Postów: 12 |
|
---|---|
Aniczka | Post #1 Ocena: 0 2010-02-06 19:44:19 (15 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2009 Skąd: Strabane |
Może ktos mi pomoże,słuchajcie mam tel i niternet w BT i mam jakies bardzo dziwne rachunki. Płace 120 f za 3 miesiące ale tez pobieraja mi z konta co miesiąc 32f ale nie wiem za co.Może ktos ma tak samo????
|
marcin552 | Post #2 Ocena: 0 2010-02-06 20:21:02 (15 lat temu) |
Z nami od: 08-07-2009 Skąd: Manchester |
Musisz wejść na ich stronę www.bt.com i założyć konto na twój numer telefonu.W tym koncie bedziesz miała wszystko wytłumaczone tzn.gdzie dzwonisz,ile płacisz za rachunek i dlaczego.Możesz zrobic opcję Paper free.Wtedy ogladasz swoj rachunek online i nie placisz 6f za przyslanie kazdego rachunku.Za internet pobieraja z gory za 3 miesiace.Jezeli dalej nic nie wiesz mozesz do nich zadzwonic na numer podany na rachunku i wszystko Ci wytłumaczą.Ja w tym roku przedłuzalem kontrakt chciałem zrezygnować ale dali mi dobrego deala 12f za telefon+ 5f internet tylko 10Giga na miesiąc ale mi wystarcza plus rozmowy oczywiście.Ja dzwonie do Pl za 0,5 pi za minutę,na komórki 6pi.Mam nadzieję że trochę pomogłem.
![]() |
Post #3 Ocena: 0 2010-02-06 20:41:40 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
Aniczka | Post #4 Ocena: 0 2010-02-07 11:22:36 (15 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2009 Skąd: Strabane |
Dziękuje bardzo za odp.Mam założone konta w necie ale cholera tam nie mam napisanego dlaczego mam pobierane te 32f co miesiąc??? Bo to mnie najbardziej interesuje.No nic musze do nich zadzwonic,a raczej poprosic kogos bo moj ang nie jest az tak dobry. Dziękuje jeszcze raz.
|
frelcia | Post #5 Ocena: 0 2010-02-07 11:38:21 (15 lat temu) |
Z nami od: 01-05-2007 Skąd: ~Skelmersdale~ |
Cytat: 2010-02-07 11:22:36, Aniczka napisał(a): No nic musze do nich zadzwonic Dodzwonic sie do nich to czasami graniczy z cudem. W moim przypadku jak tam dzwonie to zawsze wisze fajny czas na telefonie. Ale byle do kwietnia i koniec z BT. ![]() |
|
|
stokesay | Post #6 Ocena: 0 2010-02-07 12:15:37 (15 lat temu) |
Z nami od: 30-05-2007 Skąd: Wellingborough |
Podejrzewam, że te £32/m-c to Monthly Payment Plan. Twoje kwartalne opłaty to tylko telefon
![]() Poczytaj. Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem
|
Aniczka | Post #7 Ocena: 0 2010-02-07 15:02:14 (15 lat temu) |
Z nami od: 06-03-2009 Skąd: Strabane |
Cytat: 2010-02-07 12:15:37, stokesay napisał(a): Podejrzewam, że te £32/m-c to Monthly Payment Plan. Twoje kwartalne opłaty to tylko telefon ![]() Poczytaj. No dobra przeczytałam o tym i chyba to jest to ale ja nie wierzę że ja tyle nadzwonie przez miesiąc,czy moge do nich zadzwonic i poprosic o zwrot nadpłaty jezeli taka jest???? |
Post #8 Ocena: 0 2010-02-07 16:27:35 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
stokesay | Post #9 Ocena: 0 2010-02-07 18:23:10 (15 lat temu) |
Z nami od: 30-05-2007 Skąd: Wellingborough |
@ Aniczka jeśli Twoje konto ma nadpłatę możesz poprosić o zwrot nadpłaty lub wykorzystać środki przy następnej płatności, tzw. payment holiday. Możesz uczynić to online, w zakładce payments powinnaś mieć wszystkie szczegóły.
@ BasienkaG co do routera nie jestem pewien, najlepiej skontaktować się z nimi i powiedzieć co się happened ![]() Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem
|
Post #10 Ocena: 0 2010-02-07 18:35:28 (15 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|