MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Kłopoty z Barclays'em

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 16

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Veilchen

Post #1 Ocena: 0

2007-12-18 17:51 (17 lat temu)

Veilchen

Posty: 185

Z nami od: 01-03-2007

Skąd: Luton

Moi Drodzy, ciekawe, czy ktos z Was miał podobny problem w tym lub innym banku. Od kilku dni stopniowo przekonywałam sie, że na koncie jest dziwnie malo pieniedzy. Postanowilam to sprawdzić, wydrukowalam dzis w banku statementy i co sie okazalo? Na koncie wogole nie pojawila sie kwota za wplacony w zeszlym tygodniu czek (jest za to kwota z wpłacony czek w dniu wczorajszym). Czeki zawsze wpłacam w okienku (a nie wrzucam w kopertach),wiec myslałam, ze daje to jakąs gwarancje, w końcu widze, że wbija dane i przeciąga czekiem przez czytnik. Dobrze, że nie zgubiłam dowodu wpłaty. Nie moge miec pewności, ze cos takiego nie zdarzylo sie wczesniej. Teraz mam duzo platności, wiec bylam bardziej czujna, co do stanu konta. Czekam na finał. Oczywiście zmiana banku jest juz nieunikniona.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #2 Ocena: 0

2007-12-18 18:07 (17 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Veilchen

Post #3 Ocena: 0

2007-12-18 18:39 (17 lat temu)

Veilchen

Posty: 185

Z nami od: 01-03-2007

Skąd: Luton

Owszem pięć dni czeki się klaruja, minęło już 7 dni roboczych, zreszta jak napisałam, na statemencie powinien byc widoczny (pisałam: widoczny jest ten wpłacony wczoraj, a nie ma tego sprzed tygodnia - dziwne). Zreszta, oni w banku wszczeli juz sledztwo, wiec i według nich cos jest nie tak. Ciekawi mnie, co z tego wyniknie. Ale do cholery to moje pieniądze i nie zamierzam na nie czekać tylko dlatego, że oni źle je przelali. A to klarownie przez piec dni to swoją droga tez jest wielki minus tego bnku.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

vitek

Post #4 Ocena: 0

2007-12-18 19:48 (17 lat temu)

vitek

Posty: 3922

Mężczyzna

Konto zablokowane

Z nami od: 19-06-2007

Skąd: Yorkshire

Każdy bank 'klaruje' czeki przez 5 dni (jest to nonsens ale tak jest w tym kraju). Weź pod uwagę że czek mógł nie mieć pokrycia zaraz powiesz że to niemożliwe ale niemożliwe to jest żeby słoń miał sex z mrówką ;-)
The Mythbuster

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

Veilchen

Post #5 Ocena: 0

2007-12-18 20:23 (17 lat temu)

Veilchen

Posty: 185

Z nami od: 01-03-2007

Skąd: Luton

No co Ty? Kolega jest w HSBC i ma klar po 3 dniach - niemozliwe? A z tym brakiem pokrycia - nie chce mi sie wierzyc, inni pracownicy mieli z pokryciem a ja nie? Zreszta, jutro wszystko, mam nadzieje, sie wyjasni, wiec chetnie dam znać.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

sztukowska

Post #6 Ocena: 0

2007-12-18 21:00 (17 lat temu)

sztukowska

Posty: 14

Z nami od: 27-01-2007

co do realizacji czeku wplyw ma kwota czeku !!!! jesli czek jest wypisany poraz pierwszy przez dana osobe to jest to sprawdzane !!!!!! a to chyba dobrze swiadczy o banku !!!! czek jest realizowany ok 5 DNI ROBOCZYCH !!!!!!!!!!!!

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Veilchen

Post #7 Ocena: 0

2007-12-18 21:14 (17 lat temu)

Veilchen

Posty: 185

Z nami od: 01-03-2007

Skąd: Luton

Dobrze wiedzieać o tych wszystkich rzeczach, ale (co do mojej sprawy) czek nie był pierwszym wypisanym przez tą firmę, zreszta zbyt poważną Vitku by wystawiała czeki bez pokrycia. Jak napisałam jutro zpewne sie wszystko wyjaśni.
Co do tych pięciu dni: jeśli czek jest z np. Lloydsa a Ty masz konto w tym samym banku, pieniążki możesz wypłacać duzo szybciej (tak ma mój kolega).

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Nycza

Post #8 Ocena: 0

2007-12-18 21:24 (17 lat temu)

Nycza

Posty: 191

Kobieta

Z nami od: 25-01-2007

Skąd: Londyn

Czesc
Jak mozna sie wtracic w debate to dam Ci pare tipsow co do Banku Barclays:

1. Racja czeki maja czas realizacji 5 dni ROBOCZYCH.Aczkolwiek czek w placony po godzinie 16 jest ksiegowany nastepnego dnia roboczego czyli od tego dnia sie liczy 5 dni.
2. Jezli czek zostal wplacony w dzien roboczy np. piatek to sobota i niedziela sie nie liczy.
3.Wspomniane zostalo sprawdzanie osoby wystawiajacej czek, prawda kazdy nowey czek od nowej osoby jest przez bank sprawdzany aby uniknac oszustw.
4. Jezeli czek nie ma pokrycia a zdaza sie tak czesto bank ma prawo
do 3 razy ten czek wplacac i sprawdzac czy sa fudusze dostepne.
5.Kazdy bank ma inny okres realizacji czeku z tego co sie orientuje Barclays ma na krotszy okres oczekiwania.
6. co to szybszej razlizacji czeku zgoda ale tylko jezli pracodawca
ma konto w tym samy banku, moze to potrwadz do trzech dni.
7. i na koniec czek po wplaceniu przez ciebie zawsze jest sprawdzany dwa razy przez dwie rozne kasjerki.

I takna sam koniec zmiana banku duzo nie pomoze iz bedziesz budowala swoja historie finansowa i kredytowa od poczatku, i nie ma
idealnych bankow zawsze cos bedzie nie pasowalo nam, i pamietaj w bankach pracuja tez ludzie i ludzka rzecza jest sie pomylic
Pozdrawiam i powodzenia

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

malben1

Post #9 Ocena: 0

2007-12-18 21:37 (17 lat temu)

malben1

Posty: 657

Mężczyzna

Z nami od: 10-12-2007

Skąd: Stafford

Cytat:

...czy ktos z Was miał podobny problem...


nie mialem takiego ale za to wiele innych przebojow z tym bankiem,
kiedy przyjechalem do GB to byl jedyny ktory 'pozwolil' mi tak szybko otworzyc konto,
-po paru miesiacach probowalem przeslac 'troche' kaski do PL niestety 'fachowcy' z banku nie potrafili tego zrobic przez ponad miesiac, kasy nie bylo ani TU ani TAM, zaplacili mi za to odszkodowanie,
-wywiozlem wiec kase w 'kieszeni'
-obiecali pozyczke na super warunkach - jak sie po nia zglosilem zmienili zdanie - pozniej znowu za mna dzwonili z super oferta...
-karte kredytowa dostalem z limitem smiesznie malym (nawet polskie kredytowki mam z wyzszym...)
-potem nie moglem sie doczekac na wznowiona karte do konta, wiec przestalem z nimi dyskutowac...
...i poszedlem do LLOYDS'a:
wszystko tu wydaje sie latwiejsze,
a limit karty kredytowej mam 20-sto krotnie wyzszy

nie wydaje mi sie to byc przypadkowe, raczej to brak kompetencji ludzi tam zatrudnianych...
pozdrawiam
Pamietajcie! Nikt nie da Wam tyle ile ja Wam moge obiecac...

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Veilchen

Post #10 Ocena: 0

2007-12-18 22:13 (17 lat temu)

Veilchen

Posty: 185

Z nami od: 01-03-2007

Skąd: Luton



1. Racja czeki maja czas realizacji 5 dni ROBOCZYCH.Aczkolwiek czek w placony po godzinie 16 jest ksiegowany nastepnego dnia roboczego czyli od tego dnia sie liczy 5 dni. - Nycza mm tego świadomość, mój czek był wpłacony przed 13.00
2. Jezli czek zostal wplacony w dzien roboczy np. piatek to sobota i niedziela sie nie liczy. - chyba wiadomo, co oznacza "dzien roboczy" a co "weekend"
3.Wspomniane zostalo sprawdzanie osoby wystawiajacej czek, prawda kazdy nowey czek od nowej osoby jest przez bank sprawdzany aby uniknac oszustw. - mojej sprawy to nie dotyczy, jak wyżej wspomniałam
4. Jezeli czek nie ma pokrycia a zdaza sie tak czesto bank ma prawo
do 3 razy ten czek wplacac i sprawdzac czy sa fudusze dostepne.
5.Kazdy bank ma inny okres realizacji czeku z tego co sie orientuje Barclays ma na krotszy okres oczekiwania. - moi znajomi z HSBC i Lloyds'a maja lepsze doświadczenia
6. co to szybszej razlizacji czeku zgoda ale tylko jezli pracodawca
ma konto w tym samy banku, moze to potrwadz do trzech dni - to chyba dokładnie jak wspomniałam
7. i na koniec czek po wplaceniu przez ciebie zawsze jest sprawdzany dwa razy przez dwie rozne kasjerki.

I takna sam koniec zmiana banku duzo nie pomoze iz bedziesz budowala swoja historie finansowa i kredytowa od poczatku - czy rzeczywiście?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,