MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Numery do Polski - Orange

« poprzednia strona

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

Str 2 z 2

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

adamcio

Post #1 Ocena: 0

2007-06-24 19:24 (18 lat temu)

adamcio

Posty: 222

Mężczyzna

Z nami od: 23-06-2007

Skąd: prawdopodobnie Anglia...

masz rację... ja w ubiegłym roku dostałem w kość z internetem od ntl - miało być różowo, a wyszło wszystko na czarno. nie wiem, czy miałem szczęście, ale po czterech miesiącach nierównej walki zgłosiłem do sznownego biura obsługi, że z powodu powrotu do Polski rezygnuję z ich usług O dziwo udało się bez większych komplikacji - odesłałem im tylko modem i po krzyku. teraz bawię się z innym operatorem i nie mam najmniejszego problemu;-)

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer Skype

Richmond

Post #2 Ocena: 0

2007-06-24 20:11 (18 lat temu)

Richmond

Posty: 29578

Kobieta

Z nami od: 06-02-2007

Skąd: Surrey

Do Iwony:
skoro rozmowy z konsultantami nic nie pomagaja, to trzeba siegnac po pioro, znaczy klawiature i zaczac pisac reklamacje. W kazdej nalezy dodac, ze jesli nie uwzglednia reklamacji i nie ustosunkuja sie do Twojego pisma we wskazanym terminie to skierujesz sprawe do CISAS i do sadu. CISAS zajmuje sie rozwiazywanie konfliktow pomiedzy klientami i firmami i Virgin Media jest jego czlonkiem.
http://www.cisas.org.uk/

Takze zacznij od wysylania pisemnych reklamacji, wszystkie wysylaj za potwierdzeniem i zbieraj te potwierdzenia. Nerwowe podejscie do sprawy nic tu nie pomoze, usiadz napisz na spokojnie pismo, dolacz kopie faktur itp i poczekaj na ich ruch.
Procedura reklamacji w Virgin Media, strona 9:
http://allyours.virginmedia.com/pdf/code_of_practice.pdf

Niestety z tego co czytalam to nie spiesza sie za bardzo z odpowiedziami i maja raczej kiepska opinie jesli chodzi o obsluge klienta. Nie tylko Tobie zdarzylo sie podwojne naliczenia oplat, widzialam narzekania na innych forach.
Carpe diem.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

adamcio

Post #3 Ocena: 0

2007-06-24 20:16 (18 lat temu)

adamcio

Posty: 222

Mężczyzna

Z nami od: 23-06-2007

Skąd: prawdopodobnie Anglia...

Richmond, widzę, że jesteś "dobrym duszkiem" MW. by więcej takich ludzi:-D Kiedyś często siedziałem na LOndynku, ale tam ostatnimi czasy króluje chamstwo i arogancja. szkoda, że Polak Polakowi prawie zawsze wilkiem

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Numer Skype

sziwona85

Post #4 Ocena: 0

2007-06-24 22:28 (18 lat temu)

sziwona85

Posty: 63

Z nami od: 19-08-2006

do Richmond,dzieki bardzo za porade,bede probowac wszystkiego,ale czasem naprawde watpie ze tu mozna cos odzyskac w Anglii,najgorsze jest to ze jak Virgin czy tez Orange itp. maja pobrac z mojego konta pieniadze(to starsznie szybciutko to przebiega,od tak), ale co do zwrotu, reklamacji itp to oni trzymaja sie jak najldalej od tego. Mialam kilka razy sytuacje, gdzie np dzwonilam do Vergin z prosba czy laskawie po 3 tygodniach od podlaczenia internetu,go wciaz nie mialam( i rozmawiam z Pania(Pakistanka) ktora mowi ze ona nie wie o co chodzi i odklada sluchawke:):):):) suuuper traktowanie klientow:):)no ale co my Polacy mozemy na to poradzic,jak nawet Anglik z Anglikiem czasem nie moga sie dogadac. Jeszcze raz sliczne dzieki za pomoc pozdrwiam papa

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona 2 z 2 - [ przejdź do strony: 1 | 2 ] - Skocz do strony

« poprzednia strona

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,