MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Problem w banku LLoyds-kary za debet

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Strona 12 z 16 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ] - Skocz do strony

Str 12 z 16

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Post #1 Ocena: 0

2010-08-11 21:49:25 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

domanika

Post #2 Ocena: 0

2010-08-11 22:57:31 (15 lat temu)

domanika

Posty: 129

Kobieta

Z nami od: 24-04-2008

Skąd: Horley

no ale w koncu musi byc jakis sposob na bezkarnosc tego banku

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

Richmond

Post #3 Ocena: 0

2010-08-11 23:25:39 (15 lat temu)

Richmond

Posty: 29584

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Jaka bezkarnosc? Postepuja zgodnie z regulaminem, na ktory zgodzila sie klientka. Jej wina, ze nie poinformowala silowni o zmianie konta, nie skasowala direct debit sama lub nie poprosila nowego banku o przesuniecie wszystkich zlecen.

Poza tym probowali faktycznie pobrac po tym jak konto bylo zamkniete czy w okresie 30 dniowego wypowiedzenia?

Cokolwiek bys nie robila to trzeba zaczac od reklamacji do nich, a jak wyczerpie sie droga reklamacji to pozostaje OFT.

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

domanika

Post #4 Ocena: 0

2010-08-12 01:14:16 (15 lat temu)

domanika

Posty: 129

Kobieta

Z nami od: 24-04-2008

Skąd: Horley

czlowieku nie ma 30 dniowego wypowiedzenia- przynajmniej w jej wypadku, moze bys nie osadzal z gory ludzi- bo najlatwiej najechac na slabszych? W jej wypowiedzeniu umowy jest napisane "Z DNIEM .... KONCZY SIE UMOWA Z BANKIEM" ona nie moze od tego dnia kozystac z uslug banku, oni nie moga pociagac ja do odpowiedzialnosci. Co wiecej- napisane jest tez takze ze wszystkie naleznosci sa uregulowane i bank nie prowadzi wiecej zadnych uslug dla tej osoby. Czy trzeba byc debilem zeby pisac takie rzeczy a robic co innego? uwazam to za bezkarnosc!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

Post #5 Ocena: 0

2010-08-12 01:20:37 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #6 Ocena: 0

2010-08-12 07:24:11 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #7 Ocena: 0

2010-08-12 07:48:52 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #8 Ocena: 0

2010-08-12 07:55:02 (15 lat temu)

Richmond

Posty: 29584

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Cytat:

2010-08-12 01:14:16, domanika napisał(a):
czlowieku nie ma 30 dniowego wypowiedzenia- przynajmniej w jej wypadku, moze bys nie osadzal z gory ludzi- bo najlatwiej najechac na slabszych? W jej wypowiedzeniu umowy jest napisane "Z DNIEM .... KONCZY SIE UMOWA Z BANKIEM" ona nie moze od tego dnia kozystac z uslug banku, oni nie moga pociagac ja do odpowiedzialnosci. Co wiecej- napisane jest tez takze ze wszystkie naleznosci sa uregulowane i bank nie prowadzi wiecej zadnych uslug dla tej osoby. Czy trzeba byc debilem zeby pisac takie rzeczy a robic co innego? uwazam to za bezkarnosc!!

Zapytalam sie czy pobrali po faktycznym zamknieciu czy w okresie wypowiedzenia. Nie musisz od razu irytowac sie tak.

Jesli jest tak jak cytujesz tutaj to nie widze problemu ze zlozeniem skargi, a w razie braku sukcesu zlozeniem skargi do OFT. Twoj pierwszy post nie wyjasnial tego tak dokladnie.
----
Sorry, nie OFT tylko Financial Ombudsman.

[ Ostatnio edytowany przez: Richmond 12-08-2010 16:36 ]

Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

domanika

Post #9 Ocena: 0

2010-08-12 15:05:31 (15 lat temu)

domanika

Posty: 129

Kobieta

Z nami od: 24-04-2008

Skąd: Horley

Cytat:

2010-08-11 23:25:39, Richmond napisał(a):
Jaka bezkarnosc? Postepuja zgodnie z regulaminem, na ktory zgodzila sie klientka. Jej wina, ze nie poinformowala silowni o zmianie konta, nie skasowala direct debit sama lub nie poprosila nowego banku o przesuniecie wszystkich zlecen.


to nie jest pytanie, to jest oskarżanie. Czyli jak mój poprzedni post nie wyjaśnia wszystkiego nie możesz z góry przyjąć że mam rację, ale łatwiej ci z góry przyjąć że taki bezlitosny gigant ma zawsze rację tak?
Ja zauważyłam że na MW co raz więcej obłudy, polskiego oceniania małomiasteczkowych ludzi. A ludzie tu przychodzą pytać o pomoc, o dobre słowo. Niektórzy jednak nie wyzbyli się dzikich zachować z Polski.
Wszystkim innym dziękuję.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer SkypeNumer gadu-gadu

andyopole

Post #10 Ocena: 0

2010-08-12 15:14:47 (15 lat temu)

andyopole

Posty: 13612

Mężczyzna

Z nami od: 20-09-2008

Skąd: Oregon

Cytat:

2010-08-12 15:05:31, domanika napisał(a):
Cytat:

2010-08-11 23:25:39, Richmond napisał(a):
Jaka bezkarnosc? Postepuja zgodnie z regulaminem, na ktory zgodzila sie klientka. Jej wina, ze nie poinformowala silowni o zmianie konta, nie skasowala direct debit sama lub nie poprosila nowego banku o przesuniecie wszystkich zlecen.


to nie jest pytanie, to jest oskarżanie. Czyli jak mój poprzedni post nie wyjaśnia wszystkiego nie możesz z góry przyjąć że mam rację, ale łatwiej ci z góry przyjąć że taki bezlitosny gigant ma zawsze rację tak?
Ja zauważyłam że na MW co raz więcej obłudy, polskiego oceniania małomiasteczkowych ludzi. A ludzie tu przychodzą pytać o pomoc, o dobre słowo. Niektórzy jednak nie wyzbyli się dzikich zachować z Polski.
Wszystkim innym dziękuję.




o matko.....!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mail

Strona 12 z 16 - [ przejdź do strony: 1 | 2 | 3 ... 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona | następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,