Postów: 11 |
|
---|---|
smialo | Post #1 Ocena: 0 2009-08-18 12:59:54 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-09-2008 Skąd: BB |
witam
Od ponad 2 miesięcy "męczę się" z moim obecnym bankiem. Przymierzam się do zmiany banku bo mam już go serdecznie dość. Jeśli otworzę nowy rachunek w nowym banku, jak najszybciej przenieść polecenie zapłaty: samochód i internet, tak aby to było zrobione dobrze. Myślałem o telefonicznej informacji ubezpieczyciela no i dostawcy internetu, a następnie skasowaniu direct debit w starym banku. dobrze myślę?? pozdrawiam |
Superlover | Post #2 Ocena: 0 2009-08-18 13:32:06 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 21-03-2009 |
Dobry bank powinien to za ciebie zrobić (tzn. ten do którego przenosisz konto)
a jak nie chcą to pozostaje ci samemu skontaktować się ze wszystkimi którym płacisz i poinformować. Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią
![]() |
seba672 | Post #3 Ocena: 0 2009-08-18 13:33:24 (16 lat temu) |
Z nami od: 21-06-2009 Skąd: UK |
pewnie ze dobrze myslisz telefon do ubezpieczyciela i ustawienie direct debit z nowego banku, tak samo z dostawcą netu i wtedy kasowanie direct debit + konta w banku, który Cie tak "męczy"
|
smialo | Post #4 Ocena: 0 2009-08-18 13:40:45 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-09-2008 Skąd: BB |
dobry bank, wszystkie są dobre
![]() |
smialo | Post #5 Ocena: 0 2009-08-18 13:44:16 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-09-2008 Skąd: BB |
Cytat: 2009-08-18 13:33:24, seba672 napisał(a): pewnie ze dobrze myslisz telefon do ubezpieczyciela i ustawienie direct debit z nowego banku, tak samo z dostawcą netu i wtedy kasowanie direct debit + konta w banku, który Cie tak "męczy" dzięki Seba-jak człowiek pomyśli to aż miło ![]() "co do mojego banku, czekam już 2 miesiąc na nową kartę, stara straciła ważność, a nowej jak niebyło tak niema. I ciągle słyszę w banku, że przyślą w następnym tygodniu, nikt kompetentny nie potrafi mi wytłumaczyć i pomóc. jak to jest możliwe." |
|
|
Post #6 Ocena: 0 2009-08-18 14:11:39 (16 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
djprezes | Post #7 Ocena: 0 2009-08-18 14:47:41 (16 lat temu) |
Z nami od: 01-10-2007 Skąd: Huddersfield |
Jak przechodzilem z lloydsa to hsbc, to nic nie musialem robic, nowy bank zajal sie wszystkim za mnie, poczawszy od przeniesienia wszystkich standing order i direct debit po zamkniecie konta z lloydsie.
Omnia ad maiorem Dei gloriam!
|
Superlover | Post #8 Ocena: 0 2009-08-18 15:57:55 (16 lat temu) |
Konto zablokowane Z nami od: 21-03-2009 |
Chodzenie do lokalnego oddziału banku w sprawie wydanie karty niewiele pomoże, bo jak łatwo się domyślić to nie tam wydają karty, przychodzą one pocztą z miejsca x które może być oddalone o setki mil. Jak w takim razie się skontaktować? Oczywiście zadzwonić. Jedyny kontakt jaki wiekszość Polaków uznaje to twarzą w twarz, ale w tym kraju jest tak że 99% spraw załatwia się telefonicznie, ewentualnie pocztą lub przez internet, w każdym razie zdalnie.
Kto za młodu nie był socjalistą, ten na starość zostanie świnią
![]() |
smialo | Post #9 Ocena: 0 2009-08-18 17:00:27 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-09-2008 Skąd: BB |
x fish rozmawialem z kierownikiem, kazał mi się uspokoic sprawdzil w kompie zadzwonil i stwierdził, ze wszystko teraz bedzie ok, minal miesiac i jest tak samo
![]() zdecydowalem sie o przeniesieniu, miarka sie przebrała. superlover wiem ze w tym kraju mozna załatwic b.duzo spraw przez telefon i internet. Ale rowniez są placowki bankowe. |
smialo | Post #10 Ocena: 0 2009-08-18 17:04:50 (16 lat temu) |
Z nami od: 14-09-2008 Skąd: BB |
Cytat: 2009-08-18 14:47:41, djprezes napisał(a): Jak przechodzilem z lloydsa to hsbc, to nic nie musialem robic, nowy bank zajal sie wszystkim za mnie, poczawszy od przeniesienia wszystkich standing order i direct debit po zamkniecie konta z lloydsie. Właśnie chcę przenieść to hsbc, zapytam w oddzialem czy zalatwia wszystko za mnie ![]() było by miło. |