
Str 2 z 2 |
|
---|---|
adamcio | Post #1 Ocena: 0 2007-06-24 19:24 (18 lat temu) |
Z nami od: 23-06-2007 Skąd: prawdopodobnie Anglia... |
masz rację... ja w ubiegłym roku dostałem w kość z internetem od ntl - miało być różowo, a wyszło wszystko na czarno. nie wiem, czy miałem szczęście, ale po czterech miesiącach nierównej walki zgłosiłem do sznownego biura obsługi, że z powodu powrotu do Polski rezygnuję z ich usług O dziwo udało się bez większych komplikacji - odesłałem im tylko modem i po krzyku. teraz bawię się z innym operatorem i nie mam najmniejszego problemu
![]() |
Richmond | Post #2 Ocena: 0 2007-06-24 20:11 (18 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Do Iwony:
skoro rozmowy z konsultantami nic nie pomagaja, to trzeba siegnac po pioro, znaczy klawiature i zaczac pisac reklamacje. W kazdej nalezy dodac, ze jesli nie uwzglednia reklamacji i nie ustosunkuja sie do Twojego pisma we wskazanym terminie to skierujesz sprawe do CISAS i do sadu. CISAS zajmuje sie rozwiazywanie konfliktow pomiedzy klientami i firmami i Virgin Media jest jego czlonkiem. http://www.cisas.org.uk/ Takze zacznij od wysylania pisemnych reklamacji, wszystkie wysylaj za potwierdzeniem i zbieraj te potwierdzenia. Nerwowe podejscie do sprawy nic tu nie pomoze, usiadz napisz na spokojnie pismo, dolacz kopie faktur itp i poczekaj na ich ruch. Procedura reklamacji w Virgin Media, strona 9: http://allyours.virginmedia.com/pdf/code_of_practice.pdf Niestety z tego co czytalam to nie spiesza sie za bardzo z odpowiedziami i maja raczej kiepska opinie jesli chodzi o obsluge klienta. Nie tylko Tobie zdarzylo sie podwojne naliczenia oplat, widzialam narzekania na innych forach. Carpe diem.
|
adamcio | Post #3 Ocena: 0 2007-06-24 20:16 (18 lat temu) |
Z nami od: 23-06-2007 Skąd: prawdopodobnie Anglia... |
Richmond, widzę, że jesteś "dobrym duszkiem" MW. by więcej takich ludzi
![]() |
sziwona85 | Post #4 Ocena: 0 2007-06-24 22:28 (18 lat temu) |
Z nami od: 19-08-2006 |
do Richmond,dzieki bardzo za porade,bede probowac wszystkiego,ale czasem naprawde watpie ze tu mozna cos odzyskac w Anglii,najgorsze jest to ze jak Virgin czy tez Orange itp. maja pobrac z mojego konta pieniadze(to starsznie szybciutko to przebiega,od tak), ale co do zwrotu, reklamacji itp to oni trzymaja sie jak najldalej od tego. Mialam kilka razy sytuacje, gdzie np dzwonilam do Vergin z prosba czy laskawie po 3 tygodniach od podlaczenia internetu,go wciaz nie mialam( i rozmawiam z Pania(Pakistanka) ktora mowi ze ona nie wie o co chodzi i odklada sluchawke
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |