MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

O2 - jak odzyskac pieniadze?

 

Postów: 3

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

paula_

Post #1 Ocena: 0

2008-09-12 21:59:42 (17 lat temu)

paula_

Posty: 2

Kobieta

Z nami od: 02-09-2008

Witam, mam pytanie. O2 jest mi winne od 3 mcy pieniadze /ok 300 funtow/ po mnostwie mnostwie telefonow przyslali mi laskawie fakture z powyzsza kwota. na fakturze widniala informacja ze w ciagu 14 dni dostane zwrot pieniedzy. To bylo poczatek sierpnia. do dzis pieniedzy nie otrzymalam.
Znacie moze jakas instytucje w ktorej zglasza sie takie sprawy?nie mam pojecia gdzie to zglosic?szukam instytucji odpowiedniej do "rzecznika konsumenta" jestem na nich tak :-Y ze mam ochote narobic duuzoo szumu!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2008-09-12 22:42:43 (17 lat temu)

Richmond

Posty: 29548

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Najpierw musisz zglosic reklamacje u nich i dac im czas na jej rozpatrzenie i dopiero potem mozesz isc dalej.
Zobacz http://www.ofcom.org.uk/
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

paula_

Post #3 Ocena: 0

2008-09-13 21:39:36 (17 lat temu)

paula_

Posty: 2

Kobieta

Z nami od: 02-09-2008

to pewnie troche potrwa:/ przejrzalam ich strone niestety nie znalazlam tematu ktory dotyczy mojej sprawy:/ czyli musze do nich zadzwonic:/?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Richmond

Post #4 Ocena: 0

2008-09-13 23:14:30 (17 lat temu)

Richmond

Posty: 29548

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Nie wiem na czym polegal problem i dlaczego firma jest Ci winna pieniadze, ale masz na stronie Ofcom dokladna liste tematow i kontakt do nich.

http://www.ofcom.org.uk/complain/mobile/

Ale zanim do nich zglosisz swoja skarge musisz przejsc przez oficjalny system reklamacji w O2.

Jest jeszcze jedna instytucja, ale rowniez najpierw musisz zlozyc skarge w 02, a dopiero potem u nich:

The telecommunications ombudsman, Otelo, can review your complaint if you feel that we haven’t resolved it satisfactorily. In most cases, Otelo won’t look at any cases that are less than 12 weeks old.

Otelo
PO Box 730
Warrington
WA4 6WU
www.otelo.org.uk
Email: enquiries@otelo.org.uk
Phone: 0845 050 1614
Textphone: 0845 051 1513
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,