|
Postów: 5 |
|
---|---|
Wyszka | Post #1 Ocena: 0 2020-03-11 13:52:47 (5 lat temu) |
Z nami od: 11-03-2020 Skąd: WREXHAM |
Witam. Pierwszy raz spotykam sie w takiej sytuacji i nie wiem co mogę zrobić jako osoba kupująca.Sklep internetowy w UK z pieknymi rzeczami.Zamówiłam upominek do Polski(wysyłka oplacona rejestrowana)od razu kontak swietny ze sprzedawcą od razu też zapłaciłam za wszystko i czekam..do dziś.Miało być wysłane w poprzedni pon.ze wzgledu,że Slub btata mial byc 07 marca(dojdzie pisala firma)w sobote(data ślubu..nic,aż do dziś).Kontak ze sprzedającym bardzo słaby.Pierw,że nie ma wgladu w baze danych by sprawdzić.Dzis,że przesyłka jest gdzieś miedzy Anglią ,a Polską i nie została jeszcze zeskanowana i bez niczego piszą ,że do 6 tyg. mogę czekać,bo tak ma royal mail.Pytam o track nr i cisza.Czy mogę coś zrobić?
|
PannaZMokraGlow | Post #2 Ocena: 0 2020-03-12 17:35:47 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Tak, jesli zaplacilas za przesylke rejestrowana i masz na to swistek a nie chca podac numeru przesylki i nie dostarczyli produktu na date ktora masz na swistku to albo prosic o zwrot kosztow albo jesli nie to na policje.
Spisz sobie wszystkie dane i wydrukuj korespondencje. ___ Sprawdzilam tutaj https://www.royalmail.com/retail-compensation-policy-loss co z tymi 6 tygodniami. Bzdura, po 10 dniach roboczych od planowanej daty doreczenia wystepuje sie o rekompensate. Wedlug mnie BIEGNIJ NA POLICJE Z WYDRUKAMI. Albo dzwon spytac jak zglosic przestepstwo. [ Ostatnio edytowany przez: PannaZMokraGlowa 12-03-2020 18:03 ] |
Richmond | Post #3 Ocena: 0 2020-03-12 19:24:31 (5 lat temu) |
Z nami od: 06-02-2007 Skąd: Surrey |
Royal Mail szuka paczek na prosbe wysylajacego, bo z nim ma umowe. Policja nie interesuje sie takimi sprawami.
Carpe diem.
|
PannaZMokraGlow | Post #4 Ocena: 0 2020-03-12 19:26:23 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Cytat: 2020-03-12 19:24:31, Richmond napisał(a): Royal Mail szuka paczek na prosbe wysylajacego, bo z nim ma umowe. Policja nie interesuje sie takimi sprawami. Zalezy jakimi sprawami. Jesli firma np nie istnieje to owszem interesuja sie. |
Post #5 Ocena: 0 2020-03-12 20:02:52 (5 lat temu) |
|
![]() Anonim |
Usunięte
|
|
|
PannaZMokraGlow | Post #6 Ocena: 0 2020-03-12 20:25:31 (5 lat temu) |
Konto usunięte |
Ech... to moze mam lepszy pomysl.
Citizens Advice consumer helpline 0808 223 1133 😊 (A ustawa konsumencka bodajze z 2013 r. zapewnia prawo do pelnej refundacji kosztow jesli przesylka nie dojdzie w uzgodnionych ramach czasowych.) |
|