MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Zmiana banku, a direct debit

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 11

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

smialo

Post #1 Ocena: 0

2009-08-18 12:59:54 (16 lat temu)

smialo

Posty: 450

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2008

Skąd: BB

witam
Od ponad 2 miesięcy "męczę się" z moim obecnym bankiem. Przymierzam się do zmiany banku bo mam już go serdecznie dość.
Jeśli otworzę nowy rachunek w nowym banku, jak najszybciej przenieść polecenie zapłaty: samochód i internet, tak aby to było zrobione dobrze.
Myślałem o telefonicznej informacji ubezpieczyciela no i dostawcy internetu, a następnie skasowaniu direct debit w starym banku.
dobrze myślę??
pozdrawiam

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Superlover

Post #2 Ocena: 0

2009-08-18 13:32:06 (16 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

Dobry bank powinien to za ciebie zrobić (tzn. ten do którego przenosisz konto)
a jak nie chcą to pozostaje ci samemu skontaktować się ze wszystkimi którym płacisz i poinformować.
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

seba672

Post #3 Ocena: 0

2009-08-18 13:33:24 (16 lat temu)

seba672

Posty: 47

Mężczyzna

Z nami od: 21-06-2009

Skąd: UK

pewnie ze dobrze myslisz telefon do ubezpieczyciela i ustawienie direct debit z nowego banku, tak samo z dostawcą netu i wtedy kasowanie direct debit + konta w banku, który Cie tak "męczy"

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

smialo

Post #4 Ocena: 0

2009-08-18 13:40:45 (16 lat temu)

smialo

Posty: 450

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2008

Skąd: BB

dobry bank, wszystkie są dobre:) raczej to zależy od ludzi, którzy tam pracują..

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

smialo

Post #5 Ocena: 0

2009-08-18 13:44:16 (16 lat temu)

smialo

Posty: 450

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2008

Skąd: BB

Cytat:

2009-08-18 13:33:24, seba672 napisał(a):
pewnie ze dobrze myslisz telefon do ubezpieczyciela i ustawienie direct debit z nowego banku, tak samo z dostawcą netu i wtedy kasowanie direct debit + konta w banku, który Cie tak "męczy"


dzięki Seba-jak człowiek pomyśli to aż miło:),
"co do mojego banku, czekam już 2 miesiąc na nową kartę, stara straciła ważność, a nowej jak niebyło tak niema.
I ciągle słyszę w banku, że przyślą w następnym tygodniu, nikt kompetentny nie potrafi mi wytłumaczyć i pomóc. jak to jest możliwe."

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2009-08-18 14:11:39 (16 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

djprezes

Post #7 Ocena: 0

2009-08-18 14:47:41 (16 lat temu)

djprezes

Posty: 337

Mężczyzna

Z nami od: 01-10-2007

Skąd: Huddersfield

Jak przechodzilem z lloydsa to hsbc, to nic nie musialem robic, nowy bank zajal sie wszystkim za mnie, poczawszy od przeniesienia wszystkich standing order i direct debit po zamkniecie konta z lloydsie.
Omnia ad maiorem Dei gloriam!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer AIMNumer gadu-gadu

Superlover

Post #8 Ocena: 0

2009-08-18 15:57:55 (16 lat temu)

Superlover

Posty: 3034

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 21-03-2009

Chodzenie do lokalnego oddziału banku w sprawie wydanie karty niewiele pomoże, bo jak łatwo się domyślić to nie tam wydają karty, przychodzą one pocztą z miejsca x które może być oddalone o setki mil. Jak w takim razie się skontaktować? Oczywiście zadzwonić. Jedyny kontakt jaki wiekszość Polaków uznaje to twarzą w twarz, ale w tym kraju jest tak że 99% spraw załatwia się telefonicznie, ewentualnie pocztą lub przez internet, w każdym razie zdalnie.
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią :)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

smialo

Post #9 Ocena: 0

2009-08-18 17:00:27 (16 lat temu)

smialo

Posty: 450

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2008

Skąd: BB

x fish rozmawialem z kierownikiem, kazał mi się uspokoic sprawdzil w kompie zadzwonil i stwierdził, ze wszystko teraz bedzie ok, minal miesiac i jest tak samo:(
zdecydowalem sie o przeniesieniu, miarka sie przebrała.
superlover wiem ze w tym kraju mozna załatwic b.duzo spraw przez telefon i internet.
Ale rowniez są placowki bankowe.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

smialo

Post #10 Ocena: 0

2009-08-18 17:04:50 (16 lat temu)

smialo

Posty: 450

Mężczyzna

Z nami od: 14-09-2008

Skąd: BB

Cytat:

2009-08-18 14:47:41, djprezes napisał(a):
Jak przechodzilem z lloydsa to hsbc, to nic nie musialem robic, nowy bank zajal sie wszystkim za mnie, poczawszy od przeniesienia wszystkich standing order i direct debit po zamkniecie konta z lloydsie.


Właśnie chcę przenieść to hsbc, zapytam w oddzialem czy zalatwia wszystko za mnie:)
było by miło.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,