Cytat:
2016-01-23 19:24:24, kasiachery napisał(a):
a wyobrazcie sobie taka sytuacje. Dnia 26 wrzesnia oddajemy klucze landlordow, zdjecia licznikow zrobione ( mielismy prad i gas w Scottish Power) dzien wczesnie zalgowalam na ich stronie i podalam stany licznikow, zeby nas przeliczyli po sporo kasy bylo nadplacone. Ok. W dniu 30 wrzesnia maz dzwoni do SP, ze chce dostac nadplate i zamknac konta calkowicie. Ale jest to niemozliwe bo konto zostalo juz zamkniete. Okazalo sie ze 3h wczeniej agencja zamknela nam konto w SP i otworzyla konto w Spakru, podajac dane meza przez co nie mozliwy jest zwrot nadplaty bo spark nie moze jej oddac. (napisalam, ze od 4 dni juz tam nie mieszkalismy a agencja otworzyla konto na meza nazwisko?? ) Tel do SP - sorry nie jestescie naszymi klietami - kontaktujcie sie ze Sparkiem. Tel do agencji- oj, sorry, z dniem 30 wrzesnia agencja podpisala umowe ze Sparkiem na wszytkie domy jakie agencja posiada. Po wielu telefonach dostalismy w ratach kase ze SP. Ale ok 30 padziernika maz dstaje wezwanie do zaplaty stu iles tam f za korzystanie ze sparka na starym adresie gdzie juz tam mc nie mieszkalismy (przeprowadzilsmy sie za sciane, z numeru 20 na nr 18, wiec dostawalismy zalegle listy do nowego domu), tel do sparka - nie musimy plcic skoro tam nie mieszkamy.Po mc przyszedl remainder ze nie zplacilimy rachunku, tel do nich - nie musmy placic, przepraszaja itp. Po kolejnym mc final note - maz wk...ony zadal rozmowy z menadzerem ze idioci pracujacy u niego nie ptrafia zamknac konta ktore ktos otworzyl na jego nazwisko po wyprowadzce. Policja stwierdzila, ze skoro zadne pieniadze nie zniknely z konta to nie mozna mowic to kradziezy danych i fraudzie - wiec to nie ich dzialka. Ale zastanwiam sie czy to, ze wysylali ponaglenia nie wplynelo na credit score :/ menadzer Sparke stwierdzil, ze wszyskto zalatwione, nie bedziemy na liscie dluznikow za te ponaglenia, ale kto ich tam wie? Ktos mial takie przygody z otworzeniem konta przez kogos innego na wasze dane?
Trochę jakiś absurd że agencja mogła sama przenieść.
Wiem że oszuści dzwonią i proszą o podanie licznika, potwierdzają twoje dane... I jedno z przekretow to właśnie nieświadome przeniesienie do innego dostawcy.
Ja zawsze im dziekuje i mówię że stan licznika podaje przez aplikację na telefonie i zrobię to za chwilę i się rozłanczam.
Co do credit score, bardzo mozliwe że jest ślad. Zrób sobie sprawdzenie i wszytko zobaczysz.
Liczy się czas który żyjemy dla kogoś, reszta to czas śmieć.