MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Stala rezydentura EEA3

 

Postów: 8

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Kris0771

Post #1 Ocena: 0

2010-01-30 14:44:40 (5 lat temu)

Kris0771

Posty: 10

Mężczyzna

Z nami od: 29-04-2009

Skąd: Sproxton

Witam Was!Mam pytanko odnosnie WRS,jestem samozatrudniony od lipca 2003,w marcu 2004 dostalem buisnes vise roczna,rozliczalem sie z podatkow i placilem skladki ubezpieczeniowe.W miedzyczasie pracowalem tez jako zatrudniony ale i jednoczesnie prowadzac swoja prywatna dzialalnosc....Ponad rok temu zlozylem dokumenty do HO z forma EEA3 o stala rezydenture i dostalem odpowiedz ze moja prosba zostala rozpatrzona negatywnie bo nie mam rejestracji WRS...Moj byly pracodawca poinformowal mnie ze nie potrzebuje WRS jesli mialem b.vize przed wejsciem Polski do EU...,Do HO dostarczylem rozliczenia podatkowe od 2003/04 potwierdzenia wplat ubezpieczenia ,listy od pracodawcow ,dyplomy itd.mysle ze wszystkie dokumenty o ktore pytali...czy ktos z Was wie czy sa prawnicy lub inne osoby ktore zajmuja sie odwolaniami w takich sytuacjach?Prosze Was o kazda wiadomosc ktora moze mi pomoc w odwolaniu sie do HO!!Dzieki

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2010-01-30 15:05:14 (5 lat temu)

Richmond

Posty: 13870

Kobieta

Moderator

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Jak zlozyles ponad rok temu to nie bylo 5 lat od wstapienia Polski do EU. W takim razie nie mogles korzystac 5 lat z praw przyslugujacym obywatelom krajow EU. To moglo byc przyczyna odrzucenia Twojego wniosku.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kris0771

Post #3 Ocena: 0

2010-01-30 15:16:59 (5 lat temu)

Kris0771

Posty: 10

Mężczyzna

Z nami od: 29-04-2009

Skąd: Sproxton

Ale za argument odmowy HO podal brak WRS!?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kris0771

Post #4 Ocena: 0

2010-01-30 15:23:50 (5 lat temu)

Kris0771

Posty: 10

Mężczyzna

Z nami od: 29-04-2009

Skąd: Sproxton

Jeden z moich kolegow mial ten przypadek ze po zlozeniu EEA3 w 2008 dostal decyzje odmowna z wyjasnieniem ze brakuje mu troche czasu do 5lat pobytu i zaznaczyli ze moze zlozyc forme EEA1 i kilka miesiecy po jej zlozeniu dostal pozytywna odpowiedz....

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Kris0771

Post #5 Ocena: 0

2010-01-30 15:38:33 (5 lat temu)

Kris0771

Posty: 10

Mężczyzna

Z nami od: 29-04-2009

Skąd: Sproxton

Jeszcze jedno,w sierpniu 2009 dostalem list z HO z prosba o doslanie aktualnych dokumentow co uczynilem,wiec skoro w styczniu 2009 brakowalo mi 4msc do 5 lat Polski w EU,to mysle ze po otrzymaniu moich dodatkowych dokumentow uzupelniajacych od stycznia 2009 do sierpnia 2009 ten okres jest juz pelen...Mysle ze powinienem w sierpniu dostac odmowna decyzje skoro brakowalo mi kilka miesiecy do 5lat??

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Szpakos

Post #6 Ocena: 0

2010-02-16 20:50:59 (4 lata temu)

Szpakos

Posty: 45

Mężczyzna

Z nami od: 09-01-2009

Skąd: Shotton

a czy moze mi ktos wyjasnic jaka jest roznica miedzy EEA3 a "Leave to remain" ??? dlaczego EEA3 mozna wyslac dopiero po 5 latach a "Leave to remain" po 4 latach ? o co chodzi z tymi aplikacjami??

Skoro EEA3 sklada sie aby uzyskac status stalego rezydenta to po co "Leave to remain" ???
-nie pamietam gdzie, ale gdzis tutaj na forum wyczytalem ze bez wyslania aplikacji "Leave to remain" nie mozna starac sie o uzyskanie obywatelstwa... ale nie pamietam o co tam chodzilo...

moglby mi ktos wyjasnic?
Dziekuje

[ Ostatnio edytowany przez: Szpakos 16-02-2010 20:52 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

alfer74

Post #7 Ocena: 0

2010-02-16 21:18:05 (4 lata temu)

alfer74

Posty: 1330

Mężczyzna

Z nami od: 29-05-2009

Skąd: londyn

EEA3 to formularz a Leave to remain to status jaki otrzymujesz po akceptacji przez urzad tego co podales w tym formularzu. Obecnie jest to po 5 latach pobytu w UK, wczesniej wystarczaly 4 lata. Od jakiegos czasu co jakis czas slychac, ze znow cos ma sie zmienic.
inzynier elektronik, specjalizuje sie w telefonii komorkowej, naprawiam i pomagam rozwiazywac wszelkie zwiazane z nia problemy - 07722884566

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer gadu-gadu

prosiaczek

Post #8 Ocena: 0

2010-02-16 21:43:20 (4 lata temu)

prosiaczek

Posty: 3

Kobieta

Konto zablokowane

Z nami od: 16-02-2010

Skąd: london

jak to jest z tym rezydentem stalym prosze napisac czy trzeba zdawac jakis egzamin?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #9 Ocena: 0

2010-02-16 21:43:32 (4 lata temu)

Richmond

Posty: 13870

Kobieta

Moderator

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

"Leave to remain" nie obowiazuje Cie jesli chcesz korzystac z praw obywatela EU. Kiedys tak, jak staralo sie pobyt na innych zasadach.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

£15.95 za 31.5 kg Anglia-Polska

Paczki do Polski - Najniższa cena, solidny serwis od drzwi do drzwi, ubezpieczenie w cenie

  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 12 350 25 40 Polska,
  • Fax: +44 (0)845 331 3041