MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Telefon i Internet w BT

następna strona » | ostatnia »

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Postów: 12

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

Aniczka

Post #1 Ocena: 0

2010-02-06 19:44:19 (15 lat temu)

Aniczka

Posty: 2177

Kobieta

Z nami od: 06-03-2009

Skąd: Strabane

Może ktos mi pomoże,słuchajcie mam tel i niternet w BT i mam jakies bardzo dziwne rachunki. Płace 120 f za 3 miesiące ale tez pobieraja mi z konta co miesiąc 32f ale nie wiem za co.Może ktos ma tak samo????

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

marcin552

Post #2 Ocena: 0

2010-02-06 20:21:02 (15 lat temu)

marcin552

Posty: 37

Mężczyzna

Z nami od: 08-07-2009

Skąd: Manchester

Musisz wejść na ich stronę www.bt.com i założyć konto na twój numer telefonu.W tym koncie bedziesz miała wszystko wytłumaczone tzn.gdzie dzwonisz,ile płacisz za rachunek i dlaczego.Możesz zrobic opcję Paper free.Wtedy ogladasz swoj rachunek online i nie placisz 6f za przyslanie kazdego rachunku.Za internet pobieraja z gory za 3 miesiace.Jezeli dalej nic nie wiesz mozesz do nich zadzwonic na numer podany na rachunku i wszystko Ci wytłumaczą.Ja w tym roku przedłuzalem kontrakt chciałem zrezygnować ale dali mi dobrego deala 12f za telefon+ 5f internet tylko 10Giga na miesiąc ale mi wystarcza plus rozmowy oczywiście.Ja dzwonie do Pl za 0,5 pi za minutę,na komórki 6pi.Mam nadzieję że trochę pomogłem.:-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #3 Ocena: 0

2010-02-06 20:41:40 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Aniczka

Post #4 Ocena: 0

2010-02-07 11:22:36 (15 lat temu)

Aniczka

Posty: 2177

Kobieta

Z nami od: 06-03-2009

Skąd: Strabane

Dziękuje bardzo za odp.Mam założone konta w necie ale cholera tam nie mam napisanego dlaczego mam pobierane te 32f co miesiąc??? Bo to mnie najbardziej interesuje.No nic musze do nich zadzwonic,a raczej poprosic kogos bo moj ang nie jest az tak dobry. Dziękuje jeszcze raz.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

frelcia

Post #5 Ocena: 0

2010-02-07 11:38:21 (15 lat temu)

frelcia

Posty: 9482

Kobieta

Z nami od: 01-05-2007

Skąd: ~Skelmersdale~

Cytat:

2010-02-07 11:22:36, Aniczka napisał(a):
No nic musze do nich zadzwonic


Dodzwonic sie do nich to czasami graniczy z cudem. W moim przypadku jak tam dzwonie to zawsze wisze fajny czas na telefonie. Ale byle do kwietnia i koniec z BT.
:-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stokesay

Post #6 Ocena: 0

2010-02-07 12:15:37 (15 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

Podejrzewam, że te £32/m-c to Monthly Payment Plan. Twoje kwartalne opłaty to tylko telefon+broadband. Natomiast BT wylicza koszta Twoich rozmów i rozkłada Ci to na miesięczne raty. W Twoim wypadku to jest właśnie £32.

Poczytaj.
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

Aniczka

Post #7 Ocena: 0

2010-02-07 15:02:14 (15 lat temu)

Aniczka

Posty: 2177

Kobieta

Z nami od: 06-03-2009

Skąd: Strabane

Cytat:

2010-02-07 12:15:37, stokesay napisał(a):
Podejrzewam, że te £32/m-c to Monthly Payment Plan. Twoje kwartalne opłaty to tylko telefon+broadband. Natomiast BT wylicza koszta Twoich rozmów i rozkłada Ci to na miesięczne raty. W Twoim wypadku to jest właśnie £32.

Poczytaj.



No dobra przeczytałam o tym i chyba to jest to ale ja nie wierzę że ja tyle nadzwonie przez miesiąc,czy moge do nich zadzwonic i poprosic o zwrot nadpłaty jezeli taka jest????

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Post #8 Ocena: 0

2010-02-07 16:27:35 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

stokesay

Post #9 Ocena: 0

2010-02-07 18:23:10 (15 lat temu)

stokesay

Posty: 3008

Mężczyzna

Z nami od: 30-05-2007

Skąd: Wellingborough

@ Aniczka jeśli Twoje konto ma nadpłatę możesz poprosić o zwrot nadpłaty lub wykorzystać środki przy następnej płatności, tzw. payment holiday. Możesz uczynić to online, w zakładce payments powinnaś mieć wszystkie szczegóły.

@ BasienkaG co do routera nie jestem pewien, najlepiej skontaktować się z nimi i powiedzieć co się happened ;-) Co do przedłużenia umowy, to o ile pamiętam BT przedłuża automatycznie kontrakt, chyba że wcześniej poinformowałaś ich o rozwiązaniu umowy.
Wielu guru mówi, żeby unikać złego towarzystwa, póki się nie jest Mistrzem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

E-mailStrona WWWNumer gadu-gadu

Post #10 Ocena: 0

2010-02-07 18:35:28 (15 lat temu)

Uczestnik nie jest zarejestrowany

Anonim

Usunięte

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 1 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

następna strona » | ostatnia »

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,