Cytat:
2009-05-25 12:29:31, brylanncik23 napisał(a):
dobra rada!!!skoro nie pomagaja twoje telefony do nich to udaj sie do CITIZENS ADVICE BUREAU i popros by oni zadzwonili w twoim imieniu.Ja mialam podobna sytuacje z child tax credit.bylo pare zmian w naszych warunkach,wiec zadzwonilam i to zglosilam.musialam wypelnic nowa forme, gdyz bylo za duzo zmian.czekalam 4 tyg i tez bylo mi mowione ze wszystko jest w processingu.poszlam do tego biura i poprosilam by oni zadzwonili, bo dla mnie to za dlugo trwa.w przeciagu 24h wszystko zostalo rozliczone i dostalam pieniadze na konto z calym wyrownaniem,niemalym bo bylo grubo ponad £1ooo.polecam zalatwienie sprawy w ten sposob .powodzenia i pozdrawiam.
A wiesz że już mi chodziło po głowie żeby iść gdzieś po pomoc. Ja jestem w takiej sytuacji że od początku (od 7m-cy) nie dostałam ANI JEDNEGO LISTU z odpowiedzią że np. mam czekać czy coś w tym stylu. Poprostu NIC :-Y A wysłałam już 2 listy w tej sprawie.
Daje im jeszcze tydzień na odpowiedź w sprawie skargi. Jak się nie odezwą to skorzystam z twojej rady. Wielkie dzięki