wypowiedzi na forum jestem teraz juz w 100% pewniem ze to sciema od razu wydawalo mi sie to podejrzane ale liczylem na to ze sie uda wyrwac dobre mieszkanie:) Dzis nawet zadzwonila do mnie Adeline i powiedziala ze pomoze mi poszukac Wester Union w mojej okolicy(bo napisalem jej ze niby nie mam w okolicy Wester Union)i czy moge wyslac jej z jakiejs innej firmy albo statment z banku powiedziala ze Tylko Western Lub Moneygram .Wiec teraz Napisze jej bardzo Milego Zwrotnego emailal z piekna polszczyzna z pozdrowieniami od wszystkich Polakow :):)Dziekuje ze napisalas to na forum moze nawet pomoglas mi zaoszczedzic 1200 funtow ktore moglem jej wyslac:)Milego Dnia Pozdroawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

krakn

Post #6 Ocena: 0

2012-01-02 14:29:48 (13 lat temu)

krakn

Posty: 40201

Mężczyzna

Z nami od: 25-06-2007

Skąd: Caterham

no i chociaż jeden przeczytał na czas.

To cieszy, bo ta zaraza oszustów od lat kosi kasę i robi ludzi w bambuko.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer AIM

Richmond

Post #7 Ocena: 0

2012-01-02 14:57:23 (13 lat temu)

Richmond

Posty: 29568

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Na gumtree sa watki ostrzegajace o tym, takze nie mozna mowic, ze brakuje informacji o tych przekretach.

Wazne, ze watek sie przydal :-)
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

elekpantofelek

Post #8 Ocena: 0

2013-04-19 20:47:06 (12 lat temu)

elekpantofelek

Posty: 216

Kobieta

Z nami od: 22-10-2010

Skąd: manchester

"Your Credit Card has been Suspended, as an error was detected in your Credit Card information. The reason for the error is not certain, but for security reasons, we have suspended your Credit Card temporarily.


We need you to update your information for further use of this Credit Card.

To Lift this Suspension:


Click Here

and follow the Steps to re-activate your Credit Card.


NOTE: If this is not resolved within 72 hours, we will be forced to susupend your Credit Card Permanently as it may be used fraudulently. The purpose of this verification is to ensure that your Credit Card account has not been fraudulently used." Taką wiadomość dostalam dziś na skrzynkę. Podaje ją dalej,żeby nikt się na to nie nabrał bo to napewno jakis przekręt. Nie mam karty kredytowej.

[ Ostatnio edytowany przez: elekpantofelek 19-04-2013 20:48 ]

"niektórym za całe życie wewnętrzne wystarczą pasożyty jelitowe"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

niezatapialna

Post #9 Ocena: 0

2013-04-19 23:56:42 (12 lat temu)

niezatapialna

Posty: 183

Kobieta

Z nami od: 15-03-2013

Skąd: Dartford

Moim rodzicom skopiowano kartę płatniczą na stacji benzynowej w Belgii. Po powrocie na wyspy, kilka dni później, otrzymali informację z banku, że ponad £400 było pobrane w podejrzany sposób w Danii, gdzie moi rodzice nigdy nie byli. Bank chwilowo zamroził konto i kartę, po czym zmienił najważniejsze informacje (nr konta, karty, niektóre dane) dla bezpieczeństwa i zwrócił po chwili pieniądze.
Podobnie wyglądała sprawa moich znajomych. Zorientowali się nagle, że w ciągu dosłownie kilku dni z ich konta zniknęło ponad £1000. Po zgłoszeniu sprawy, dowiedzieli się, że ktoś na ich koszt robił sobie zakupy w Internecie. Znajomi odzyskali wszystkie pieniądze z banku, a sprawa jest nadal w toku, bo nie byli w stanie sprawdzić, jak dokładnie to się stało.
Codziennie na maila otrzymuję od "lloydsa" maile, w których proszą mnie o zmianę hasła lub potwierdzenie danych osobowych, gdzie bank nie wysyła sam takich wiadomości, a jak już to kontaktuje się listownie lub telefonicznie i prosi o wizyte w jednym z branchy.
Skrzynka ze spamem co chwila jest pełna takich bzdetów, gdzie przekonują, że wygrałam jakąś sumę pieniędzy lub wycieczkę i jestem o krok od odebrania nagrody, ale mam potwierdzić swoje dane, a przede wszystkim... Numer konta! Kto w tych czasach jest na tyle naiwny, żeby dać się na to nabrać.
Swoją drogą, wlaśnie się dowiedziałam, że ktoś raczej zrobił przekręt i na mnie. Dostałam rozliczenie roczne ze zwrotem podatku z HMRC i wyraźnie pisze, że pobrałam z JC ponad £800, gdzie nigdy w życiu nie składałam nawet papierów na jakiekolwiek benefity. Sprawę zamierzam w najbliższym czasie jak najszybciej rozwiązać, bo śmierdzi benefit fraud z daleka. Bardzo mnie to niepokoi, bo nie jestem w stanie zrozumieć kto i jak mógł coś takiego zrobić? A może to błąd ze strony HMRC? Jutro zamierzam sie wszystkiego dowiedzieć...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 9 z 9 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 7 | 8 | 9 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,