MojaWyspa.co.uk - Polski Portal Informacyjny w Wielkiej Brytanii. Polish Community in the UK
Polska strona Wielkiej Brytanii
Forum Polaków w UK

Przeglądaj tematy

Okres wynajmu mieszkania nie pokrywa się z okresem rachunku

 

Postów: 8

odpowiedz | nowy temat | Regulamin

KRafal

Post #1 Ocena: 0

2018-05-06 17:02:00 (6 lat temu)

KRafal

Posty: 24

Mężczyzna

Z nami od: 26-07-2017

Skąd: Londyn


Dzień dobry,
moja umowa na wynajem mieszkania obejmuje okres półroczny, natomiast z council office i Thames Water otrzymałem rachunki (odpowiednio: council tax oraz rachunki za wodę i śmieci) na okres roczny.
Czy mieliście podobną sytuację? Jakie są Wasze doświadczenia?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

radzik77

Post #2 Ocena: 0

2018-05-06 17:19:39 (6 lat temu)

radzik77

Posty: n/a

Konto usunięte

Gdy sie wyprowadzisz to zgłosisz do w/w instytucji. Oblicza kwotę należna za okres kiedy mieszkałeś i jesli nadplaciles, to dostaniesz zwrot. Jesli wpłacisz zbyt mało, bedziesz musiał uregulować.

[ Ostatnio edytowany przez: radzik77 06-05-2018 17:59 ]

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

KRafal

Post #3 Ocena: 0

2018-05-06 17:37:33 (6 lat temu)

KRafal

Posty: 24

Mężczyzna

Z nami od: 26-07-2017

Skąd: Londyn

Do tej pory płaciłem w miesięcznych ratach, ale
problem w tym, że Thames Water przysłało Final Demand do zapłaty za wszystkie pozostałe miesiące do końca roku finansowego 2018/19 (pozostałe miesiące, tj. jeszcze nieopłacone) i zażądali zapłaty natychmiast.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Turefu

Post #4 Ocena: 0

2018-05-06 17:41:49 (6 lat temu)

Turefu

Posty: 4026

Kobieta

Z nami od: 26-05-2013

Skąd: York

Ale na jakiej podstawie? Zazwyczaj za wode placi sie w ratach. Czy moze nie zaplaciles na czas i teraz chca kase od razu?

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

Strona WWW

AgentOrange

Post #5 Ocena: 0

2018-05-06 17:53:31 (6 lat temu)

AgentOrange

Posty: 2362

Mężczyzna

Z nami od: 17-05-2015

Skąd: Twickenham

Cytat:

2018-05-06 17:37:33, KRafal napisał(a):
Do tej pory płaciłem w miesięcznych ratach, ale
problem w tym, że Thames Water przysłało Final Demand do zapłaty za wszystkie pozostałe miesiące do końca roku finansowego 2018/19 (pozostałe miesiące, tj. jeszcze nieopłacone) i zażądali zapłaty natychmiast.



Gdzieś na stronie Thames Water można złożyć prośbę o rozłożenie na raty, wtedy przysyłają poprawiony rachunek z rozbiciem na raty.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

KRafal

Post #6 Ocena: 0

2018-05-06 18:11:28 (6 lat temu)

KRafal

Posty: 24

Mężczyzna

Z nami od: 26-07-2017

Skąd: Londyn

Przenosiłem konto i w tym okresie "nie załapało" jednego przelewu na konto Thames Water i przyszło żądanie zapłaty całej pozostałej do końca roku finansowego kwoty. Kwota za pierwsze miesiące, za które dostali pieniądze była odjęta.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

radzik77

Post #7 Ocena: 0

2018-05-06 18:13:21 (6 lat temu)

radzik77

Posty: n/a

Konto usunięte

Zadzwoń i wyjaśnij. Myśle ze nie powinni mieć problemu z przywróceniem płatności ratalnych.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

KRafal

Post #8 Ocena: 0

2018-05-06 19:11:31 (6 lat temu)

KRafal

Posty: 24

Mężczyzna

Z nami od: 26-07-2017

Skąd: Londyn

Po ich liście zapłaciłem im kwotę opłat przypadających do końca wynajmu. Bardziej interesuje mnie jednak, czy mogą żądać/mieć podstawy, żeby później egzekwować ode mnie opłaty za okres płynący od ostatniego dnia, w którym będę wynajmował mieszkanie.

Do góry stronyOffline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

karjo1

Post #9 Ocena: 0

2018-05-06 19:20:18 (6 lat temu)

karjo1

Posty: 20615

Mężczyzna

Z nami od: 01-06-2008

Obecnie otrzymales rachunek za caly okres rozliczeniowy i jesli sie nie skontaktujesz z dostawca, nie wyjasnisz roznicy miedzy rachunkiem, a wplata, beda mieli podstawy do upomnienia sie o pozostala naleznosc.
Jesli wyslesz informacje na koniec umowy, rozlicza stan naleznosci tylko za ten okres.
Czasem bywa tak, ze pozostajac na terenie dzialania jednego dostawcy, rachunek przenoszony jest na nowy adres i uaktualniany.
W gestii najemcy pozostaje powiadomienie dostawcow mediow o zmianach.

Do góry stronyOnline

Cytuj wypowiedź Odpowiedz

 

Dodaj ogłoszenie

dodaj reklamę »Boksy reklamowe

Ogłoszenia


 
  • Copyright © MojaWyspa.co.uk,
  • Tel: 020 3026 6918 Wlk. Brytania,
  • Tel: 0 32 73 90 600 Polska,